mies luulee et mä oon joku pitopalvelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
:kieh:

tyyppi lähtee kaverilleen MUN autolla kun sen oma on rikki (joka tarkottaa sitä et me ei lapsen kanssa päästä liikkuun) ja kehtaa huikata ovelta viel et soittele kun ruoka on valmista :kieh:
vastasin vaan et mikä sut saa kuvitteleen et mä teen ruokaa? :xmas:

tottakai mä ruuan teen, mut ärsyttää tollanen itsestäänselvyytenä pitäminen :kieh:

:xmas:

öööh, noooooh kannattaisko asiasta kenties mainita? ja onks teillä johonkin menoa, vai muuten vaan haluat pitää auton kotona että jos sit huvittaaki lähtee johonkii... miks tehdä asiasta noin vaikeita. jos sie oot tehny ruuan melk. aina niin tottakai miehes kuvittelee siun tekevän sen, ellet sit oikeesti sano et tänään en tee sapuskaa, tee ite tai hae.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
öööh, noooooh kannattaisko asiasta kenties mainita? ja onks teillä johonkin menoa, vai muuten vaan haluat pitää auton kotona että jos sit huvittaaki lähtee johonkii... miks tehdä asiasta noin vaikeita. jos sie oot tehny ruuan melk. aina niin tottakai miehes kuvittelee siun tekevän sen, ellet sit oikeesti sano et tänään en tee sapuskaa, tee ite tai hae.

no hyvänen aika en mä aatellu et tätä tosissaan kukaan ottais :o
kuvittelin et toi tonttuhymiö vähän pehmentäis, ei me nyt oikeesti tollasesta riidellä!!
jotenkin vaan tuli sellanen itsestäänselvyysolo kun toinen lähtee ja huikkaa et soittele ku ruoka on valmis. ja meilläkin olis ollu menoo mikä sit miehen menon takia siirrettiin.

mut ihan huumorilla kyllä ton alotuksen tein :)

Meillä vähän sama juttu. Mies kuvittelee, et ruokaa on aina kaapissa kunhan ottaa ja lämmittää. Sit kun sattuukin niin, etten oo tehny ruokaa ni kauhee möläkkä.
Oon yrittäny sanoo, et haloo jos mä lähen kuudelta töihin, käyn iltapäivällä hoitaa mun hevoset ja mun vanhukset, ja tuun kotiin joskus 8 aikaan illalla, niin ei oo ensimmäisenä mielessä alkaa tekee ukolle ruokaa.
Ukko kun ei ite osaa ruokaa tehdä, vaikka oon yrittäny opettaa. Äitisä on opettanu tohon, et naiset tekee ruuat miehet huoltaa autot.

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:

no hyvänen aika en mä aatellu et tätä tosissaan kukaan ottais :o
kuvittelin et toi tonttuhymiö vähän pehmentäis, ei me nyt oikeesti tollasesta riidellä!!
jotenkin vaan tuli sellanen itsestäänselvyysolo kun toinen lähtee ja huikkaa et soittele ku ruoka on valmis. ja meilläkin olis ollu menoo mikä sit miehen menon takia siirrettiin.

mut ihan huumorilla kyllä ton alotuksen tein :)

sorgee... jäätäää vähän täälläpäin

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Niinhän se on että jokainen valitsee itse osansa.

mä en nyt ymmärtäny :ashamed:
mut ei se mitään :D

Ihan tuota tarkoitin että ihmiset kohtelee kuten annat kohdella ,hyvällä ja pahalla :)
Vaikka et siis valittanutkaan.

niin juu, no se on kyllä ihan totta :)
meillä kyllä mä olen ehkä alistunutkin tän ruuanlaiton suhteen kun ei toi kertakaikkiaan osaa tehdä ruokaa vaikka kädestäpitäen olen opastanut tuhansia kertoja :headwall:
olis niin ihanaa kerrankin syödä jonkun muun kun itseni tekemää ruokaa :ashamed:

Niinhän se on että jokainen valitsee itse osansa.

mä en nyt ymmärtäny :ashamed:
mut ei se mitään :D

Ihan tuota tarkoitin että ihmiset kohtelee kuten annat kohdella ,hyvällä ja pahalla :)
Vaikka et siis valittanutkaan.

niin juu, no se on kyllä ihan totta :)
meillä kyllä mä olen ehkä alistunutkin tän ruuanlaiton suhteen kun ei toi kertakaikkiaan osaa tehdä ruokaa vaikka kädestäpitäen olen opastanut tuhansia kertoja :headwall:
olis niin ihanaa kerrankin syödä jonkun muun kun itseni tekemää ruokaa :ashamed:

Usko pois että jokainen osaa tehdä ruokaa ,se ei vaan halua :)
Mäkin sanon aina miehelle että tee sä kun en osaa :D
Samoten pyykinpesut ym.

Usko pois että jokainen osaa tehdä ruokaa ,se ei vaan halua :)
Mäkin sanon aina miehelle että tee sä kun en osaa :D
Samoten pyykinpesut ym.

eikun se ei ihan oikeesti osaa.
on yrittäny yllättää mut muutaman kerran kun on tehnyt ruokaa ja suoraan sanottuna hyi helvetti mitä paskaa :ashamed:
siis enhän mä tietenkään miehelle ole sen ruokia haukkunut että hyi en syö, mutta se ei vaan osaa. hyvä että osaa jauhelihaa paistaa ja sillonkin pitää kysellä jatkuvaan et joks tää on valmista. se ei osaa ees katsoa koska vaikkapa lämpimät voileivät on valmiita, jos jätän sen miehen harteille niin me sydään sit palaneita leipiä.. :ashamed: