Mies luuli minua huoraksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sadness
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sadness

Vieras
Eilen tapahtui jotain sellaista etten olisi ikinä vonut uskoa.

Mieheni oli työpaikkansa kesäpäivillä ja odottelin häntä illan suussa kotiin. Olin tehnyt komeron siivousta ja lajitellut roskiin meneviä vaatteita. Ajattelin heittää laatikollisen vaatteita roskiin ja vedin päälleni vanhan takin joltain teiniajoilta koska se oli löytynyt komerosta ja ulkona satoi.

Roskakatos sijaitsee vastapäätä toista taloa jossa asuu hieman villimpää väkeä ja näin nytkin jonkun hahmon rapun syvennyksessä kusella. Kävelin nopeasti ohi kun hahmo huikkasi perääni "otatko huora suihin 50 eurolla?" Ääni kuulosti tutulta ja kun käännyin, näin kauhukseni mieheni housut kintuissa ja seisova penis kädessä.

Mieheni meni ihan valkoiseksi kun tajusi että se olin minä vieraassa takissa ja alkoi takeltelemaan jotain hyvästä vitsistä ja väittämään että oli jostain telkkariohjelmasta nähnyt samanlaisen kohtauksen.

Jätin laatikon siihen ja juoksin kotiin. Mies tuli jonkun ajan päästä laatikon kanssa perässä ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. En puhunut mitään vaan painuin sänkyyn itkemään. Mies yritti tulla viereen mutta meni sohvalle nukkumaan kun tiuskaisin ettei tällä huoralla nyt ole vastaanottoa. Aamulla oli lähtenyt töihin ja päivällä laittoi viestiä että menee auttamaan äitiään jossain talon maalauksessa.

En tiedä mitä teen kun mies palaa. En tiedä edes haluanko nähdä koko miestä enään. Tuntuu vaan niin pahalta... :(

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja erinys
Ei ne kaikki puskassa luuraavat paljastelijat ja ahdistelijat ole yksinäisiä ressukoita, monet on noita tavallisia ukkomiehiä. Ap, ihmetyttää vaan, että häiritseekö sua enemmän se että miehesi "luuli" sua huoraksi vai se, että sun miehesi paljastui yhdeksi niistä limanuljaskoista, jotka tekee naisten elämästä pikkasen vaikeempia?

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="Elina";28713711]Taitaa olla aika pussissa kasvaneita nämä provon huutelijat. Elämä on tarua ihmeellisempää. Sen olen huomannut.[/QUOTE]

No eikai kukaan mies edes kännissä ole niin tyhmä, että osapuilleen kotipihassa alkaa summamutikassa rahaa tarjoamaan random naiselle.

[QUOTE="Mies";28714006]No eikai kukaan mies edes kännissä ole niin tyhmä, että osapuilleen kotipihassa alkaa summamutikassa rahaa tarjoamaan random naiselle.[/QUOTE]

Voi, paljon pahempiakin tyhmyyksiä miehet tekevät jatkuvasti.

Näissä tapauksissa ällöttää se, että kuvittelevatko nämä luomakunnan herrat todellakin, että naiset haluavat kusisen munan suuhunsa? En voi kuin ihmetellä. Tekisikö itse mieli nuolla juuri pissalla käyneen naisen alapäätä.

No hei haloo jos tää olis totta niin eihän se mies oikeesti olettanut että nainen suostuisi ehdotukseen, jotkut vaan tykkää aukoa päätään naisille tollasilla jutuilla ja yrittää nolata heidät..

Ei ole mitenkään edes ihmeellistä. Hesan keskustassakin on pari kertaa yöllä kuulunut asiattomia huutoja ja munan näyttöä. Pahin oli kun pariskunta oli humalassa automaatilla ja nainen nosti rahaa. Jonotin perässä kun yhtä äkkiä pariskunnan mies kääntyi minua päin ja näytti munaansa :O Nainen ei edes huomannut tai halunnut huomata vaam jatkoi automaatilla asiointia. Häkellyin niin etten tajunmut asiaa edes todeksi ennen kuin pariskunta oli hävinnyt paikalta.

Yhteistyössä