Älkää ottako miestä. Niistä kun ei näytä olevan kuin harmia. Niihin ei voi luottaa, niillä ei riitä naisella/perheelle/suhteelle kunnioitusta. Kyllä mä en ymmärrä (ja ihan oikeesti en ymmärrä, ei mitään vittuilua kellekään) että miten voi hankkia lapsia miehen kanssa joka tulee ja menee miten haluaa? Kuinka todennäköstä on että se mies muuttuu kun lapsi tulee? Ja miks muuttuiskaan jos se alunperinki on kusipää? Miehillä kun ei alussa ole muuta kun velvollisuuden tunto uutta vauvaa kohtaan, ei se tunne siihen mitään yhteenkuuluvuutta koska se ei oo sitä kantanu mahassaan ja "tutustunu" siihen samalla tavalla ku nainen on.
Kyllä se on vaan niin että isä pitää tuntea hyvin ennenku sille aletaan tehdä lapsia, tai sitten valmistaudutaan henkisesti siihen että kasvatetaan lapsi jotakuinki yksin (jolloin isä kyllä antaa perseellään olevan kuvan lapselle siitä millanen miehen kuuluu olla) ja että sulla on vielä se lapsenmielinen kusipääki kaitsettavanas. Tai sitten varaudut kasvattamaan lapsesi yksin.
Mulla yks kaveri on just siinä kusisessa jamassa että sillä on 2 lasta, molemmat täysin häiriintyneitä, ei mitään kunnioitusta äitiä kohtaan (eihän isälläkään oo) suoraan sanoen pahoinpitelevät äitiä ja toisiaan, kirjoilevat (kiva kuulla ku 6 v huutaa sulle että painu huora vittuun tms). Isä on kotona ti-to (perjantaina lähtee ryyppäämään suoraan töistä, jos viittii töihin mennäkään, käy vieraissa ja yrittää sunnuntai-iltana tulla kotiin, mutta äitipä onki vihanen eikä päästä isiä vielä silloin kotiin)... Ja tämä mies on ollu tällanen AINA! He on olleet yhessä yli 15 vuotta!!!
Toinen kaveri (nuori) sai just lapsen pari kuukautta sitten, ja viisaana pisti isän pihalle kun silläkään ei kaikki murot ollu kulhossa vaan meni ja tuli miten halus, eikä siitä mitään apua nuorelle äidille ollut.
Tietysti onhan niitä hyviäkin isiä. Niinku mun ja Nibblerin ja meijän veljen isi. Mutta siinä ne taitaaki olla...
Mua niin tympii ku naiset on niin tyhmiä että ne luottaa ja uskoo siihen että mies muuttuu. Se on niin turhauttaavaa, naiset antaa miesten käyttää itteään hyväks!!! Ei oo ihmisillä omanarvontuntoa yhtään! Miehet tappaa niiden itsetunnon rippeetki olemalla sellasia mulukkuja ku mitä ne on.
Juu ja joo, mulla ei ole lapsia. Mulla ei ole omakohtasta kokemusta (eikä tule olemaankaan!!!), mutta en mä tyhmä oo, enkä sokee tai kuuro.