Mies nauroi seksikuvilleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Mies on työmatkalla, ja päätin ilahduttaa häntä ottamalla pikkutuhmia kuvia itsestäni. Mielestäni kuvissa tai minussa ei ole/ollut mitään vikaa, mutta miehen kommentti oli ivallinen ja hän vain nauroi niille. Ai että tuli tyhmä olo! :( Sinänsä minulla on vahva itsetunto, ja olen tyytyväinen oman ulkonäköni suhteen, eli en masentunut tuosta reaktiosta, mutta sen sijaan ihmetyttää, että kuka mies reagoi noin jos oma vaimo lähettää kuvia ja selkeästi haluaa piristää miestään?!

Alkuperäinen kirjoittaja ääh;30834219:
Miten reagoisit jos miehesi lähettäisi "piristäviä" kikkelikuvia kun olet työmatkalla?

Edes esittäisin innostunutta, jotta en loukkaisi toista. Alastomuus ja kaikki seksiin liittyvä on usein hyvin herkkä aihe. Lähettämissäni kuvissa ei näkynyt römpsää paljaana...

Aika outoa. mieheltäsi. Jos häkeltyi niin ettei osannut oikein reagoida muuten.

Musta olisi IHANAA saada mieheltä jotain tollasta. Kertoisi minulle että ajattelee minua :)

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;30834222:
Edes esittäisin innostunutta, jotta en loukkaisi toista. Alastomuus ja kaikki seksiin liittyvä on usein hyvin herkkä aihe. Lähettämissäni kuvissa ei näkynyt römpsää paljaana...

Seksi on surkeaa kun se perustuu kohteliaisiin valheisiin.

Seksi on surkeaa kun se perustuu kohteliaisiin valheisiin.

Miten tuon perusteella voi sanoa, että seksimme _perustuisi_ kohteliaisiin valheisiin? Vastasin esitettyyn kysymykseen sillä mielin, että mikäli mieheni piti kuviani noin naurettavina kuten antoi ymmärtää, itse olisin vastaavassa tilanteessa kuitenkin ollut korrektimpi kuin lytännyt kuvat loukkaavalla reaktiolla.

Kyl sillä on varmasti ollu duunikavereidensa kanssa hauskaa, kun on kuvias katelleet :laugh:

jack_nicholson_lol_gif.gif

Olisin aika pöyristynyt ja todella loukattu.

Tai no, meillä mies on ottanut yleensä ne kuvat musta omaksi iloksensa käytettäväksi materiaaliksi ja koko homma on ollut vain ja ainoastaan äärettömän voimaannuttavaa kun vaikka näyttäisi omaan silmään miten hirveältä niissä kuvissa ja tilanteetkin olivat ihanan nöyryyttäviä, niin toinen ihan oikeasti kiihottuu niistä niin paljon. Joskus olen jotain pikkutuhmaa lähettänyt ja vastauksena on juurikin tullut niitä (innostuneita) kikkelikuvia ja kyllä minä ainakin ilahdun niistä todella paljon.

Olisiko se mies häkeltynyt uuden tilanteen edessä , ja reagoi sitten paniikkipäissään noin,,, oletko sinä voinut käsittää miehen vastauksen väärin ? Jos hän ei tarkoittanut olla ivallinen? Huumorillahan usein kuitataan vähän vaikeita juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;30834222:

No, jos se vika olikin siinä...

Siis soitti minulle ja naureskeli, että "herranen aika kun säikähdin hah hah.." -tyyliin. Olin vähän ihmeissäni, että okei?? En vaan ymmärrä, että mikä ihmeen reaktio tuollainen on. Tulee sellainen olo, että ei tee kyllä mieli enää yrittääkään ilahduttaa häntä tai saada uutta, erilaista pilkettä väleihimme tai seksiimme liittyen, ja se vasta harmillinen tunne on! :( Voitte siis vain kuvitella, kuinka ikävältä tuo minusta tuntui. Miksei voinut vaikka lähettää silmäniskuhymiötä viestinä takaisin tms. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja älä;30834346:
Tuskin mies loukata tarkoitti. Älä tee kärpäsestä härkästä kuitenkaan.

Niin, tuntuisihan se aika absurdilta, että haluaisi loukata, mutta reaktio kuitenkin väistämättäkin loukkasi. Täytyy ehkä kysyä häneltä, kun kotiutuu, että eikö pitänyt kuvistani, jotta tiedän jatkossa olla lähettelemättä sellaisia.

Niimpä niin. Tuskimpa mies pahalla naureskeli.
Taitaa olla suht tuore suhde vai? Jos tuo oli ensimmäinen kerta kun tuollaisia kuvia olet lähettänyt niin mies luultavasti todellisuudessa vain hämmentyi et ohoh mitäs kuvia tupsahti kännyyn jne.
Onko nyt tarve vain loukkaantua aiheetta ap? ;)
Ei kaikki osaa vastata vinkkaillen kuten lähettäjänä toivoit. Olisit laittanut ohjeet perään kuinka suhtautua ko.kuviin eikä normaalisti naureskella hyväntahtoisesti.. luultavimmin ei tarkoittanut mitään pahaa, ei vain osannut odottaa niitä kuvia sinulta. Eli älä nyt höpöpöile siellä turhista.

Ja lähinnä tässä se olennaisin asia on se, että enkö ole oman mieheni silmissä seksikäs - ydinpelko, vaikka kuinka olisi itsetunto ja -luottamus kohdallaan. Niinhän se vain menee, että esimerkiksi muiden miesten kehuilla ei ole mitään merkitystä, jos se itselle tärkein eli oma mies ei kehu (ei nyt liity sinänsä noiden seksikuvien lähettelemiseen vaan yleisesti ottaen). Onko siis väärin toivoa mieheltään innostuvaa kommentointia tai jopa kehuja tuollaisessa tilanteessa? Voihan olla, että laajemmalti ajateltuna minä olen se, joka reagoi "väärin" nyt, mutta en olisi missään nimessä odottanut naurua ja vitsiin kiedottua kommentointia, vaan pikemminkin ihastelua tai muuta positiivista.

Yksinkertainen vinkki. Jos sillä seisoo (joskus voi olla väsymystä, sairautta tms mutta noin lähtökohtaisesti ei seiso jos ei kiihota) ja hän haluaa harrastaa sun kanssa seksiä niin olet seksikäs, piste.
Harva mies on naisen kanssa parisuhteessa jos ei pidä naistaan seksikkäänä. Moni nainen kyllä on miehen kanssa lasten tai rahan vuoksi mutta miehillä yleensä ne vietit vie suhteeseen. ;) Joten älä ap huoli.. Kaikki ei vain ole sanallisesti niin mahtavia kehumaan puolisoaan. Ehkä muulla tavoin osoittaa..

Yksinkertainen vinkki. Jos sillä seisoo (joskus voi olla väsymystä, sairautta tms mutta noin lähtökohtaisesti ei seiso jos ei kiihota) ja hän haluaa harrastaa sun kanssa seksiä niin olet seksikäs, piste.
Harva mies on naisen kanssa parisuhteessa jos ei pidä naistaan seksikkäänä. Moni nainen kyllä on miehen kanssa lasten tai rahan vuoksi mutta miehillä yleensä ne vietit vie suhteeseen. ;) Joten älä ap huoli.. Kaikki ei vain ole sanallisesti niin mahtavia kehumaan puolisoaan. Ehkä muulla tavoin osoittaa..

Kiitos järkipuheestasi! :)

Mun mies ei ole nauranut, vaan sanonut että ne kuvottavat häntä. Ja hän on yrittänyt päästä eroon siitä kuvotuksesta lähettelemällä niitä mun äidille ja muille läheisille. Lupasi lähettää naapureillekin.

Sen siitä saa kun menee naimisiin mielenterveysongelmaisen kanssa.

Miksiköhän sitten mieheni on minun kanssani, kun seksiä ei olla harrastettu yli vuoteen? Sitä ennenkin tahti on ollut pari kertaa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;30834331:
Siis soitti minulle ja naureskeli, että "herranen aika kun säikähdin hah hah.." -tyyliin. Olin vähän ihmeissäni, että okei?? En vaan ymmärrä, että mikä ihmeen reaktio tuollainen on. Tulee sellainen olo, että ei tee kyllä mieli enää yrittääkään ilahduttaa häntä tai saada uutta, erilaista pilkettä väleihimme tai seksiimme liittyen, ja se vasta harmillinen tunne on! :( Voitte siis vain kuvitella, kuinka ikävältä tuo minusta tuntui. Miksei voinut vaikka lähettää silmäniskuhymiötä viestinä takaisin tms. Huoh.

Niinkuin joku jo sanoikin, mies vain ei osannut reagoida sillä tavalla mitä sinä halusit. Kaikki ei pidä tuhmista kuvista. Ei se tarkoita ettetkö sinä olisi seksikäs.

Yhteistyössä