Mies on kiukkuinen , vetäytyvä...ei jaksa enää tätä meidän juttua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ehdottanut jos mieheni tekisi lapseni kanssa jotain yhdessä. Mutta hän ei halua. Pyytää että minä puhuisin lapselle. Ja puhunhan kyllä. Mutta odotan myös että samalla kun puhun lapselli niin voin puhua myös asiasta miehelle ja miehen kanssa. Mielestäeni mies ei voi puolustella itseään sillä että lapsi on hänen mielestään ärsyttävä. Heidän välistään suhdetta ei voi rakentaa sillä että lapsi ymmärtää tilanteen vaan odotan myös että mies näkee oman vastuunsa asiassa.

Olemme olleet kirkon preheasianinneuvvottelukeskuksessa puhumassa. Mieheni halusi lopettaa käynnit. Minä olen jatkanut siellä käymistä yksin. Olemme myös olleet kerkustelemassa perheneuvolassa. Tuloksettomia kaikki. Mieheni ei näe itseään ja omaa käytöstään. Ammatti-ihmiset ovat kommentoineet hänen käytöstään , siellä mieheni myöntää käytöksensä mutta ei kotona.

Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ole mitenkään terkoitus että korottaisin itseäni. tai mustatmaalaisin miestäni. Mutta tällainen meidän perheen tilanne nyt vain on. Piste. Koen että mieheni on joustamaton. Hän itse kokee että kukaan ei arvosta häntä. Mutta mielestäni hänen vaatimuksensa ja odotukset minua ja lapsiani kohtaan ovat kohtuuttomia. lapseni ovat aivan tavallaisia kuin muidenkin naapudeiden ja tuttavien lapset. Mieheni lapset ovat super hiljaisia. Eivät koskaan pyydä mitään. Istuvat hiljaa, eivät ota osaa keskusteluihin kuin vain jos heiltä kovasti asioita tiedustelee. Äitinsä luona ovat aivan päinvastaisia. Olen joutunut miettimään mitenkä paljon mieheni käytös vaikuttaa hänen omiin lapsiinsa. Hänen lapsensa ovat kasvaneet isän vaatimuksiin ja odotuksien mukaisesti. Tietävät miten täytyy olla että isä olisi tyytyväinen.

Yhteistyössä