Mies laittoi 350e yläkerran imuriin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olin ajatellut jotain vähän halvempaa, koska eläimet eivät siellä ole. Mielestäni iso summa vaikkei rahasta tiukkaa olekkaan.

Puhuimme imurista, muttemme siitä millainen.

Miten pitäisi suhtautua asiaan? Harmittaa, mutta tavallaan hyvä kun on kunnon imuri sielläkin alhaalla meillä siis samanlainen.

Ehkä priorisoin vaan asiat toisella tavalla.

Kun esim. tuplarattaisiin mies oli valmis laittamaan 300e kun käytettynä ne ostamme kun kävelen paljon ja on vauva sekä 3 vuotias, joka joskus haluaa istua pitkällä matkalla.

Mutta näin.

Ehkä pitäisi olla hiljaa eikä urputtaa sille asiasta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja imu-ri:
miks teillä pitää olla kaks imuria? Oletteko koskaan kuulleet keskuspölynimurista?

Jospa asuvat vaikka vanhassa talossa. Ei sinne niin vain keskuspölynimuria asenneta. Ja siinäkin on hyvä olla oma letku ylä- ja alakerrassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mietin, että mulle riittää hyvin yksi imuri, vaikka kahta kerrosta asunkin :whistle: Ostin juuri itsekin uuden imurin, mutten ole päässyt vielä koeajelulle :D

No mulle riitti myös aikaisemmin, mies koki että tarvitaan kaksi ettei tarvitse "raahata" imuria edes takaisin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Onks Dyson?

Emmä tota kalliina pidä, yks maailman vittumaisimpia asioita on huono imuri.

No mä pidän sitä suhteellisen kalliina, kun sinne olisi riittänyt ihan joku alle parin sadan imurikin.

jos se oli dyskä niin sil on 5vuoden takuu, nykyioset 200e imurit ei kestä edes sitä 2v takuuta ehjänä.. ja säästyy pölypussien hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä. Paskalla imurilla on tympeää siivota, hyvään imuriin tarttuu mieluusti tiheämminkin.

Mut ei hyvästä tarvii noin paljoo maksaa! (: (: Meill on kotona Hulluilta päiviltä Siemensin imuri ja en muista edes hintaa, mutta varmasti alle 100 e ja se on oikein hyvä imuri.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Imuri mukaan aina kun menee toiseen kerrokseen siivoomaan. Miksi pitää olla kaksi? Ei sitä kuitenkaan joka päivä imuroi molemmissa kerroksissa..

Niin mies siitä horpatti tarpeeksi pitkään, että sovimme jonkun sinne katsovamme. No kävi sitten itse hakemassa.

Mietin, että mulle riittää hyvin yksi imuri, vaikka kahta kerrosta asunkin :whistle: Ostin juuri itsekin uuden imurin, mutten ole päässyt vielä koeajelulle :D

No mulle riitti myös aikaisemmin, mies koki että tarvitaan kaksi ettei tarvitse "raahata" imuria edes takaisin ;)

Mies sitten varmaan siivoo usein, kun osti imurinkin ;)

Minulla myyjä sanoi et 100? saa hyvän imurin et kalliimmat ei ole sen parempia. Ja sano et pölypussittomia ei kannata edes ostaa. No mä maksoin imurista 130? ja on tosi hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Onks Dyson?

Emmä tota kalliina pidä, yks maailman vittumaisimpia asioita on huono imuri.

No mä pidän sitä suhteellisen kalliina, kun sinne olisi riittänyt ihan joku alle parin sadan imurikin.

Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Ihme vekotinfanaatikkoja ovat, ihan kuin vain kallis olisi toimivaa!

Miehet (monet) ei tajuu taloudenpidosta mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja mönkiä:
Minulla myyjä sanoi et 100? saa hyvän imurin et kalliimmat ei ole sen parempia. Ja sano et pölypussittomia ei kannata edes ostaa. No mä maksoin imurista 130? ja on tosi hyvä.

Valitseeko joku oikeasti kodinkoneensa myyjän suosituksen mukaan? Hehän puhuvat aina täyttä sontaa ja myyvät sitä, mistä saa parhaat katteet.

Imuri mukaan aina kun menee toiseen kerrokseen siivoomaan. Miksi pitää olla kaksi? Ei sitä kuitenkaan joka päivä imuroi molemmissa kerroksissa..

Jaa, kyllä mäkin meinaan toisen imurin ostaa kun muutetaan kaksikerroksiseen. Ja kyllä imuroin lähes joka päivä, alakertaa missä eteinen ja keittiö useamman kerrankin päivässä.

Mies sitten varmaan siivoo usein, kun osti imurinkin ;)

Välinesiivous ennen kaikkea ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkiä:

Valitseeko joku oikeasti kodinkoneensa myyjän suosituksen mukaan? Hehän puhuvat aina täyttä sontaa ja myyvät sitä, mistä saa parhaat katteet.

Pikkuisen kyl riippuu muuten ostopaikasta, että voiko myyjän puheisiin luottaa.

Yhteistyössä