mies maistoi omaa lääkettään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V*** mäinen ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

V*** mäinen ämmä

Vieras
Olimme tänään Linnammäellä, olen hiukan pulska mutta kuitenkin. Mies ihan silmin nähden kuolasi erään hoikan naisen perään samaan aikaan kun odotti lapsemme kanssa pääsyä koneeseen,sanoin miehelleni ja hän kielti mutta kuolavana oli selvä :/ tuojotus jatkui naisen perään :(

Ei siinä mitään,
menin lapsen kanssa erääseen laitteeseen ja sattui aika hyväkroppainen mies eteen,
minä teko kuolasin siis niin että mieheni näkin mutta tämä (kuolattava ei) ja mies suuttui kun olen kiinnostunut muista?
Siinähän sai omaa lääkettään.

Nyt olen kamala akka :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Tekokuolasit? :D

No tuijotin kunnolla perään ja tahallani hain tosin lyhyttä juttu kontaktiakin ;) säästä :D
Ja kun selän käänti ihailin mukamas sitä miestä ja en huomannut omaani kun halusi halata pussata ym ;)

nukun siis tämän yön sohvalla. Kumma että miehillä oikeus ihailla naisia ihan näkyvästikin mutta meillä naisilla ei :( Saisihan tuo minun mieskin panostaa ksroppaansa hiukan enenmmän että turha minun kroppaani arvostella joka joa kuntoilee.

Kannattaisiko laihduttaa! Olet säälittävä! Anna miehen katsoa, ei se ole sulta pois, vai
onko? Oletko epävarma itsestäsi ja sillä asialla ei ole mitään tekemistä painon kanssa.
vai että oikein tekokuolasit. En ymmärrä tuollaisia naisia.... että takerrutaan tuollaiseen.

Mä olisin toiminut ihan samoin kuin ap! Mikä hemmetin etuoikeus miehillä on kuolata muiden naisten perään??? Ja mä oon aina ihmetelly sitä, miksei se miehen tuijotuksen kohde sano kipakasti tuijottajalle, kun näkee että toinen on oman naisensa seurassa ja siis varattu? Miksei voisi sisko olla toisen puolella ja sanoa että v-tuako siinä tuijotat, senkus kattelet vaan omaas?!!! Ja todellakin tekisin selväksi kumpi on oikeessa ja kumpi kuuluu ulkoruokintaan. Mä en sohvalle menis! Ja turha äljäkkeen kiukutella, kestäköön leikin niinkuin mies, mitäs läks, kele!

Alkuperäinen kirjoittaja me:
Kannattaisiko laihduttaa! Olet säälittävä! Anna miehen katsoa, ei se ole sulta pois, vai
onko? Oletko epävarma itsestäsi ja sillä asialla ei ole mitään tekemistä painon kanssa.
vai että oikein tekokuolasit. En ymmärrä tuollaisia naisia.... että takerrutaan tuollaiseen.

Kuule teko kuolasin ihan tahallani, se ei ole sinulta pois, jos ei ullou sun ukkos joka minuun ihastu. Ja arvaa olenko jo laihiksella että turha vittuila siitä, onko kaikilla paksukaisilla vaan oikeus olla hiljaa jos joku luuranko ne miehet vie niin voi voi

Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Mitä väliä sillä on vaikka hän katselisi jotain toista naista?

Eipä ole kovin sopivaa käytöstä varatulta mieheltä! Loukkaa sillä tavoin omaa naistaan, ja vieläpä tahallisesti, kun tekee noin vaikka vaimoke läsnä! Todella moukkamaista ja typerää käytöstä mieheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja me:

Häh? Eikös se oo nyt nimenomaan se mies kun on takertunut asiaan. Ap vain halusi miehen ymmärtävän miltä miehen teko voi tuntua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Olihan silläkin yllätten miehen mielestä väliä kun nainen sitten teki samoin.

No ilmeisesti tässä tapauksessa, mut en tajua ylipäätään mitä väliä pelkällä katselemisella on. Mies teki sen oman naisen läsnäollessa, joten ei itsekkään pitänyt asiaa mitenkään "salamyhkäisena juttuna".

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa???:
Eipä ole kovin sopivaa käytöstä varatulta mieheltä! Loukkaa sillä tavoin omaa naistaan, ja vieläpä tahallisesti, kun tekee noin vaikka vaimoke läsnä! Todella moukkamaista ja typerää käytöstä mieheltä.

Ja saattaa olla todella tuskallista/kiusallista sille tuijotettavalle naiselle, jos joku varattu mies oma akka vieressään kuolaa!
:snotty: