Mies, muutto ja tekee mieli antaa korville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kai sä nyt olet muuttamasta miehestä erilleen, tai ainakin yksin omaan kotiisi? Jos olette muuttamassa yhteen ja tilanne on nyt jo tuo, niin perupa muutto.

Ei me yhteen olla muuttamassa, ja jos oltaiskin, olisi tässä vaiheessa tullut jo asumusero.

No tänäänkö sä sitä muuttoa teet?
Ei ihme jos ei miestä huvita auttaa.

Ei tänään ole muuttopäivä. Minulla on tapana siivota asunto perusteellisesti kun muutan. Samalla pesen matot, heitän ylimääräiset roskat roskiin, osa menee kaatopaikalle, ja ne tavarat jotka on hyvät mutta en käytä, lähtivät jo viikolla SPR.lle.

Mitä tarkoitat, ettei sua ihmetytä kun mies ei halua auttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei tänään ole muuttopäivä. Minulla on tapana siivota asunto perusteellisesti kun muutan. Samalla pesen matot, heitän ylimääräiset roskat roskiin, osa menee kaatopaikalle, ja ne tavarat jotka on hyvät mutta en käytä, lähtivät jo viikolla SPR.lle.

Haloo nyt on JUHANNUS ei mikään siivouspäivä

Vieraassa paikassa on hankala tehdä mitään. Jos jotain tekee, niin varmasti tulee tehtyä väärin toisen osapuolen mielestä ja siksi on tosi hankala tehdä muuta kuin seisoa tumput suorana vieressä. Ei sinulla olisi mitään simppeliä hommaa, jonka pysytyisi tekemään pelkällä rutiinilla. Anna selkeät ohjeet.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Vieraassa paikassa on hankala tehdä mitään. Jos jotain tekee, niin varmasti tulee tehtyä väärin toisen osapuolen mielestä ja siksi on tosi hankala tehdä muuta kuin seisoa tumput suorana vieressä. Ei sinulla olisi mitään simppeliä hommaa, jonka pysytyisi tekemään pelkällä rutiinilla. Anna selkeät ohjeet.

Kokeilin jo.
Pyysin ottamaan lamput katosta, viemään roskat ja asentamaan oven paikalleen.
Ei tapahtunut.

Kyllä ymmärrän että vieraassa paikassa on outoa tehdä jotain, mutta jos selkeä pyyntö ohitetaan noin vain, se ei ole kiva.

Niin.
Jos hän olisi auttanut minua hetken, me olisimme jo vapaina, eikä koko juhannuksena tarvitsisi tehdä mitään.
Viikolla on töitä, muutto puolentoista viikon kuluttua, joten en mä nyt juhannusta kauheasti pyhitä miksikään.

Niin.
Jos hän olisi auttanut minua hetken, me olisimme jo vapaina, eikä koko juhannuksena tarvitsisi tehdä mitään.
Viikolla on töitä, muutto puolentoista viikon kuluttua, joten en mä nyt juhannusta kauheasti pyhitä miksikään.

Niinsinä et pyhitä, mies varmaan ajtteli tehdä jotain ihan muuta kuin siivota sinun asuntoasi juhannuksena

Milloin sinulla on varsinainen muuttopäivä eli milloin pitää kantaa tavarat ulos asunnosta.

Tuskin ainakaan viikonloppuna vielä.

Nyt on juhannusaatto.
Mitä hemmettiä sinä oikein siellä touhuat?
Tietenkin miehesi veti herneen nenään ja ihan syystä.
Mitä jos olisitte tämän illan viettäneet juhannusta yhdessä niin olisi koko lauantai ja sunnuntai aikaa siivota.

Lapseni nukkuu nyt ja siksi ollaan hissukseen päiväuniaika omilla koneillamme miehen kanssa.
Sitten kun lapsi herää, mennään grillaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Kokeilin jo.
Pyysin ottamaan lamput katosta, viemään roskat ja asentamaan oven paikalleen.
Ei tapahtunut.

Kyllä ymmärrän että vieraassa paikassa on outoa tehdä jotain, mutta jos selkeä pyyntö ohitetaan noin vain, se ei ole kiva.

OK. vaikuttaa selvältä tapukselta. Roskien vienti ainakin pitäisi onnistua jopa ilman aiempaa kokemusta. Lamppujen kanssa voi olla jo hankalampaa, mutta tavallisen miehen luulisi selviytyvän.

Niin.

Niinsinä et pyhitä, mies varmaan ajtteli tehdä jotain ihan muuta kuin siivota sinun asuntoasi juhannuksena

:(
Niin varmasti, ja kyllä tämä tuntuu kurjalta.
Kyllä ymmärrän että hän olisi halunnut juhannuksen levätä. Minä myös.
Ajatuksenani oli, että jos nyt yhdessä päivän tekisimme urakkaa, saisimme kahteen/kolmeen mennessä pois muutaman osan ja sitten viettäisimme juhannusta.

Kun mä oikeasti tarttisin käsipareja tähän. Minulla ei ole autoa eikä korttia.
Mies ensin lupasi auttaa muutossa, hän tulisi ajamaan vuokrapakua. Sitten hän totesikin että hänellä on töitä.
Viime viikonloppuna kun piti varastoon viedä painavaakin tavaraa jotta SPR saisi ne mukaansa (jätin naapurille avaimen jotta aukaisisi, itse olin töissä )
hän ei auttanut. Jouduin soittamaan ystävän avuksi, että saisin sohvan ja sängyn varastoon.
Meidän piti myös viime viikonloppuna viedä ne kaatiskamat kaatikselle.
Hänellä oli polvi kipeä, joten kaatiskamat vieläkin odottaa Jumalan ihmettä.

Kysyin häneltä, kun hän tuli, että voisimmeko me hieman järjestää tätä muuttoa. Hänelle sopi.
En nyt oikeasti itsekään koko jussia haluaisi muuttaa.
Mutta näin sitten kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mieti nyt vähän nainen:

Milloin sinulla on varsinainen muuttopäivä eli milloin pitää kantaa tavarat ulos asunnosta.

Tuskin ainakaan viikonloppuna vielä.

Nyt on juhannusaatto.
Mitä hemmettiä sinä oikein siellä touhuat?
Tietenkin miehesi veti herneen nenään ja ihan syystä.
Mitä jos olisitte tämän illan viettäneet juhannusta yhdessä niin olisi koko lauantai ja sunnuntai aikaa siivota.

Lapseni nukkuu nyt ja siksi ollaan hissukseen päiväuniaika omilla koneillamme miehen kanssa.
Sitten kun lapsi herää, mennään grillaamaan.

No pakkohan minun on touhuta. Ystävähyvä, olisit näkemässä tämän.
Minulla on muuttoautokin jne kaikki auki, kun mies perui apunsa silloin.
Mulla on viikolla töitä ja olen yh. Koetan pienin erin saada tätä järjestykseen, koska tiedän tässä vielä tulevan kiire.

Minunkin mielestä juhlia ehtii, vaikka aloittaisi lähempänä illansuuta. Muutossa on mielettömästi touhua, joten ihan passeli päivä tehdä muuttoa aamu- ja keskipäivä. Juhlimiseen jää aikaa tarpeeksi senkin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä!:
sussa tuntuu ap olevan sen verran MUNAA että lähetäppäs mäkeen koko äijä. Et sä tollasta vetelytä tarvi. Menee sun energiat hukkaan.

Kiitos :) Eiköhän se lähtenyt ihan kokonaan, sen verran on hiljasta, ei viestin viestiä tms.....

Hyvin ehdit kuitenkin palstailemaan samalla kun "ahkerasti" siivoat... ettei olis vakka kantensa valinnut?

Olen aloittanut aamulla jo.

Vaikka totta turiset. Jos saan vielä nuo roskat tuosta vietyä, on päivä pulkassa. Muut kaatiskamat jne mietin vaikka huomenna. En jaksa enää itsekään.

Ymmärrän hyvin, että kesken kiireisenkin pakkauksen ehtii käydä koneella. Onhan sitä joku tauko joskus pidettävä. Ap:lle tsemppiä. Olen pahoillani, mutta miehen käytös tuskin suhteen pidentyessä muuttuu :(

13.16, 13.26, 13.43, 13.45, 13.47, 13.56, 14.11, 14.12, 14.17, 14.47, 14.48, 14.51, 14.55, 15.06, 15.09, 15.12

Tiuhaan olet ehtinyt siivouksen ja muuton lomassa käydä kommentoimassa. En minäkään toisen kämmää alkaisi juhannusaattona siivoamaan jos muutto on vasta ensi viikolla. Hyvin ymmärrän että mies lähtee mielummin terassille muiden mukaan juhlimana kun kattoo kärttystä ja vihasta akkaa joka tälläsenä päivänä siivoaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja ap JA NYT VITUTTAA PAHASTI!!!!:
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!! SE SAATANAN SIKA LÄHTI ÄSKEN KAUPUNGILLE KAHVILOIHIN KUN MINÄ SIIVOAN JA OLEN SEN MIELESTÄ KÄRTTYINEN!!!!!

VITTU!!!!!

Mikä vitun idiootti, typerys ja paskapää!!!!!
Kehtaako se oikeasti jättää mut tän kaaoksen keskelle YKSIN???!!!!????

Vitun paska idiootti, nyt perkele meni hermot!!!!

Mul oli aikanaan tollanen lusmu ja voin luvata että ei se muuttunut mihinkään.. paheni vaan.. tiedän kyl tuntee toi vituttaa niin että päästä ratkee verisuoni kun kohdalle osuu..

Siis ei jumalauta, kai ny idioottikin näkis, et toinen tarttee apua, kun on vielä kaksi mattoa pestävänä, yhdessä huoneessa on isot jätesäkit roskia vietäväksi, varastossa odottaa kaatikselle vino pino tavaraa, laatikoita olohuoneessa johon pitäs tyhjentää pari kaappia.
Ja se lähtee kahvilaan??????

Mulla_tekee_mieli_kuristaa_se.
Ei voi olla mahdollista et joku on noin idiootti. Ei voi.

Jättikö se sun lusmus sut esim tällaiseen pulaan?

Jep just samaan pulaan.. olin vielä muuttamassa Lappeenrannasta Pääkaupunkiseudulle vuokrapakulla ja piti saada kiireellä kamat autoon ja pois, ettei menis kauheesti vuokraa (olin opiskelija ja rahat TOSI vähissä ) niin jätkä läks illall, kun pakattiin autoa kahestaan, niin ryyppäämään lappeenkeskustaan, kun se ei jaksanut kuunneella mun komentamista, joka ahdisti häntä, kun kuulemma olin niin kiree ja hoputin vaan koko ajan.. Jouduin sit nolona pyyteleen miespuolisia kavereita keskellä yörä jeesaamaan, kun en oikein yksin jaksanut kaikkee kantaa..

Kuka hullu muuttaa yöllä? Yksin olen aina muuttoni tehnyt + kantajina autokuski ja apumies. Ketään seurustelukaveria en moiseen hommaan pyytäisi avuksi. Onhan se mun muutto ja mun lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja omatoiminen:
Kuka hullu muuttaa yöllä? Yksin olen aina muuttoni tehnyt + kantajina autokuski ja apumies. Ketään seurustelukaveria en moiseen hommaan pyytäisi avuksi. Onhan se mun muutto ja mun lapset.

Täällä yksi hullu ilmoittautuu. On muutettu yöllä. Muutto alkoi vasta illalla, koska muutossa apuna olleet miehet saapuivat vasta illalla kuuden maissa. Muutto jatkui aamuyön puolelle. Kieltämättä vähän outo aika muuttaa, mutta sujui mainiosti etekin kun perheen kolme lasta (1 - 3 v. ) olivat suuren osan ajasta yöunilla. Muutettiin omakotitalosta omakotitaloon. Muuten olisikin ollut hankalampi juttu.

13.16, 13.26, 13.43, 13.45, 13.47, 13.56, 14.11, 14.12, 14.17, 14.47, 14.48, 14.51, 14.55, 15.06, 15.09, 15.12

Tiuhaan olet ehtinyt siivouksen ja muuton lomassa käydä kommentoimassa. En minäkään toisen kämmää alkaisi juhannusaattona siivoamaan jos muutto on vasta ensi viikolla. Hyvin ymmärrän että mies lähtee mielummin terassille muiden mukaan juhlimana kun kattoo kärttystä ja vihasta akkaa joka tälläsenä päivänä siivoaa...

No, ole sinä huojentunut, koska just äsken mies nimitti minua sekopääksi ja lähti kaverinsa luo mökille.

Mä muuten olen tikannut koneella taatusti enemmän kuin ap tänään, ja silti on ruokaa laitettuna, samoin jälkkärit, tiskit ja pyykit pesty, koira huolehdittu, käyty kaupassa ja torilla jne. Että kyllä sitä ehtii, vaikka ei puurra niska limassa joka minuuttia päivästään.

Yhteistyössä