Mies on känni huora!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OTTAA PÄÄHÄN!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OTTAA PÄÄHÄN!

Vieras
Taas sama homma. Kolmesti jo tapahtunut sama. Menemme baariin ja mies pussailee muita naisia, vaikka olen näkemässä.. Ekan kerran lupas lopettaa juomisen, tokan kerran sama ja nyt taas ei kuulema käy baareissa enään ja on pahoillaan ja katuu ja itkee jne.paskaa. Ooon niin kyllästyny koko ukkoon. Ei mene seksi hommiksi ja ei oo kielareita jne. Mut ottaa aivoon kahtoo ku tansiessa vaihdellaan pusuja ja flirttaillaan. Ollaan naimisissa (ja tää alkoi papin aamenen jälkeen tää homma) ja on lapsia ja lainaa. Ei oo niin helppo vaan häipyä.. Sanoin miehelle et kuules huora-pukki, ens kerralla saat nähdä miltä se näyttää ja aoin kyhnätä jossain ukossa koko illan ja pussailla sen kanssa. Aamulla voin vedota muistamattomuuteen ja kovaan humalaan. Ja tietty itkeä ja olla tosi surkeena muutenkin. Tää vaan menee semmoseksi että tunteet toista kohtaan kuolee hiljalleen ja koko ukko on lähinnä rahapussi ja lapsen vahti. Oksettaa koko mies!

ei asuta. kiva et on muitakin. Jos ei ois lapsia ja lainaa, ois exä, mut miten kauan pitää jaksaa olla tuon mulkun kans??? ja aamulla siltä löyty povarista naisen huivi!!! Näytti sen itse ja ihmetteli et mitä vittua.

Vaan mitä se kertoo naisesta, jos haluaa jakaa elämänsä ja vuoteensa kännihuoramiehen kanssa?

Elikkä joo. Vaikka on lapsia ja lainaa, niin voi häipyä, jos haluaa, kun mies kerran on tuollainen.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja OTTAA PÄÄHÄN!;24704008:
Ollaan naimisissa (ja tää alkoi papin aamenen jälkeen tää homma) ja on lapsia ja lainaa. Ei oo niin helppo vaan häipyä..

Näköjään mies taitaa huomata, että saapi tehdä mitä lystää, et sää siitä kuitenkaan lähde.

Teepä niin, että enskerralla iske itsellesi mies kanssa baarista :) Anna muutamat kielarit myös. Ilmeisesti se on miehesi mukaan "sallittua" niin mikäs siinä sitten :xmas:

oli yh kun tavapasin tän miehen. mulla ei ole rahaa ja en voi maksaa yhteistä lainaa miehelle (ja puoliksi se menee kun molempien nimissä). Asutaan hevon pyllyssä ja miehellä vaan on auto ja mulla ei ole varaa hommata autoa. Työpaikka on täällä korvessa ja siks pitäs asua täällä..Oon riippuvainen tuon ukon rahoista, autosta ja siitä et se katsoo lapsia jos mulla menee töissä pitkään. Mulla on iha surkee palkaa ja en pärjää rahallisesti yksin. Lisäkis ei huvita olla neljän lapsen yh, joista lapset kahdelle isälle.. Mut mä inhoon tuota miestä ja se oksettaa mua. Jos jaksas kolemkin vuotta kun velat maksettu ja lähtis helvettiin tästä..:(

On niin pinna kireellä että kirjotanki ihan miten sattuu, sori...Taidan lähteä tyttöjen kans parin viikon päästä ja jätän miehen kotiin. Tulen "vähän liian myöhään" kotiin, esim. viiden jälkeen kun baarit menee neljä kiinni. En aamulla muista mitään ja siinähän miettii missä olin ja kenen kanssa!

[QUOTE="apap";24704226]On niin pinna kireellä että kirjotanki ihan miten sattuu, sori...Taidan lähteä tyttöjen kans parin viikon päästä ja jätän miehen kotiin. Tulen "vähän liian myöhään" kotiin, esim. viiden jälkeen kun baarit menee neljä kiinni. En aamulla muista mitään ja siinähän miettii missä olin ja kenen kanssa![/QUOTE]
teeppä se

Öö, siis jos ei ole yhtään rahaa, niin miten ihmeessä te käytte noin paljon baareissa? Ja kuka niitä lapsia silloin hoitaa? Kait se lastenhoitajakin maksaa? Kuka se h**** on jos rahan takia miehen kanssa pelkästään on, ja "ilmaisen" lastenhoitoavun?

[QUOTE="apap";24704226]On niin pinna kireellä että kirjotanki ihan miten sattuu, sori...Taidan lähteä tyttöjen kans parin viikon päästä ja jätän miehen kotiin. Tulen "vähän liian myöhään" kotiin, esim. viiden jälkeen kun baarit menee neljä kiinni. En aamulla muista mitään ja siinähän miettii missä olin ja kenen kanssa![/QUOTE]
Luuletko että sitä edes kiinnostaa, missä olit ja kenen kanssa?

Ei meinaan vaikuta siltä, että olisit miehelle kovinkaan tärkeä.

Ja mitä hyötyä tuosta edes olisi? Se, että molemmat olisitte idiootteja kännihuoria?

Sillä miehellä on sitä rahaa!! Haloo!! Ja mun omat lapset on isällään joka toinen viikonloppu ja mummo (joka asuu tässä samassa pihassa) katsoo sitten yhteiset niinä viikonloppuina. Yhden illan jonka menemme baariin siis. Mies ei aina halua lähtä ees, mutta sillä on kausia kun tulee mokailtua ja on morkkis ettei käy vaikka puoleen vuoteen missään. Enpä aikonut mennä huoraamaan, oon vaikka grillillä viiteen, kuhan saan kuitattua..ei tässä mitään järkeä ookkaan. Vaikee lähtee kun tätä sattunu nyt kolmesti kolmessa vuodessa ja tosiaan saattaa mennä puoli vuottakin että kaikki on normaalia ja ei tarvi epäillä miestä muuten, mut sitten taas vedetään matto jalkojen alta. Ihmettelen miten se kehtaa kun oon näkemässä kuitenkin!! Kait se on sen käsitys normaalista..Selvinpäin sitten kyllä sanoo et teki väärin.. Sanoin et teen tästä lähin samalla lailla, niin itkee et elä tee..en tiiä, ärsyttää!!!

Huomaat varmaan että yrität puolustella omaa itse aiheutettua surkeutta. Tuskimpa elämäsi paremmaksi muuttuu, teet mitä teet. Menestystä valitsemallasi tiellä!
Toivottavasti tajuat, että miehesi pitää sinua pilkkanaan ja kaikki muut ketkä tuosta tietää.

[QUOTE="apap";24704389]Sillä miehellä on sitä rahaa!! Haloo!! Ja mun omat lapset on isällään joka toinen viikonloppu ja mummo (joka asuu tässä samassa pihassa) katsoo sitten yhteiset niinä viikonloppuina. Yhden illan jonka menemme baariin siis. Mies ei aina halua lähtä ees, mutta sillä on kausia kun tulee mokailtua ja on morkkis ettei käy vaikka puoleen vuoteen missään. Enpä aikonut mennä huoraamaan, oon vaikka grillillä viiteen, kuhan saan kuitattua..ei tässä mitään järkeä ookkaan. Vaikee lähtee kun tätä sattunu nyt kolmesti kolmessa vuodessa ja tosiaan saattaa mennä puoli vuottakin että kaikki on normaalia ja ei tarvi epäillä miestä muuten, mut sitten taas vedetään matto jalkojen alta. Ihmettelen miten se kehtaa kun oon näkemässä kuitenkin!! Kait se on sen käsitys normaalista..Selvinpäin sitten kyllä sanoo et teki väärin.. Sanoin et teen tästä lähin samalla lailla, niin itkee et elä tee..en tiiä, ärsyttää!!![/QUOTE]

No onko noi pari pusua nyt ihan hirveän "vakavia" juttuja...?

Jos kuitenkin katuu, selvinpäin on fiksusti, eikä kuitenkaan juo jatkuvasti...?

tarkenna taustoja. Ekan kerran oli kolme vuotta sitten ja mies tanssi jonkun naisen kanssa (ollaan sovittu et normaali tanssi ok, ei hinkaamista) ja ne alko vaihtaa pusuja. Poskille ja huulille ja korvaan pikku pusuja siinä tanssin lomassa. Sain hirveet kilarit ja siinä oli poliisikin asiaa selvittämässä kun pistin kunnon rähinän pytyyn. Menimme kuitenkin yhdessä kotiin ja aamulla itketiin ja sovittiin ettei tollasta enää.

Meni yli vuosi ja baarissa yllätin miehen naisen kanssa istumassa pöydässä sylikkäin ja vetivät ihan kunnon kielareita. menin siihen suht rauhallisena ja kysyin et mitäs luulet tekeväs ja mies alkoi innoissaan huutaa et moi rakas ja tässä on "minna" ja tässä mun vaimo ja tuuhan seuraks istumaan. Läksin kotiin ja mies tuli piakoin perässä ja ihmetteli miks lähin ja aamulla oli taas keskustelu ja sillä morkkis ja sillon alko tuntumaan jo et mitäköhän puuhaa kun minä EN ole mukana..

Kolmas kerta nyt puol vuotta edellisen jälkeen, pussaili vähän kaikkia naisia. Huulille mut ei suudelmia ja yhtä kouri rinnoista tanssiessa. Sanoin et lähen kotiin ja mies sano et mee vaan, hän jää baariin. Tuli tunnin päästä kotiin ja valvoin ja ootin ja sanoin et ei jaksa enää välittää ja tää loppuu nyt.Koko päivän itkeny ja luvannu olla juomatta koskaan ja plaa plaa..Sanoin et oot huora ja mulle riittää ja hän vaan et elä lähe ja kyllä hän muuttuu jne..Kun kysyin mikä se huivi on ja kenen niin ei (kas kummaa) muista...

yhden naisen tiedän jolla on semmonen huivi ja soitin et löysin sun huivin ja se oli normaalin oloinen ja haki huivin meiltä kotoa..

Oisko iha paikallaan sanoa et en hyväksy tätä ja muuttas tuohon äitilleen joksikin aikaa, et mietin asioita. Ois apu lähellä tarvittaessa, mut otettas "aika lisä"..Muuten se ei tajua koskaan et oon tosissaan. mut jos se alkaa kulkea baarissa yksin "sinkkuna" ni se on varma loppu, enkä tiiä haluanko lopullista loppua, mut tääkin on huono tilanne.. Vai pyydänkö sen perheneuvolaan setvimään asioita? Mut se sujuis siellä hyvin ja arjessa, mut unohtus humalassa...En vaan tiiä mitä teen..:(

No onko noi pari pusua nyt ihan hirveän "vakavia" juttuja...?

Jos kuitenkin katuu, selvinpäin on fiksusti, eikä kuitenkaan juo jatkuvasti...?
On se aika iso juttu, jos molemmat tietää että se on väärin, eikä kuitenkan "pysty" olemaan tekemättä. Itse kyllä menisin psykologin puheille jos on krooninen tarve tehdä jotain helvetin tyhmää, joka aiheuttaa tuskaa minun perheelleni. On sitten kyse nussimisesta, hedelmäpeleistä tai suklaapirtelöistä.

Mää tarviin ees yhen jonkun järkevän mielipiteen ja sit voin mennä nukkumaan..Asia pyörii koko ajan mielessä ja ärsyttää ku muita ei kiinnosta (mikä on ihan ymmärrettävää sinänsä), mut silti..

Tää on näitä seiskapäiväätason pubilemmenpareja, joiden älykkyys, viisaus ja yleissivistys on lapamadon luokkaa ja käy ilmi jo ilmaisutavasta. Sitä saa mitä tilaa, ja miten petaat, niin makaat.

Yhteistyössä