Mies lähti viimeyönä klo 2 auraamaan eikä ole vielä tullut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
se on sitä työtä mitä tehdään kun sitä on..
tiedän sen, kun olen lapsuuteni istunut iskän kyydissä aurailemassa....
raskasta on silmille... :(

Minun mies ei tavallisesti ole näissä hommissa mutta siirsivät kaikki jotka osaa ajaa niin auraamaan....

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiva :
Kauhee.. komenna välillä kahville et pysyy kopissa hereillä ja sano et ottaa jotain energiajuomia ettei tösäytä mihinkään :/

No jospa aikanen ukko osaa huolehtia itse noi. On kahvit aina matkassa ja eväät. ja käy syömässä huoltsikalla työpäivän aikana...
Mutta mä en ikuna päivänä jaksa olla töissä 10h pitempää ja sekin on siinä ja siinä. Miten noi miehet jaksaa!?!?

Liftasin vuosia sitten lumiauran kyytiin. Oli hirvittävä ilma ja meinasin jäätyä pystyyn. Lumiaurakuski sanoi, että onhan se vähän sivussa hänen reitiltään, mutta vien sut sinne. Perillä kehtasin vielä kysyä, että vetääkö sen pihan samalla. sanoi, että kyllä joo muuten, muttei mahdu portista sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä Äiti:
Kauhee.. komenna välillä kahville et pysyy kopissa hereillä ja sano et ottaa jotain energiajuomia ettei tösäytä mihinkään :/

No jospa aikanen ukko osaa huolehtia itse noi. On kahvit aina matkassa ja eväät. ja käy syömässä huoltsikalla työpäivän aikana...
Mutta mä en ikuna päivänä jaksa olla töissä 10h pitempää ja sekin on siinä ja siinä. Miten noi miehet jaksaa!?!?

Viimeviikon tein 10h päiviä.Kummasti sitä jaksaa kun on pakko. Tosin ei kauaa jaksas yhteen soittoon. =)

Kyllä sitä jaksaa, mä opiskeluaikoina olin grillillä töissä yötä päivää. Viikonloppusin oli aina kauhee kiire ja tunteja tuli tehtyä yhteen viikonloppuun aina semmoset 30.
Kuhan ei vaan oo jatkuvasti tuommosta. Eilenhän oli se myräkkä, et ei varmaan normaalisti noin pitkiä päiviä miehes tee?

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:

Kyllä sitä jaksaa, mä opiskeluaikoina olin grillillä töissä yötä päivää. Viikonloppusin oli aina kauhee kiire ja tunteja tuli tehtyä yhteen viikonloppuun aina semmoset 30.
Kuhan ei vaan oo jatkuvasti tuommosta. Eilenhän oli se myräkkä, et ei varmaan normaalisti noin pitkiä päiviä miehes tee?

Yleensä tekee n.10h päiviä

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mitähän lie se siellä kyntää :whistle:

Kyllä siinä vaan aikaa menee ja jos lunta tupruttaa lisää,aurattavahan se on! Miun mies kanssa lähtee ain auraushommiin kun lunta on tarpeeks ja aikaahan sillä menee vaik kuinka kun on vielä yksityisyrittäjä ja ilman työvoimaa ja niitä aurattavia paikkoja on aikaste lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Eikö niillä ole aikarajoja mitä saa päivässä ajaa?

Aura-autonkuljettajan ei tarvitse pitää piirturia.Mun mies oli vuorokauden töissä kävi tossa nukkumassa kolme tuntia ja lähti suolakeikalle

meillä ainakin kuulema pitää olla piirturi... just kysyin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:

Aura-autonkuljettajan ei tarvitse pitää piirturia.Mun mies oli vuorokauden töissä kävi tossa nukkumassa kolme tuntia ja lähti suolakeikalle

Täällä taas ei mutta mies sen aina laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:

Täällä taas ei mutta mies sen aina laittaa

nuo ei saa ajaa ees jos ei oo sitä pantu...

Yhteistyössä