mies on kyllä ärsyttävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"leidi"

Vieras
parisuhteessa ollut ongelmia, miehen puhumattomuus, tunneköyhyys minua kohtaan. Mitäään ei oo valmis tekee asioiden eteen(ja minä taidan olla valmis lähtemään pikku hiljaa).

Tähän päälle mies palvoo tytärtämme,oikeen rakastavasti hymyilee tälle ja touhuu hänen kanssaan ison osan yhdessäoloajastamme.

Ottaa aivoon! tytärtäni rakastan kyllä, mutta minusta menee liiallisuuksiin se että mies palvoo tytärtään mutta vaimolle ei riitä juuri mitään tunteita. Joo joo kyllähän mä rakastan sua(näin sanoo kun kysyn häneltä että miksi ei mulle ikinä sano sitä,mutta muuten ei sano sitä IKINÄ, ei enään).

jos minä kokisin olevani rakastettu varmasti arvostaisin sitä että mies on hyvä isä, nyt en enään siihen pysty, ei lapsen kuulu ohittaa puolisoa näin.

Tämän lisäksi mies suosii tytärtään ja Minun poikani(ei yhteinen) ei saa hellyyden osoituksia ollenkaan.

Sanoinkin siis tänään ukolle että saa ottaa sit tyttärensä ja lähtee. Mutta en halua oikeesti luopua tytöstäni. Miehestä kyllä pikkuhiljaa.

jaa. Ei tuota kiinnosta hirveesti meillä tyttärensä enkä kyllä minäkään. Netti ja telkkari kiinnostaa. Mutta mitä sitten? ei mua tarvitse palvoa. pärjään ilman palvontaakin. Se palvoi ja jumaloi kun olin nuori 20v. vielä vähän kun olin alle 30. ei se enää mua palvo. Olen ryppyinen ja vanha.

[QUOTE="leidi";25862372]parisuhteessa ollut ongelmia, miehen puhumattomuus, tunneköyhyys minua kohtaan. Mitäään ei oo valmis tekee asioiden eteen(ja minä taidan olla valmis lähtemään pikku hiljaa).

Tähän päälle mies palvoo tytärtämme,oikeen rakastavasti hymyilee tälle ja touhuu hänen kanssaan ison osan yhdessäoloajastamme.

Ottaa aivoon! tytärtäni rakastan kyllä, mutta minusta menee liiallisuuksiin se että mies palvoo tytärtään mutta vaimolle ei riitä juuri mitään tunteita. Joo joo kyllähän mä rakastan sua(näin sanoo kun kysyn häneltä että miksi ei mulle ikinä sano sitä,mutta muuten ei sano sitä IKINÄ, ei enään).

jos minä kokisin olevani rakastettu varmasti arvostaisin sitä että mies on hyvä isä, nyt en enään siihen pysty, ei lapsen kuulu ohittaa puolisoa näin.[/QUOTE]

DNA:ta joten ovat lapsen tasolla! Ujot miehet etsii kaikki voipaa naista joka kertoa mitä tehdä? Itse en voi pompottaa mutta aina niitä löytyy! Itse olen tätä new eit jutkskia jossa mieskin voi ajatella! Siis suomi miehet on naisten orjia! kyllä! Sillä lailla armeija! voin tietty kiistellä mutta jos se menee siihen läälätyksen ja mikä oot mee hoitoon niin Itse vaan sanon että okkee että silleen! pärjäile! Ei montaa miestä jota otan lähelle Vaan ne herkät jotka sitten ei kestä minun herkkyyttä!

Minäpäs en ole vanha enkä ryppyinen :) ja kyllä tarvitsen rakkautta ja aitoa läsnäoloa.

ja vieras sinun on aika mennä nukkumaan tai ottamaan lääkkeesi. (ellet sitten satu olemaan ulkomaalainen)

Yhteistyössä