Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen sitä jo pitkään miettinny että pitäis ihan livenä lyöttäytyä (taas vaikee sana) yhteen ja pistää palsta sekasin humalatilassa samalta koneelta.
Jotenki oot sellanen ihminen, kenen kanssa voisin tulla hyvin toimeen![]()
Kerpele: Sitä en tiiä miks sulla on juotavat loppu (ei niin saa käydä!)
Kyllä, niin olen :saint: Ainakaan mä en ole kellekään ilkeä.. Mun ego tosin saattaa paisua humalassa mutta ei koskaan kenenkään toisen kusatnnuk..Kustannuksella..
No ÄLÄ!!! AA-puu-vaaaaa! Apuvah, apuvah..
Kerpele: Sitä en tiiä miks sulla on juotavat loppu (ei niin saa käydä!)
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745848:Teille naisille ei alkomaholi sovi
Sopiiha... Sopivissa määrin ja oikeeta laatua :xmas:
Hmm... meijän egotki vois tykätä toisistaanvoidaan jakaa tilaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745870:Jätän eriävän mielipiteen. :stick:
Naisille ei alkoholi sovellu laisinkaan
Miten niin? Soveltuuko miehille sitten sen paremmin?
miten niin? Soveltuuko miehille sitten sen paremmin?
jätän eriävän mielipiteen!![]()
kuinka niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745940:Koska olemme fiksumpia alkoholin käytössä ja sen alaisena
Hyvää yötä Lilyseni.. poistun nyt,, mutta miitti täytyy ehdottomasti toteuttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745940:Koska olemme fiksumpia alkoholin käytössä ja sen alaisena
Mulla on elävää todistusaineistoa ettei näin ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745970:Luulet vaan, olet nähnyt pahaa unta
Millä todistat? Minusta asia on juuri päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745977:Olen juuri jnytkin alkoholin vaikutuksen alaisena ja silti käyttäydyn ja olen fiksumpi kuin sinä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745977:Olen juuri jnytkin alkoholin vaikutuksen alaisena ja silti käyttäydyn ja olen fiksumpi kuin sinä