Mies liiankin huomaavainen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa nyt

Vieras
On se tämäkin ongelma mutta..

Mies on sellainen että on koko ajan halailemassa ja suukottelemassa ja sanoo ainakin 10 kertaa tunnissa rakastan sinua.. Kauppareissuillakin saattaa alkaa maitohyllyllä halaamaan ja suukottelemaan, tai kassajonossa. Ja ihan missä nyt sitten tahansa.

Jatkuva rakastan sua-hokeminen, en vain jaksaisi enää oikein vastata..

Seksielämä ei sinänsä ole kauhean aktiivista, mies osoittaa tunteitaan enemmän tällä halipusuttelulla mitä toiminnalla..Minä taas olisin tyytyväisempi aktiivisempaan sänkypuuhasteluun..

En nyt kuitenkaan halua loukata miestä kieltämällä, ihanaahan se toisaalta kun osaa näyttää tunteensa mutta aina ei vaan jaksa..

Ja yhdessä on oltu jo 10v, ja aina tämä ollut samanlaista..

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
Juu en jaksais kans ainaista kyhnyttämistä :kieh:
Voit kai vähä vihjata jotenki että vähempiki riittää. B) Mu toisaalta; toisten ukot ei huomaa vaimoaan mitenkään...

No siks en oikein haluais sanoa, mun ex-mies kun oli taas sitä toista maata eikä huomioinut yhtään mitenkään..

Niin ja miehellä on tapana lähetellä mulle postissa kortteja.. Kun mä olen kotona ja haen joka päivä postin niin se laittaa työpäivän aikana ainakin muutaman kerran viikossa jonkinlaisen kortin jossa on jotain rakastamiseen liittyvää..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voit kai vähä vihjata jotenki että vähempiki riittää. B) Mu toisaalta; toisten ukot ei huomaa vaimoaan mitenkään...

No siks en oikein haluais sanoa, mun ex-mies kun oli taas sitä toista maata eikä huomioinut yhtään mitenkään..

Niin ja miehellä on tapana lähetellä mulle postissa kortteja.. Kun mä olen kotona ja haen joka päivä postin niin se laittaa työpäivän aikana ainakin muutaman kerran viikossa jonkinlaisen kortin jossa on jotain rakastamiseen liittyvää..

Ihan hirviö. JSSAP.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no kääks, vissiin oot todellaki hälle se elämän rakkaus...Miltä nuo kortit tuntuu susta ku saat niitä ? Ahistaako vai onko sulosta?

Mikään ei oo hyvin, jos mies ei huomioi se ei oo hyvä jos sit sattuu et on tuommoinen joka osoittaa sulle miten paljon se sua rakastaa sekin on huono!!???
Ja mitä siihen makuuhuone puoleen tulee, siitä voisi nätisti jutella sen miehen kanssa. Laittaa kynttilöitä ja viettää kiva ilta yhessä ja jutella. Ei se saa sitä selville muuten kuin että kerrot sen mikä mieltäsi askarruttaa.

Yhteistyössä