Mies makaa lahnana odottaen että minä teen aloittteen seksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lahnan vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lahnan vaimo

Vieras
Selällään makaa eikä viitsi edes aina kääntyä minuunpäin. Saattaa sormella rapsutella minua ja se on se hellyys sitten.

Eväänsäkkään ei viitsi liikauttaa seksin eteen vaikka varmasti tietäisi keinot miten sitä saa. Sit vetää yöllä käteen

Mulla olo etten ole haluttava, joten aloitteitakaan en aio enää tehdä. Seksiä mies kuitenkin haluaisi. Eniten ärsyttää tuo selällään silmät kiinni makaaminen, kuin alkaisi nukkumaan, mut sitten kuitenkin odottelee seksiä

Oikeesti?

Syy on oikeasti sinun. Oletko osoittanut miehellesi hellyyttä ja huomiota, tehnyt omat osuutesi kodin askareista ja lasten hoidosta? Oletko ajatellut, että seksi on muuta kuin yhdyntä? Miten on esileikkisi laita? Huolehditko omasta ulkonäöstäsi?

Eikun se on meillä nimenomaan niin, että mies ei hoida noita hellyysjuttuja ja minä olen ne lopettanut koska käyttäytyy noin.

Mun pitäis olla pimppi paljaana vastaanottamaan hänet ja esileikkejä ei tarvita, kyllä se on mies joka lämmittelee naisen

[QUOTE="Aapee";28373628]Eikun se on meillä nimenomaan niin, että mies ei hoida noita hellyysjuttuja ja minä olen ne lopettanut koska käyttäytyy noin.

Mun pitäis olla pimppi paljaana vastaanottamaan hänet ja esileikkejä ei tarvita, kyllä se on mies joka lämmittelee naisen[/QUOTE]

Sarkasmin ymmärtäminen on oma taiteenlajinsa...

Tänäänkin aamulla menin vielä miehen viekkuun sänkyyn ja halisin, siinä se vaan alkoi taas rapsuttelemaan eikä tehnyt muuta, olisi päätynyt seksiin JOS minä olisin tehnyt jotain

Ihme juttu, hänen tekee mieli seksiä muttei sit tee mitään asian eteen vaikka ihan varmasti tietää mitä pitää tehdä jotta homma päätyy seksiin. Huoh

Minä aloin tuollaiseksi kuin miehesi,koska oma mieheni otti seksissä huomioon vain omat tarpeensa,ei minun. olin siis todella loukkaantunut(kyllä mies tiesi miltä minusta tuntuu).

Toisaalta en tehnyt seksin aikana hirveästi töitä... koska mä kärsin kaikki seksielämän ikävät puolet->e-pillereiden seuraamukset,joihin kuului myös kuivat limakalvot(jonka vuoksi alku seksistä oli kivuliasta ja sitten kun aloin nauttii,mies laukes,no eipä siihe montaa minuuttia tarvittu). mutta en saanut seksistä mitään. joten ajattelen että jos kerran vuosikaupalla se on mies joka saa nautinnon,ni tehkööt myös työt!