Seksielämä hiipuu, koska mies on kateellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nautiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi luoja sentään mitä ihmisiä maa päällään kantaa. On varmaan kateellinen siitäkin jos sinä käyt paskalla kaksi kertaa päivässä ja hän vaan yhden kerran :O

Mun miesystävä on joskus ihaillen ihmetellyt naisten (myös exänsä) kykyä saada usea orgarmi peräkkäin. Kai hän on oppinut, että voi nauttia itsekin siitä kun nainen saa. Itse kompensoin tuota sillä tavoin, että annan hänelle pikaiset, jos ei muuhun aikaa ole. Silloin en laukea itse, nautin vain läheisyydestä ja miehen nautinnosta.

Mun miesystävä on joskus ihaillen ihmetellyt naisten (myös exänsä) kykyä saada usea orgarmi peräkkäin. Kai hän on oppinut, että voi nauttia itsekin siitä kun nainen saa. Itse kompensoin tuota sillä tavoin, että annan hänelle pikaiset, jos ei muuhun aikaa ole. Silloin en laukea itse, nautin vain läheisyydestä ja miehen nautinnosta.

Mies käski antaa bointsit tästä kommentista. Nainen123 on kuulema ymmärtänyt jutun pointin.

Mies käski antaa bointsit tästä kommentista. Nainen123 on kuulema ymmärtänyt jutun pointin.

Kiitos "bointseista" :). Tollanen on toiminut meillä. Lasten hoito ym asettaa seksille rajoituksia niinkun voi kuvitellakin. Emme asu yhdessä miesystävän kanssa, joten molemmilla on myös lupa tyydyttää itseään yksin, ja se ei mun mielestä vaikuta negatiivisesti meidän seksielämään.

Jotenkin minusta tuntuu, että miehesi ei voi kyllä muutenkaan olla aivan normaali. Jos hän on ihan tosissaan, niin sitten kyllä saattaisin vaihtaa miestä. Oletko varma, että ongelma ei ole jossain aivan muualla.

[QUOTE="vieras";25774273]Tää on kyllä jotain... mitä en ole koskaan ennen kuullut :laugh:. Peesaan ihan täysillä ruutiukkoa![/QUOTE]

Ap, niin kumma kuin ongelmasi onkin, minulla on ollut sama tilanne. Mies oli kitkerä ja kateellinen, ja siinä se into vuosien aikana laantui. Miehellä ei kyllä muutenkaan tainnut olla tapulissa kaikki valot päällä, sillä kateuden aiheita löytyi ihan kaikesta ja kaikkialta. Hyvä työpäivä, kiva ilta tai pelkästään hyvä mieli oli asioita, joita parhaansa mukaan torpedoi. No aika aikaansa kutakin, ei asuta enää yhdessä;) Suosittelen sinulle samaa, pahemmaksi menee vain.

Siinä tapauksessa voisin ymmärtää pettymyksen, jos mies ei saisi ollenkaan orgasmia seksin aikana. Eihän tuo minulta olis pois, jos nainen saa useamman orgasmin, se vaan kiihottaisi minua enemmän.

Mut ei tuo miehes touhu kuulosta ihan normaalilta.

Yhteistyössä