Sinne se mies taas lähti tien päälle, ei kiva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Tää ei kyllä ole enää kivaa, tiedän että meidän koko perheen takia mies lisätöitä on ottanut mutta silti....

Viime maanantai-tiistaiyön oli yövuorossa, tiistaina lähti herättyään työmatkalle, torstaina tuli illalla kotiin, perjantain oli töissä klo 07-19, lauantai vapaa, tänään sitten taas töissä klo 07-19 ja nyt lähti taas työmatkalle, kotiin tulee tiistaina illalla yhdeksän aikaan...

Itse olen siis osan aikaa työttömänä ja siksi mies ottanut lisätöitä, näin saadaan kesällä tehtyä jotain kivaa koko perhe, tuntuu vain aika rankalta just nyt vaikka kuinka pitää ajatukset siinä miksi on näin. Ja tietysti ensi viikon mulla töitä koko viikon, vieläpä uuteen ryhmään menen, sekin jännittää.

Ja se pelottaa että yleensä mies lähtee liikkeelle paljon aikaisemmin, yleensä kun lähtee yövuoron jälkeen iltapäivällä, nyt saa pelätä että mitään ei satu, ajomatkaa kuitenkin lähes 400 km.

Mulla on nyt aika paha mieli. :ashamed:

Jos mies lähti itse kuitenkin ihan suht mielellään töihin , niin mikäpäs siinä , turhaan pahoitat mieltäsi. Helppo tietysti sanoa näin rannalta huudellen. Ehkäpä olet vain surullinen siitä että ylipäätään lähti. Itse olen miehen työn vuoksi jo tottunut että on paljon pois. Se on surullista, mutta tarvitsemme joka pennin jonka tienaamme, niin se vain on. Ja toisaalta molemmat pidämme omasta työstämme ja siitä että pärjäämme omillamme. Yritä vain löytää hyvät puolet ja kulje kadun aurinkoista puolta.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Jos mies lähti itse kuitenkin ihan suht mielellään töihin , niin mikäpäs siinä , turhaan pahoitat mieltäsi. Helppo tietysti sanoa näin rannalta huudellen. Ehkäpä olet vain surullinen siitä että ylipäätään lähti. Itse olen miehen työn vuoksi jo tottunut että on paljon pois. Se on surullista, mutta tarvitsemme joka pennin jonka tienaamme, niin se vain on. Ja toisaalta molemmat pidämme omasta työstämme ja siitä että pärjäämme omillamme. Yritä vain löytää hyvät puolet ja kulje kadun aurinkoista puolta.

Niin, surullinen siitä että lähti ja olen yksin lasten ja koiran kanssa. Pelkään että sattuu ajomatkalla jotain, jännitän aina näitä ajomatkoja, saati sitten että tähän aikaan lähti..

Ja siis hänellä on vakituinen vuorotyö, tämä mihin nyt lähti niin on ylimääräistä, käy vapaapäivinään tekemässä, vielä huhtikuun aikana kolme kertaa käy tuolla keikkatyössä. Sitäkin mietin että kuinka jaksaa, kaikkea kivaa pientä yllätystä laitoin eväslaukkuun, toivottavasti mieluisia ylläreitä.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Voin vaan kuvitella..tsemppiä!

Kiitos!

Ihan mielellään mies sinne lähti, kivaa vaihtelua tuohon omaan työhönsä vaikka liittyvätkin erittäin kiinteästi toisiinsa.

Itseäni taidan tässä eniten sääliä, miehen seura ois tehnyt terää!

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Niin, surullinen siitä että lähti ja olen yksin lasten ja koiran kanssa. Pelkään että sattuu ajomatkalla jotain, jännitän aina näitä ajomatkoja, saati sitten että tähän aikaan lähti..

Ja siis hänellä on vakituinen vuorotyö, tämä mihin nyt lähti niin on ylimääräistä, käy vapaapäivinään tekemässä, vielä huhtikuun aikana kolme kertaa käy tuolla keikkatyössä. Sitäkin mietin että kuinka jaksaa, kaikkea kivaa pientä yllätystä laitoin eväslaukkuun, toivottavasti mieluisia ylläreitä.

tekopillun?

Alkuperäinen kirjoittaja kai:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

tekopillun?

Eiköhän tuo ilman jaksa olla kaksi iltaa....

Ihan syötäviä normaaleja ylläreitä laitoin kun ei kuulemma maistu enää mitkään kaupan kolmioleivät ym. :D

Uusimmat

Yhteistyössä