[QUOTE="Vieras";28582723]Itku meinaa tulla kun näitä lukee.
En taida ikinä päästä yli miehen pettämisestä, en voisi kuvitellakaan tilannetta, jossa ajattelisin että "jes, mies lähti baariin ja minä saan omaa aikaa"

[/QUOTE]
:hug:
Just meinasin kommentoida, että ihan hirveästi on niitä aloituksia, kun kumppanin baariin/saunailtaan lähtö lähinnä ahdistaa. Mulla ei ole huonoja kokemuksia, joten on helppo ajatella näin päin, että on kiva, kun toinen poistuu tuulettumaan.
Yhden kerran mulla meni jopa ilta mököttämiseksi, kun mies lähti tohinalla ensin kaverille ja aikoi jatkaa baariin. Minä linnoittauduin heti kirjan, vesilasin, kaukosäätimen ja suklaalevyn kanssa sohvalle. Koko sohva vain minulle, ei pakkoa katsella mitään turpaanmättöä telkkarista vaan saisin katsoa jotain ihan hömppää jos huvittaisi.
Vajaata kymmentä minuuttia myöhemmin mies tuli takaisin, sitä ei huvittanutkaan lähteä. Sain sohvasta itselleni vain kulman ja Stallone sylki ja hikosi ruudussa. Että osasikin ottaa päähän, se olisi ollut ainoa ihan ikioma hetkeni pitkään aikaan.
Nyt jo naurattaa, mutta silloin olin kireä kuin viulunkieli ja miesparkakin yhtenä kysymysmerkkinä, että mikä mua yhtäkkiä risoi. :ashamed: