Mies nahkapuvussa, sytyttääkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x men
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="totuuden torvi";25609611]No, videossa on kaksi komeaa miestä, joka muuta puhuu, puhuu valetta.[/QUOTE]

Tuolla tummalla laulajamiehellä on kauniit sänkykamarisilmät, sekä erittäin paksut kauniit hiukset.

Ihan kohteliaasti miehenä kysyn, että mikä tuossa videossa niin naurattaa?

Ei kai miesten ulkonäkö, sillä jos niin on, niin jossain on vikaa, jokainen tervejärkinen yhtyy siihen, että nuo kaksi miestä on hyvännäköisiä.

Joo, miehet itse on ihan hyvännäköisiä, mutte se millä se ulkonäkö on kuorutettu. Vaatteet ja kuontalo :laugh:

Ihan kohteliaasti miehenä kysyn, että mikä tuossa videossa niin naurattaa?

Ei kai miesten ulkonäkö, sillä jos niin on, niin jossain on vikaa, jokainen tervejärkinen yhtyy siihen, että nuo kaksi miestä on hyvännäköisiä.

Noi asut on naurettavia, ja hiukset.
En koskis kumpaankaan pitkällä tikullakaan, ei tippaakaan hyvännäköisiä/mun makuun.

Mut mä oonki vielä nuori, mun ikäluokassa taitaa olla aika harvassa sellaiset tylleröt jotka pitäisivät noita miehiä minkään näköisinä. :D

[QUOTE="vieras";25609817]Tuo kasarityyli! :laugh: Ja kyllä se on yhtä hilpeää naisillakin. Miksei sille saisi nauraa? Luulen että nuo jampat itsekin osaa nauraa tuolle lookilleen. =) Ja nauretaan me varmasti tälle nykyajan tyylille myös parinkymmenen vuoden päästä. Parempi nauraa kuin itkeä ;)[/QUOTE]
Mitäs vikaa kasarityylissä on? :stick: Sillon oli sentäs vielä discoo ja kaikkee kivaa. *istahtaa keinutuoliin muistelemaan menneitä *

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25609836:
Mitäs vikaa kasarityylissä on? :stick: Sillon oli sentäs vielä discoo ja kaikkee kivaa. *istahtaa keinutuoliin muistelemaan menneitä *

Ei mitään niin kauan kun sille saa nauraa turvallisesti täältä 10-luvulta eikä se yritä tehdä comebackia :laugh:

Yhteistyössä