MIES MATKALLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARMIINA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ARMIINA

Vieras
EILEN MIEHENI ILMOITTI, ETTÄ LÄHTEE POIKAPORUKALLA ETELÄÄN, TENERIFFALLE. OLIPA YLLÄTYS.
HIUKAN MIETITYTTÄÄ, NO SUHTEEMME ON TAKKUILLUT JO JONKIN AIKAA. (EI PIDÄ SIITÄ KUN TEEN VUOROTYÖTÄ MIESVALTAISELLA ALALLA) MUSTASUKKAISUUTTA ESIINTYNYT..
MIELESSÄNI MYLLERTÄÄ, TAIDAN OLLA HIUKAN KATEELLINEN
JA KITKERÄN KATKERA.. MIKSI EI KYSYNYT MINUA MUKAAN? SAISIN TÖISTÄ KYLLÄ VAPAATA PIENELLÄ VARO AJALLA..
KYSYMYKSET PYÖRII PÄÄSSÄNI.. NIIN.. OLENHAN NÄHNYT
MITÄ SIELLÄ ETELÄN REISSUILLA TAPAHTUU... IHAN ITSE OLEN OLLUT JOSKUS SIELLÄ JA OLEN NÄHNYT KUINKA PORUKKA VAPAUTUU..IHAN KAIKISTA ESTOISTA.. SUURI OSA
JOTEN EKANA TULI MIELEEN MIEHENI SEXI MATKA...
EI KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN MUUTA.
VOISITTEKO KOMMENTOIDA KIITOS

Päästä toki matkaan, mutta varaa myös itsellesi tyttöporukan matka (eri aika).

Miehelle voi myös ehdottaa prinssi albertin ottoa matkan aattona. Aralla munalla ei tee mieli tökkiä vieraita;)

EIPÄ OLE TULLUT MIELEEN LÄHTEÄ VIELÄ ITSE REISSUUN, MUTTA NYT TULI. KIITTI.
OLISI SE VARMASTI KIVA, MUTTA ""MAISTUU KOSTOLLE"" JA SITTE AJATTEN LAPSIA. YKSI YHTEINEN JA TOINEN MINUN.
TULISIKOHAN LASTENHOITO ONGELMIA?

Juu,itelle kans matka ja äkkiä.Tietääpähän miehesi mitä sinä ajattelet hänen matkastaan kun itsellä saattaa olla samat fiilikset.Kumma juttu ettei sinua pyytäny...Kun ei kumminkaan ole mikään sukulaisten kanssa tehtävä reissu.

Hyvässä parisuhteessa ei vain ""ilmoiteta"" tällaisia asioita, niistä keskustellaan. Tilanne olisi varmasti toinen, jos olisitte yhdessä miettineet minkälaisia lomamatkoja voi kumpikin tehdä. Koska teillä on yhteinen lapsikin, voit vedota siihen ja sanoa, että hän ei ole enää poikamies, vaan isä. Isällä ei ole mitään oikeutta vain ""ilmoittaa"" tuollaisia asioita. Kysy mitä hän pitäisi siitä, että sinä tekisit samoin.

Yhteistyössä