V
vierailija
Vieras
Purra myöntää: Kohuehdotus törmäisi lähes varmasti perustuslakiin
Purra kommentoi myös Kaisa Juuson seuraajan valintaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alepa on inha talipalloMarko-Petri tulkitsee perustuslakia kuin piru Raamattua.![]()
"Sosiaaliturvan velvoittavuus Tanskan mallin mukaisesti sellaisenaan kuin se on Tanskassa voimassa tuskin menisi perustuslakivaliokunnastamme läpi, Purra arvioi."![]()
Purra myöntää: Kohuehdotus törmäisi lähes varmasti perustuslakiin
Purra kommentoi myös Kaisa Juuson seuraajan valintaa.www.is.fi
S-ryhmän kauppaketju on hyvä työllistäjä. Mitäpä jos laitat työhakemuksen sinne ja lopetat tällä palstalla louskutuksen.Alepa on inha talipallo
Purran lähtölaskenta on alkanut. Hän pääsee työttömänä keräämään risuja tulipalopakkasilla."Sosiaaliturvan velvoittavuus Tanskan mallin mukaisesti sellaisenaan kuin se on Tanskassa voimassa tuskin menisi perustuslakivaliokunnastamme läpi, Purra arvioi."
Tanskan perustuslaki turvaa Tanskan hyvinvointivaltion.
Saat Riikan työkaveriksi risusavottaan.Purran lähtölaskenta on alkanut. Hän pääsee työttömänä keräämään risuja tulipalopakkasilla.
Minulla on jo tarpeeksi tekemistä. Jos satumme Riikan kanssa samaan ilmatilaan,ripsautan häntä risulla kintuille rumista puheistaan.Saat Riikan työkaveriksi risusavottaan.
![]()
Olet työtön ja valmis poliitiseen väkivaltaan.Minulla on jo tarpeeksi tekemistä. Jos satumme Riikan kanssa samaan ilmatilaan,ripsautan häntä risulla kintuille rumista puheistaan.
Nettivinkattu poliisille laiton uhkaus.Minulla on jo tarpeeksi tekemistä. Jos satumme Riikan kanssa samaan ilmatilaan,ripsautan häntä risulla kintuille rumista puheistaan.
Nettivinkattu poliisille laiton uhkaus.
Sananvapauteen kuuluu myös sananvastuu.