Mies lähti reissuun ja ontto olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mörkkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mörkkis"

Vieras
Eli mies lähti 3 päivän työmatkalle, ja heti on tosi yksinäinen ja ontto olo.. tylsää, se ei ole kovin usein pois ja joskus ihan toivon että lähtisi, niin saisi vähän "omaa aikaa", mutta silti aina tulee yksinäinen olo kun on lähtenyt :(

Vaikka en mä edes ihan yksin ole, vaan 2v taaperon kanssa, mitähän kivaa me voitaisiin keksiä että illat menisivät mukavasti?

kotona en kyllä jaksa koko iltaa olla, rupean kohta pillittämään ja katto tippuu pään päälle.. ehkä mennään vähän ajelemaan tai jopa kirjastoon, se on ollut pitkään suunnitelmissa.

[QUOTE="mörkkis";23787194]kotona en kyllä jaksa koko iltaa olla, rupean kohta pillittämään ja katto tippuu pään päälle.. ehkä mennään vähän ajelemaan tai jopa kirjastoon, se on ollut pitkään suunnitelmissa.[/QUOTE]

Sori, mut toi ei kuulosta enää ihan normaalilta, ettei pysty elämään paria iltaa ilman miestään.

Munki mies lähti kolmen päivän reissuun tänään... Mitä sinä hyvä ihminen pillittämän rupeet, kai sinä nyt pari päivää kestät ihan iteksesi. Mulla on kyllä puuhaa ihan tarpeeksi, vaikka ikävähän sitä tulee.

[QUOTE="minä vain";23787235]Sori, mut toi ei kuulosta enää ihan normaalilta, ettei pysty elämään paria iltaa ilman miestään.[/QUOTE]

Juuri meinasin sanoa samaa. Oletko ikinä asunut yksin?

Hm, ehkä ootte oikeassa, onko mussa jotain vikaa.. jotenkin yksin kotona ollessa (tai ilman miestä siis) tulee esiin se, etten ole elämääni aina kovin tyytyväinen. Olen aika yksinäinen miestä lukuunottamatta, ei ole oikein kavereita (olen liian ujo ja hiljainen tms etten osaa olla ihmisten kanssa). Ehkä helpottaisi, jos voisi kyläillä tai pyytää joku kylään.

Normaalin arjen pyöriessä näitä asioita ei niin tule ajateltua. Mutta tänään on jo parempi olo, kyllä siihen aina taas tottuu :)

Mulla on joskus samantapainen olo, mutta yritän vaan keksiä tekemistä ja touhuan lasten kanssa, kyllä se siitä :) Kun lapset nukkuu, katson jotain leffaa ja herkuttelen.

Miunkin mies toista päivää poissa kolmen päivän reissulta.

Telkussa auki Liv, oon syöny just ihan omia herkkuja, mitä kukaan ei vie kaapista, oon koneella ja kuuntelen just sitä musiikkia mistä tykkään, yhtäaikaa.

Iltaisin tulee ikävä, en tykkää nukkua yksin, mutta päivät on ihania.

Ymmärrän sinua, minulla oli ennen kuin lapsia saatiin miehen kanssa niin todella hankala olla öitä erossa miehestä. Yksikin yö, kahdesta, kolmesta yöstä puhumattakaan oli toooooooosi hankalaa vaikka yleensä äitini oli seurana mulla. Mut nytten kun meillä on lapsia pari niin välillä ihan toivon et pääsen äitini ja tyttärieni kanssa viettämään yhteistä aikaa. Olen yksinkin ollut lasten kanssa ja jotenkin tää tuntuu helpommalta mitä ennen lapsia. Mulla on muutenkin sellainen kausi elämässä menossa et haluan OPETELLA ITSE =) Ihan kuin jollain lapsella mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nenä pystyyn vain nainen ja koita ajatella niin et me kaikki olemme omanalaisiamme ja sullekin tekee vain hyvää opetella olemaan yksin. Tsemppiä sulle kovasti, kyllä se siitä!!!!

Yhteistyössä