N
nunun
Vieras
kaks nuorinta on räkätaudissa ja yskivät jonkin verran viime yönä. mies oli sitä mieltä et ois pitäny lähteä keskussairaalan päivystykseen lasten kanssa kun ne on kipeinä. ei meinannu ollenkaa tajuta että ensinnäki näillä on tavis flunssa, EILEN alkanu (ei siis mikään pitkittyny) ja ihan normi virusjuttu, jolle ei lääkärikään voi tehdä mitään, ja varsinkaan sairaalan päivystys keskellä yötä ei oo tällästen tapausten paikka. JOhan ne naurais ulos sieltä jos menis sinne tällaisen takia.
Täälä joku muinoin kirjoitteli ku mies ei halua et lasta viedään lääkäriin vaikka lapsi ollu pitkään tosi kipeä ja kovassa kuumeessa, niin meillä on toisinpäin. Mies olis viemässä heti kun lapsi kerran yskäisee tai yhtenä päivänä ollu vähä lämpöä. Itse oon sairaanhoitaja joten jonkinlaista käsitystä mulla on siitä että koska on aika mennä lääkäriin.
No, onhan se kiva että mies on huolehtivainen, mutta liika on liikaa.
Täälä joku muinoin kirjoitteli ku mies ei halua et lasta viedään lääkäriin vaikka lapsi ollu pitkään tosi kipeä ja kovassa kuumeessa, niin meillä on toisinpäin. Mies olis viemässä heti kun lapsi kerran yskäisee tai yhtenä päivänä ollu vähä lämpöä. Itse oon sairaanhoitaja joten jonkinlaista käsitystä mulla on siitä että koska on aika mennä lääkäriin.
No, onhan se kiva että mies on huolehtivainen, mutta liika on liikaa.