Mies lähti pelireissulle ja totesin että mullahan on mukavampaa lasten kanssa keskenään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono vaimo

Vieras
Mitäs tästä nyt sitten pitäis tuumia? Useasti ennenki ollu sellaisia fiiliksiä kun mies ei ole kotona, että saan olla jotenkin vapaammin, päättää itse mitä syötävää laitan ja mitä telkkarikanavaa katson.

Pitäisikö huolestua vai kuuluuko tää asiaan.

Kuulostaa vakavalta. Taitaa mies pitää sua pahasti tossun alla. Mitähän nyt puuhaa "pelireissullaan"...

Jos itse laittaa ruokaa, saa päättää suurimaksi osaksi mitä. Pistä mies kokkaamaan jos ei kelpaa. Ja osta oma telkkari jos tulee kanavasta riitaa.

Kuulostaa vakavalta. Taitaa mies pitää sua pahasti tossun alla. Mitähän nyt puuhaa "pelireissullaan"...

Jos itse laittaa ruokaa, saa päättää suurimaksi osaksi mitä. Pistä mies kokkaamaan jos ei kelpaa. Ja osta oma telkkari jos tulee kanavasta riitaa.

Niin, ei tuu kanavasta riitaa mutta jotenkin on vaan rennompaa kun saan olla ihan vaan lasten kanssa kotona. En tiedä mikä siinä on. Mitenkä tästä nyt sitten ees miehelle sanoisi vai sanoisiko mitään.

Mulla vähän sama fiilis. Silti toisaalta oon ihan onnellinen kun tulee kotiin ja on joku jakamassa sitä arkea ihan oikeesti. Oon aatellu, että se liittyy siihen "poikkeustilaan", nauttii siitä kun on erilasita ja tietenkin vapaampaa, kun ei tartte aatella toista yhtään. Mutta siihen liittyy, ainakin mulla, se tietoisuus, ettätää kestää vaan tän tai pari iltaa.

Mullakin joskus tollanen olo kun mies on pois, on kyllä aika harvoin poissa. Liittyy siihen oman ajan kaipuuseen, sellaiseen jossa saa olla ihm itsekseen. En kyllä olisi huolissani jos kumpikin saa jotakin itseleen tuollaisesta pelireissusta.
P.S. Ehkei kuitenkaan kannata mainita miehelle kuonka paljon kivempaa on olla kotona yksinään.

Millainen sun mies on, jos et saa vapaasti olla kotona, syödä mitä haluat, tehdä mitä haluat?

ei se välttämättä sitä tarkoita ettei saisi syödä mitä haluaa, vaan sitä et ottaa toisen huomioon, ja sitten kun ei tarvitse ajatella sitä toista, niin tulee tunne et nytmäsaantehdäihanmitähaluan!!

ap:lle todellakin tiedän tunteen, just hehkutin täällä pari viikkoa sitten kun ukko lähti viikoksi Turkkiin nuorimmaisen kanssa..ai että mä nautin :heart:
mut onhan se sit mukava kun kaikki on kotonakin, ei se yksin oleminen pidemmän päälle sit niin mukavaa olekkaan.Nauti niistä hetkistä kun saat olla tai olla olematta :D

Millainen sun mies on, jos et saa vapaasti olla kotona, syödä mitä haluat, tehdä mitä haluat?

Saanhan mä syödä, mutta sitten pitäis tehdä muille kuitenkin muuta ruokaa. Aina pitäis kuitenkin ottaa se toinen huomioon. Nyt on jotenkin tosi levollista kun ei tartte ajatella kuin itseä ja lapsia. Ehkä mä olen sitten jotenkin tosi väsynyt ja kaipaan lepoa ja rauhaa, mutta on aika mahtavaa kun noi kohta peittelen yöunille ja saan tehdä illan ihan mitä itse haluan ilman että kukaan häiritsee.

Aamulla voin tehdä aamupalaksi vaikka lettuja jos niin huvittaa. Käydä lasten kanssa kaupungilla syömässä jos tekee mieli.

[QUOTE="vieras";27453704]Miksi sinä orjailet omaa miestäsi?[/QUOTE]

En kai ole tiedostanut että niin tekisin, mutta kyllä tässä kai jossain kultaisessa häkissä on sitten asuttu. Miten tilanne puretaan, on sitten vaikeampi juttu. Pitäisikö tässä ottaa parisuhteesta aikalisä vai mitä ajatella. Tai ehkä tää on sitten normaalia niinku Keppälerttu tossa sanoi että pitkässä parisuhteessa on erilaisia kausia.

Menee kuitenkin ehkä niin että joudun kovasti ottamaan huomioon muita, eikä kukaan enää juuri ole kiinnostunut siitä mitä mä haluaisin, ajattelen tai tunnen. Siksi se kun on ihan yksin eikä toinen odota sulta mitään, tuntuu hyvältä.

Yhteistyössä