mies mökillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en uskokkaan että mies pettäisi, ajatus siitä että ne siellä juo, saunoo, syö ja pitää hauskaa harmittaa. En usko että mun mies haluaisi että mä olisin viettämässsä viikonloppua jossain mökillä mun kaveripariskunnan ja niiden sinkkukaverin kanssa.
Ravintola illat mun mielestä menee, mut koko viikonloppu siellä hengaillaan yötä päivää yhdessä. ÄLLÖTTÄVÄÄ

Ei mua niin haittais...Mut riippuu siitä millanen se nainen on. Eli jos on tyrkky ja puuhastelee jokaisen miehen kans joka vastaan tulee niin sit en yhtään tykkäis, vaikka luotan mieheen 100%

No onpa hirvee haloo. Sen kaverin tyttis on aatellu ettei halu lähtä kahen miehen kanssa johonkin pusikkoon kolmanneks pyöräks sillä välin kun miehet puhuu inttijuttuja saunassa ja tyttö saa juoda siideriä yksin laiturin nokassa. Ja siksipä on pyytäny kaverinsa mukaan, että saa itelleen seuraa.

Oon ite tehny monesti saman, jos mies kutsuu meiän mökille jotain kavereitaan, eikä niiden naiset oo lähössä syystä tai toisesta niin että mulle ei oo saunaseuraa, niin oon pyytäny jotain likkakaveriani mukaan. Ja ne mun likkakaverit ei tosiaankaan oo niin miehen tarpeessa että niiden ois pakko epätoivoisesti vongata jokainen kakslahkeellinen kilometrin säteeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Ei mua niin haittais...Mut riippuu siitä millanen se nainen on. Eli jos on tyrkky ja puuhastelee jokaisen miehen kans joka vastaan tulee niin sit en yhtään tykkäis, vaikka luotan mieheen 100%

No tykkäätkö sä tommosista naisista jossain muussa ympäristössä? Et vai? No tykkääkö sun miehes? Ei vai?

No miten se mökki nyt sit tähän liittyy?

Alkuperäinen kirjoittaja puuh:
en tiedä minkälainen nainen on, en ole koskaan tavannut..naiset just on niin tyrkkyjä jos on luonteeltaan tyrkky..

Ootko sä nainen? Ootko sä tyrkky?

Luonteeltaan tyrkyt miehet on tyrkkyjä, luonteeltaan tyrkyt naiset on tyrkkyjä, luonteeltaan tyrkyt sammakot on tyrkkyjä.

Jos se sun kallein aartees ny pystyis ihan ite päättään tekeekö se asialle mitään vaikka kuinka joku tyrkyttäis tyrkkyä luonnettaan nenän eessä?

Onpa tosi hienoa kun sä leimaat sen toisen naisen tyrkyksi lutkaksi jo etukäteen, ennen kun tiedät siitä mitään, ihan vaan siks että se on lähössä samalle mökille sun kultapupus kanssa. Nainen on naiselle susi.

Yhteistyössä