J
"Jeri"
Vieras
Neuvokaa minua! Parisuhde mieheni kanssa on muuttunut etäiseksi. Mies ei enää keskustele kanssani mistään muusta kuin lasten asioista, ei aloita spontaanisti keskustelua, ei vastaa juurikaan mihinkään mitä hänelle sanon. Hän on aina netissä ja älypuhelimen ääressä, paitsi jos on lasten kanssa. Kun joskus alan puhua hänen kanssaan, siitä tulee vain riita hänen puoleltaan, ja hän haukkuu minua todella loukkaavasti. Olen jo viikkoja yrittänyt puhua tästä tilanteesta hänen kanssaan, mutta hän vain toteaa, että minä vain keksin ongelmia, hänen mielestään mitään ongelmaa meillä ei ole!
Joitakin kuukausia hänellä on ollut naispuolinen ystävä, jonka kanssa he puhuvat Skypessä. Tämä on toki ihan ok. Mutta olen alkanut epäillä onko heillä niin kivaa yhdessä, että mieheni voi käyttäytyä näin minun kanssani. Nainen sitä paitsi näyttää aika paljon minulta ja käyttää saman merkkisiä vaatteita!
Neuvokaa, mitä minun tulisi tehdä? Keksinkö teidänkin mielestänne vain ongelmia vai onko minulla oikeus tuntea niin kuin tunnen, eli itseni eristetyksi ja loukatuksi?
Joitakin kuukausia hänellä on ollut naispuolinen ystävä, jonka kanssa he puhuvat Skypessä. Tämä on toki ihan ok. Mutta olen alkanut epäillä onko heillä niin kivaa yhdessä, että mieheni voi käyttäytyä näin minun kanssani. Nainen sitä paitsi näyttää aika paljon minulta ja käyttää saman merkkisiä vaatteita!
Neuvokaa, mitä minun tulisi tehdä? Keksinkö teidänkin mielestänne vain ongelmia vai onko minulla oikeus tuntea niin kuin tunnen, eli itseni eristetyksi ja loukatuksi?