Mies on katkera...

HyäkkäysVaunu

Aktiivinen jäsen
13.04.2010
3 270
0
36
Päijät-Häme
...koska meillä on vain tyttöjä ja muut paukuttelee poikia toisensa perään.

Mitähän väliä sillä on, kun on kuitenkin ihania ja terveitä lapsia saanut, oli ne sitten tyttöjä tai poikia. Taitaa ottaa itsetunnon päälle, mutta mulle tulee vain olo että nuo tytöt ei kelpaa sille - olisivat muka jotenkin huonompia :'(

Ja kieltäytyy yrittämästä enään koska sittenhän meillä voisi olla taas enemmän tyttöjä...

Poikasiittiöt on nopeampia eli voittavat uinnissa tytöt. Tytöt ovat sitkeämpiä eli elävät pidempään. Jos rakastelet pari päivää ennen ovista, tytöt ovat vielä hengissä, poikasiittiöt elottomia. Jos tähtäät ovikseen nopeat syövät hitaat eli poika suuremmalla todennäköisyydellä. Eli jos tyttöä mielit, niin rakastele vain pari päivää ennen ovista ja jos poikaa tähtää ovispäivään ja selibaatti ennen ovista. Näin :)

Miehestähän se riippuu tuleeko tyttöjä vai poikia. Munasolusta tulee aina x-kromosomi ja siittiöstä sitten joko y- tai x-kromosomi ja sitten tulee tyttöjä tai poikia. Että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Poikasiittiöt on nopeampia eli voittavat uinnissa tytöt. Tytöt ovat sitkeämpiä eli elävät pidempään. Jos rakastelet pari päivää ennen ovista, tytöt ovat vielä hengissä, poikasiittiöt elottomia. Jos tähtäät ovikseen nopeat syövät hitaat eli poika suuremmalla todennäköisyydellä. Eli jos tyttöä mielit, niin rakastele vain pari päivää ennen ovista ja jos poikaa tähtää ovispäivään ja selibaatti ennen ovista. Näin :)

Molemmat "tehty" oviksen jälkeen... ...ei näitä kyllä oo ees tehty - sai tulla jos oli tullakseen (1krt/kk ja 2kk meni)

Ymmärrän tavallaan miestäsi. Nimittäin minäkin olisin katkera, jos en olisi saanut tyttöä.

Ehkä mies olisi halunnut itselleen kaverin 'miesten hommiin'. Minä ainakin kaipasin (ja sain) kaverin itselleni naisten hömpötyksiin. Pojan kanssa niitä ei voi samalla tavalla toteuttaa.

Niin... Meillä on neljä tyttöä. Kyllä mies kovasti toivoi poikaa. Katkera ei ole ollut koskaan ja on kyllä onnellinen näistä tytöistä. On itse kasvanut poikavoittoisessa perheessä ja sanoikin, että mukava kun pääsee tutustumaan nyt tyttöjen maailmaankin. Mutta kyllähän miehellä mielessä on kun saisi sen pojan joskus. Siltikin nämä lapset ovat nyt tässä. Mieskin huomannut, että tyttöjen kanssa voi ihan yhtä hyvin tehdä niitä ns. poikien juttujakin.

Onneksi olkoon, miehesi on sovinisti. Hän arvostaa omaa sukupuoltaan huomattavasti sinun sukupuoltasi enemmän. Sitten kun hän haluaa tasa-arvoisen parisuhteen, hän siirtyy luultavasti miehiin.

Multakin löytyy ripaus ymmärrystä miehelle, sillä jos en olisi saanut koskaan tyttöä, olisin todennäköisesti vähän katkera. En siten, että se oikeasti tulisi misään esiin, mutta ihan varmasti syvällä sisimmässäni kokisin katkeruutta.

Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi mies ei voi tehdä lapsia lisää...tai siis että se on tosiaan syynä, ettei halua enempää lapsia, jos ne "taas on tyttöjä". Toki ymmärrän että mies haluaa pojan, mutta jos vaihtoehto on tyttö tai ei kumpikaan, niin aika hassua valita se ei kumpikaan, jos mies kuitenkin olisi valmis lapsentekoon, jos hälle taattaisiin, että sieltä tulee poika.

Meillä on 3 tyttöä ja mä olen siitä ihan äärimmäisen onnellinen. Sain tismalleen sen, mitä halusin. Mies puolestaan jäi nuolemaan näppejään, sillä vaikka hän niin toivoi poikaa, ei hän poikaa saanut.
Ollaan muutama kerta juteltu toisveistamme ja siitä, miten minun toiveeni on toteutunut jo kolmesti, hänen ei kertaakaan. Lähinnä kysyin mieheltä, että miltä hänestä tuntuu, kun hän ei (ainakaan näillä näkymin) koskaan saanut sitä toivomaansa poikaa. Miehen mielestä se on lähinnä "noh, en nyt sitten saanut ja that´s it". Ei siis mikään tunteita nostattava juttu. Samalla mies lisäsi, että nämä likat on kyllä niin paljon enemmän, kuin mitä hän olisi koskaan osannut edes toivoa, eli nämä riittää kyllä hälle.

Mielestäni katkeruus on tietyllä tapaa ihan ok. Se on tunne, eikä tunteille voi mitään. Mutta teoilleen voi. Katkeruuden ei pidä pääsä sillä tavoin pinnalle, että se vaikuttaa elämään negatiivisesti. Toisaalta on toki hyvä puhua aroista asioista, mutta ei siten, että vaimolle jää sellainen tunne, ettei jo olemassa olevat tytöt riitä miehelle.

Onko mies oikeasti sanonut jotakin siihen suuntaan, vai maalaako hurja mielikuvituksesi suurempia maisemia, kuin mitä oikeasti on nähtävissä?

Viimeksi muokattu:
Luulisi olevan tyytyväinen siihen, että saa parempaa seksiä, kuin poikien isät.

Ei tuo sopinut mun exään... Vaikka sain sen kanssa ihanan tytön niin äijä oli surkea sängyssä ja väkivaltainen kusipää... Nykyisen kanssa on kolme poikaa ja hän on "silti" hyvä rakastaja. Huvittavaa että exä kyllä toisteli itse että hyvät rakastajat saa tyttöjä, hänellä kun on kolme tyttöä...

Höh, emme ksokaan edes tienneet miehen kanssa haluammeko lapsia ollenkaan. Ja kun huomasin olevani raskaana, ainoa toive oli saada terve lapsi. Koin asian niin, että minulla oli rakkautta annettavana ja ihan sama kumpi syntyy. Meillä on kaksi tyttöä, ja molemmat aivan erilaisiia ihmisiä. Oma isäni yritti pakottaa poikaansaharrastamaan miesten juttuja (metsästys ym) ja kun poika oli enemmän herkkä, itkuinenkin, niin isä osoitti tyytymättömyyttään. Varmasti "mukavaa" lapsen itsetunnolle.

Tytöissä olisi olllut sisua ja haluakin harrastaa noita, mutta mahdollisuutta ei oikeastaan tarjottu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24806125:
Lähinnä nyt mietin tuota, hyvä rakastaja tekee tyttöjä? Millä mittapuulla hyvä, ja onko poikia synnyttäneet saaneet vaan sillä kerralla huonoa seksiä, mutta jos mies saa vielä tytön aikaiseksi, onko mies siis oppinut paremmaksi rakastajaksi?

Lapsihan hedelmöittyy yhdestä kerrasta. Se voi olla sattumaa. Mutta jos kaikki perheen lapset on tyttöjä/poikia, niin voi tehdä johtopäätöksiä pariskunnan seksielämästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24806125:
Lähinnä nyt mietin tuota, hyvä rakastaja tekee tyttöjä? Millä mittapuulla hyvä, ja onko poikia synnyttäneet saaneet vaan sillä kerralla huonoa seksiä, mutta jos mies saa vielä tytön aikaiseksi, onko mies siis oppinut paremmaksi rakastajaksi?

Sen on keksineet feministit vastineeksi sille että "pojat on parempia". :D Tai ne ketkä ei ole toiveistaan huolimatta saaneet poikaa. ;)

Yhteistyössä