Mies makaa krapuloissaan ja mä oon sille ekstrakiltti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Hoidan vauvan, pesen pyykkiä, hoidan tiskit, teen ruokaa, myös vauvalle koko ensi viikon ruoat. Siivoan, leivon sämpylöitä, kannan miehelle vettä ja Buranaa. Katotaan kauanko menee, että tulee huono omatunto :p No, aika vähän mies viihteellä käy, joten ehkä tämä hälle suodaan. Meillä oli vain sopimus, että minä saan tänään sitten viettää aikaa harrastuksissani ja siivotaan yhdessä, mutta saa nyt nähdä miten käy...

Mies vois kyllä arvostaa enemmän sitä, jos lähtisit vauvan kanssa ulkoilemaan, etkä kolistelisi siellä koko ajan. Anna miehen nukkua ja lähde ulos nauttimaan auringosta!

Kun mies saa levättyä, pääset sitten myöheemin harrastamaan.

Voi, ihan varmasti huomaa jossain vaiheessa... Ainakin voin toivoa! Ja pitää pientä kolistelua nyt olla, ei me aleta miehen juopottelureissujen mukaan täällä elellä! :D

Siis kyse on sun oman erinomasuuden esittelystä eikä miehen hemmottelusta. Et oikeasti halua omiin menoihisi vaan mariset miehelle illalla marttyyrina. Kannattais antaa sen miehen nukkua.

Joo ei meidän mies kyllä kokis asiasta mitään huonoa omaatuntoa, vaan olis vaan tyytyväinen eikä tajuaisi että joku on vialla.

Lykkäisin vauvan sille syliin ja lähtisin ovet paukkuen harrastuksiini tuossa puolen päivän jälkeen jos sopimus niin oli.

Yhteistyössä