Mies manipuloi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sofia87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sofia87

Vieras
Olen suhteessa vanhemman miehen kanssa. Mies on kuin unelma, mutta ehkä liiankin älykäs kaltaiselleni blondille. Hän seurustelee kahden naisen kanssa ja joskus tuntuu että hän käyttää hyväksi meitä. Hän sanoo pitävänsä minusta kovasti, mutta olevansa luvattu tälle toiselle naiselle ja pisti poikki kun halusi tehdä oikein toisessa suhteessaan. Kun hän kertoi olevansa luvattu toiselle en silloin vielä tiennyt asiasta. Nyt hän haluaisi minut takaisin vaikka tietää että tunteeni ovat laantuneet koska en halua olla toinen nainen tai suhteen tiellä. Suhteen aloittaminen uudelleen kuulosti kuitenkin houkuttelevalta joten suostuin. Kuulin että hän yrittää muuttaa toista naista minun laisekseni, koska piti minusta joskus enempi. Pelaako hän vain taitavasti vai käytetäänkö minua hyväksi?

Höh...no jos toi on totta niin kai hän käyttää kumpaakin hyväksi. Kuinka sä suostut tuohon vaikka sä tiedät siitä toisesta naisesta? Tietääkö toinen nainen sinusta?

Jos te kaksi naista suostutte (annatte anteeksi, otatte takaisin, luovutatte, annatte anteeksi, otatte takaisin jne.) se äijähän seilaa teidän välillänne kuin Hjallis aikoinaan maailman merillä.
Saattaa paattiin tarttua uusiakin blondeja matkan varrelta...taitava ja manipuloinnin osaava mies kun pystyy tosi fiksuakin naista hujestamaan jopa vuosikausia.
Siis , lähes erilleen ja katso vähän aikaa.

Mies manipuloi, jos suostut manipuloitavaksi. Päätös on sinun. Tuolla tavalla vaan edistät miesten ja naisten välistä eriarvoisuutta.
Tee tietoinen päätös hankkia Oma Elämä.

Pelimies taitaa olla tämä ap:n mies.Pyörittää kahta naista aivan mielensä mukaan, mieti tarkkaan tahdotko moiseen karuselliin pitemmäksi aikaa ainakaan.Tuollainen peli ei mielestäni ole reilua ketään kohtaan.

Leenan kanssa.En tiijä sitte jos oesi kaunis kesäaamu, niittypolku järven rantaa, linnut laulas ja perhoset lentäes ja oesin simmareissa mennossa aumuuinnille.

Vastaa tulisi leena punasissa verkkosukissa ja sukkanauhaliiveissä, peässä kedonkukkasista punottu seppeel, niin ja oesi tietysti yläosattomassa.
Kysysi minulta, että lähetkö matkaa jos keitän kahvet?

En tiijä vastaesikko siihe, että minen juo kahvea, vae että saattasihan tuota kupin juuvakki...

Yhteistyössä