Mies luulee että olen ihastunut työkaveriin tai että mulla on jo suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauhean vihaisia olette.

Onko kellään mitään järkevää sanottavaa, miten mun mies palaa maan tasalle ja tajuaa, etten ole oikeasti tehnyt yhtään mitään enkä ole ollut aikeissakaan. No joo, ehkä en stopannut sitä alkuunsa kun pidin sitä viattomana pienenä piristeenä. Se on se mun ainut virheeni.

[QUOTE="aapee";28524287]Kauhean vihaisia olette.

Onko kellään mitään järkevää sanottavaa, miten mun mies palaa maan tasalle ja tajuaa, etten ole oikeasti tehnyt yhtään mitään enkä ole ollut aikeissakaan. No joo, ehkä en stopannut sitä alkuunsa kun pidin sitä viattomana pienenä piristeenä. Se on se mun ainut virheeni.[/QUOTE]

Niin sinähän tässä asiassa olet oikeassa ja me ja miehesi väärässä. Vai mitä?

[QUOTE="vieras";28524240]Epäilyttää kyllä kuinka vakuuttavasti pystyt tämän tekemään... ja jos jatkossa toistuu kuinka jyrkästi osaat sen tyrmätä. Vai hymyiletkö kauniisti ja sanot "ei, älä viitti... "[/QUOTE]

No luulisi että kun kerron, että mies ratsasi mun työpuhelimen ja luulee että petän, niin tajuaa ottaa etäisyyttä. Siinä kohtaa tuskin hymyilen.

[QUOTE="aapee";28524287]Kauhean vihaisia olette.

Onko kellään mitään järkevää sanottavaa, miten mun mies palaa maan tasalle ja tajuaa, etten ole oikeasti tehnyt yhtään mitään enkä ole ollut aikeissakaan. No joo, ehkä en stopannut sitä alkuunsa kun pidin sitä viattomana pienenä piristeenä. Se on se mun ainut virheeni.[/QUOTE]

Ala käyttäytyä kunnioittavan vaimon lailla niin pikkuhiljaa se mies saattaa muuttaa mielensä ja ajatella että ehkä et olekaan toivoton tapaus.

[QUOTE="vieras";28524297]Niin sinähän tässä asiassa olet oikeassa ja me ja miehesi väärässä. Vai mitä?[/QUOTE]

Te olette jopa vihaisempia kuin mun mies, joka ei ole yhtään kertaa edes puhunut jättämisestä tai muusta, mitä teidän mielestä mulle pitäisi tehdä heti.

[QUOTE="aapee";28524303]No luulisi että kun kerron, että mies ratsasi mun työpuhelimen ja luulee että petän, niin tajuaa ottaa etäisyyttä. Siinä kohtaa tuskin hymyilen.[/QUOTE]

Eli tässäkin tapauksessa siirrät syyn siihen että miehesi ei asiaa hyväksy. Tee selväksi että ITSE et halua etkä hyväksy kuin asiallista käytöstä.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
[QUOTE="noh";28524306]Ala käyttäytyä kunnioittavan vaimon lailla niin pikkuhiljaa se mies saattaa muuttaa mielensä ja ajatella että ehkä et olekaan toivoton tapaus.[/QUOTE]

Millä keskiajalla te oikein elätte? En ole kenenkään alainen kotonani.

Mies tajuaa että olen joutunut tähän tilanteeseen osittain sen takia, kun olen kiltti. Ei hän pidä mua minään huomiohuorana tai kauheana hutsuna.

[QUOTE="aapee";28524332]
Ei hän pidä mua minään huomiohuorana tai kauheana hutsuna.[/QUOTE]

Onneksi asian oikea laita alkaa hänellekin pikku hiljaa selviämään.

[QUOTE="vieras";28524317]Eli tässäkin tapauksessa siirrät syyn siihen että miehesi ei asiaa hyväksy. Tee selväksi että ITSE et halua etkä hyväksy kuin asiallista käytöstä.[/QUOTE]

Elämä käy tylsäksi, jos ei saa vitsailla kenenkään kanssa mitenkään. En ole sellainen jäykkä seipään niellyt vakavikko.

Sanon kyllä varmaan myös, että mullekin tämä on jo liian pitkällä.

[QUOTE="vieras";28524317]Eli tässäkin tapauksessa siirrät syyn siihen että miehesi ei asiaa hyväksy. Tee selväksi että ITSE et halua etkä hyväksy kuin asiallista käytöstä.[/QUOTE]

Aivan!
Nyt annat tuolle työkaverillesi kuvan että sen pitää lopettaa flirtinsä/iskuyrityksensä vaan koska olette ns.jääneet kiinni.

Eikä sen takia että sun mielestä sen käytös on epäasiallista käytöstä työkavereiden välillä, epäkunnioittavaa sun avioliittoasi kohtaan kuten myös työkaverin omaa avopuolisoaan kohtaan tai että sen flirtti tekee sun olon epämukavaksi; ihan näin muutama esimerkki miltä esim.musta tuossa tilanteessa tuntuisi koska kokisin tuon tilanteen olevan väärin.

[QUOTE="vieras";28524343]Onneksi asian oikea laita alkaa hänellekin pikku hiljaa selviämään.[/QUOTE]

Heh heh.

Mä sanon suoraan, että jos tuo mun työkaveri edes katsoisi teihin päin, 99 % naisista hymyilisi takaisin ja huokailisi.

[QUOTE="aapee";28524314]Te olette jopa vihaisempia kuin mun mies, joka ei ole yhtään kertaa edes puhunut jättämisestä tai muusta, mitä teidän mielestä mulle pitäisi tehdä heti.[/QUOTE]

Vihainen? Sä olet vaan niin naiivin tyhmä. :D Sua imartelee tuollainen flirtti niin suunnattomasti, että oikeasti olet laittamaan peliin kaiken. Odottelet vain hetkeä jota ei tule, sillä tuo työkaverisi tekee tuota jatkuvasti ja kaikkien naisten kanssa.
Et ole mitenkään erityinen, vain yksi jonka näkee kiemurtelevan edessään. Saa tyydytystä ajatuksesta että vikittelee muiden miesten puolisoita.
Mun kaveripiirissä on tällainen mies joka yrittää ihan jokaista. :)
Flirttailusi vain osoittaa helppoutesi.

Flirtti on ok kun sen osaa eikä nolaa ketään. Sä nolaat miestäsi tuon toisen silmissä. Olet varmaan ajatellut asiaa?

Kumma kun jos nainen lukee miehensä puhelinta niin hän on vainoharhainen ja ajaa miehen pettämään epäluulollaan...mutta kun mies tutkii vaimon puhelinta, kukaan palstalainen ei moiti yhtään.
Ihan avioliitossakin tulee halua toisia kohtaan ja ihastumisa, ei vaan pidä toteuttaa niitä mitekään. Tottakai huomio imartelee ketä tahansa. Ap käsittääkseni on tehnyt selväksi kahjolle työkaverilleen ettei mitään tule, eikä kuulosta pettäjältä kun ei ole edes suudellut liittonsa aikana ketään.
Itse tekisin tylymmin selväksi työkaverille ettei kiinnosta ja lopeta tuo.

[QUOTE="åpoi";28524363]Vihainen? Sä olet vaan niin naiivin tyhmä. :D Sua imartelee tuollainen flirtti niin suunnattomasti, että oikeasti olet laittamaan peliin kaiken. Odottelet vain hetkeä jota ei tule, sillä tuo työkaverisi tekee tuota jatkuvasti ja kaikkien naisten kanssa.
Et ole mitenkään erityinen, vain yksi jonka näkee kiemurtelevan edessään. Saa tyydytystä ajatuksesta että vikittelee muiden miesten puolisoita.
Mun kaveripiirissä on tällainen mies joka yrittää ihan jokaista. :)
Flirttailusi vain osoittaa helppoutesi.

Flirtti on ok kun sen osaa eikä nolaa ketään. Sä nolaat miestäsi tuon toisen silmissä. Olet varmaan ajatellut asiaa?[/QUOTE]

En ole hetkeäkään miettinyt, että alkaisin suhteeseen työkaverin kanssa tai vaihtaisin häneen oman mieheeni. Tai nolasn miestäni.

Meidän toimistossa olen ainakin ainut, jonka kanssa flirttailee.

Minä en ainakaan tuomitse, flirtti on piristävää kunhan kaikille on pelisäännöt selvät. Ja yks kirjoitti että pitää naista helppona? Miksi naisen pitäs olla vaikea, mitä pahaa olla helppo? Mieskö saisi olla helppo? Miks tehdä eroa sukupuolten välilä? Tietystikään kun on toinen tai molemmat (Kuten tässä) varattuja niin kummankaan ei saa yrittääkään mitään sopimatonta eikä suostua sellaiseen.
Luovalla alalla...hmm, jos tekisitte raskasta ruumiillista työtä niin ei varmaan olisi energiaakaan pelleilyyn. Ehkä toisilla aloilla yleisempä.
Ap:n mies kuulostaa kyllä fiksulta verrattuna sovinistisiin palstalaisiin. Ei todellakaan syytä jättää vaimoa flirtin takia jonka ap sitäpaitsi jo lopetti.

[QUOTE="Vieras";28524385]Kumma kun jos nainen lukee miehensä puhelinta niin hän on vainoharhainen ja ajaa miehen pettämään epäluulollaan...mutta kun mies tutkii vaimon puhelinta, kukaan palstalainen ei moiti yhtään.
Ihan avioliitossakin tulee halua toisia kohtaan ja ihastumisa, ei vaan pidä toteuttaa niitä mitekään. Tottakai huomio imartelee ketä tahansa. Ap käsittääkseni on tehnyt selväksi kahjolle työkaverilleen ettei mitään tule, eikä kuulosta pettäjältä kun ei ole edes suudellut liittonsa aikana ketään.
Itse tekisin tylymmin selväksi työkaverille ettei kiinnosta ja lopeta tuo.[/QUOTE]

Niin, olen omilta kavereilta kuullut ja täältäkin lukenut ties mitä ihastumisia, vasta oli joku täälläkin ihastunut miehen parhaaseen kaveriin.

En osaa sanoa, olenko tai olinko itse missään vaiheessa milliäkään ihastunut. Mutta en tehnyt mitään sen eteen, siis mennyt treffityyppisiin tilanteisiin tai pyrkinyt suutelemaan tms. Olen sanonut että en tule niihin pyyntöihin vastaamaan ikinä että lähden.

Työkaveri on varmasn enemmän ihastunut, tai haluaa enemmän. Mutta ei tämä ole ainut kerta kun joku muu mies haluaa mua, mieheb yksi tuttukin joskus seurustelun alkuvaiheessa yritti saada mya sänkyyn. Jotkut miehet ehkä on luonteeltaan sellaisia, että on pakko aina jahdata jotain,

[QUOTE="vieras";28524421]Minkähän takia...[/QUOTE]

En tiedä. Meillä on hyvännäköisiä naisia useampia jousta valita ja siellä on huomattavasti kevytkenkäisempiä sinkkunaisia, joille varmasti ko. työkaveri kelpaisi.

Kehotinkin tässä siirtymään johonkin muuhun ja vastaus oli tuo enkeli-biisi, minkä linkkasin alkuun.

Vaikket ollut aikeissa alkaa miestäsi pettämään tai lähtenyt flirttiin mukaan niin olethan sille tietyn suostumuksen käytökselleen antanut lähettämällä niihin viesteihin sen hymynaaman. Ja sen puolesta ymmärrän miehesi ärsytyksen ja epäilyn.

Eihän sitä voi estääkään jos toinen päättää alkaa flirttailemaan ym. mutta parisuhteessa se määrittelee aika paljon miten sen flirtin vastaanottaa. Suurin osa varmaan olisi otettu huomiosta eikä sellaisesta puolison ole aihetta olla mustasukkainen. Mutta jos siihen lähtee mukaan tekemättä selväksi että "kiitos mutta ei kiitos" niin silloin ylittää sen rajan että voi miettiä hyväksyisikö puolisoltaan samanlaista käytöstä.

Mitä mieheesi tulee niin jos hän kokee olonsa nolatuksi niin aivan ymmärrettävää. Mä sanoisin suoraan että mun olisi pitänyt laittaa stoppi tuolle työkaverin käytökselle samantien mutta huomion saaminen nousi niin sanotusti päähän etten pystynyt ja olen pahoillani. Lupaisin tehdä työkaverille selväksi että mitään tuollaista en enää halua hänen osaltaan kuulla. Ja osoittaisin miehelleni jatkossakin olevani hänen luottamuksen arvoinen.

• Tykkää
Reactions: ElaineH
Mua asteen verran huvituttaa, miten aihe on aloitettu, "miten saada mies luottamaan" ja kun on annettu vastapalautetta, me olemme vihaisia, kun tuomitsemme astetta rankemman flirtin (normaali flirtti on ihan jees, kun siinä ei vikitellä toisia osapuolia) ja ymmärrämme miehen epäluulon. Mitäköhän sä aapee mahdoit oikeasti täältä tulla hakemaan? Oikeasti apua parisuhteen palauttamiseen, vai suostumusta mennä pidemmälle flirtin kanssa?

Vaikket ollut aikeissa alkaa miestäsi pettämään tai lähtenyt flirttiin mukaan niin olethan sille tietyn suostumuksen käytökselleen antanut lähettämällä niihin viesteihin sen hymynaaman. Ja sen puolesta ymmärrän miehesi ärsytyksen ja epäilyn.

Eihän sitä voi estääkään jos toinen päättää alkaa flirttailemaan ym. mutta parisuhteessa se määrittelee aika paljon miten sen flirtin vastaanottaa. Suurin osa varmaan olisi otettu huomiosta eikä sellaisesta puolison ole aihetta olla mustasukkainen. Mutta jos siihen lähtee mukaan tekemättä selväksi että "kiitos mutta ei kiitos" niin silloin ylittää sen rajan että voi miettiä hyväksyisikö puolisoltaan samanlaista käytöstä.

Mitä mieheesi tulee niin jos hän kokee olonsa nolatuksi niin aivan ymmärrettävää. Mä sanoisin suoraan että mun olisi pitänyt laittaa stoppi tuolle työkaverin käytökselle samantien mutta huomion saaminen nousi niin sanotusti päähän etten pystynyt ja olen pahoillani. Lupaisin tehdä työkaverille selväksi että mitään tuollaista en enää halua hänen osaltaan kuulla. Ja osoittaisin miehelleni jatkossakin olevani hänen luottamuksen arvoinen.

No joo, ehkä olen sallinut sen jatkuvan liian kauan. Varmasn se nousi päähän. En ole mikään ruma, sellainen tyyppiä söpö ja herttainen, mutta tämä mies on kyllä ns. ulkonäöllisesti sitä luokkaa että itsekin pitäisi olla joku malli.

Sanoin kyllä että muuta selitystä mulla ei ole miksi en heti sanonut, että heippa ja lopeta, kuin se, että se imarteli kun tämä työkaveri on niin hyvännäköinen. Näytin kuvankin. Ja että luulin että se nyt on vain pieni hetken flirtti, ei mitään muuta.

Sanoin että lopetan sen kyllä kun olen töissä.

Ja flirtistä sen verran vielä, itse ja mieheni olemme luonnostaan flirttailevia persoonia, mutta se flirtti on juttelua pilke silmäkulmassa ja hyvällä huumorilla. EI paidan riisuilemista ja ehdottelemista "tule sinäkin!" eli ts. "esittele minulle vartalosi". Heitän miehelleni kiusallani välillä, että "taas sitä nauratettiin naisia töissä". Molemmat tiedämme, että hän on tosiaan vain naurattanut vitseillään silmä pilkekulmassa, ilman mitään suurempaa ja että itse vain kiusoittelen miestäni, olematta mustasukkainen.

Mua asteen verran huvituttaa, miten aihe on aloitettu, "miten saada mies luottamaan" ja kun on annettu vastapalautetta, me olemme vihaisia, kun tuomitsemme astetta rankemman flirtin (normaali flirtti on ihan jees, kun siinä ei vikitellä toisia osapuolia) ja ymmärrämme miehen epäluulon. Mitäköhän sä aapee mahdoit oikeasti täältä tulla hakemaan? Oikeasti apua parisuhteen palauttamiseen, vai suostumusta mennä pidemmälle flirtin kanssa?

En mä halua pidemmälle.

Mutten mä mitään huorajuttujakaan halua. Varsinkaan kun en ole edes suudellut.

Normaaleja palautteita, mitä voin tehdä tai sanoa, että mies vähän tasaantuu.

[QUOTE="aapee";28524511]No joo, ehkä olen sallinut sen jatkuvan liian kauan. Varmasn se nousi päähän. En ole mikään ruma, sellainen tyyppiä söpö ja herttainen, mutta tämä mies on kyllä ns. ulkonäöllisesti sitä luokkaa että itsekin pitäisi olla joku malli.

Sanoin kyllä että muuta selitystä mulla ei ole miksi en heti sanonut, että heippa ja lopeta, kuin se, että se imarteli kun tämä työkaveri on niin hyvännäköinen. Näytin kuvankin. Ja että luulin että se nyt on vain pieni hetken flirtti, ei mitään muuta.

Sanoin että lopetan sen kyllä kun olen töissä.[/QUOTE]

Ja kovasti sä nyt hehkutat sen miehen ulkonäköä ja annat oikeudet tuohon flirttiin, koska se on niin hyvännäköinen! :D Onhan Johnny Depp ym. miesnäyttelijät helvetin seksikkäitä, mutta ei ne tee musta onnellista, niinkuin mun mieheni :D. Joo-o, joillekkin on suotu komea ulkonäkö, mutta jos kokisit asian vääräksi, sanoisit suoraan "EI KIITOS" sen " :) " sijaan. Itsekkin tuppaan olemaan liian kiltti, kun en aina sano vastaan, mutta rajansa kaikella. Kyllä sen verran itsekunnioitusta pitää olla, että osaa sanoa suoraan, koska on menty liian pitkälle. Ulkonäkö ei ole puoluste :P

Ja ps. en ole itse sua minään huorana pitäny, tai semmosia tänne laittanut, niinkuin toiset ;). Ei tuo susta huoraa tee, mutta siis en vain käsitä, että edes mietit miten palauttaa miehen usko sinuun, kun itse tunnut tahattomasti heittävän pökköä pesään, kuitenkin tiedostaen sen.

Yhteistyössä