V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuollaisia miehiä on paljon. Paskantärkeitä itsekkäitä oman navan ympärilä pyöriviä mesoajia, jotka eivät ole raakaa työtä nähneetkään ja silti kuvittelevat että lasten ja kodinhoito ei ole mitään.
OLenkin aina ihmetellyt, millaiset vaimot näillä äijillä on, kun tuollaisia röyhkeitä etuilijoita, jotka leveilevät taulutelevisioilla ja veneillä ja moottoripyörillä on paljon! Siis täysiä kakaroita, jotka leveilevät kuin pennut materialla, ja ovat itsekkäitä paskoja, paskat housuissa ja korvan takana vaikkua!
silti hyvin harvoin näkee valitusta noista miehistä. Piristävää lukea, että joku näkee, mikä kakara hänellä on miehenä.
Olen usein miettinyt onko noilla kakaramiehillä alistuva vaimo, joka kuvittelee, että itse ei ole mitään, mies kun tuo rahat, niin on parempi ihminen. Vai onko heillä samanlainen vaimo kuin on mies, röyhkeä ja materialla leveilevä itsekin materiassa polskuttava, sitä ainoana elämän mittapuuna pitävä.
Mutta tässä oli ainakin yksi, joka ihan tavallinen maalaisjärki päässä, joka ei sokaistu miehen palkkapussista, ja kuvittele olevansa sen takia jotain parempaa kuin muut, eikä myöskään alistu kuvittelemaan, että on huonompi itse kuin miehensä.
Piristävää.