olen vasta tajunnut mikä sika mun mies on. mä oon kyllä tyhmä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
tollasen apinan kanssa sit ollu 6 vuotta joka ei tippaakaan kunnioita mua ja mä oon sille ilmaa.

mun kaveri avas mun silmät ja sano mulle, että seuraapa huvikses ympärilläs olevia pareja ja parisuhteita (joo ei aina oo kaikki sitä miltä näyttää ja varmaan jokaisella on omat luurankonsa kaapissaan, mutta silti.)

ja mä seurasin. seurasin mun lapsen isää nykyisen vaimonsa kanssa, mun omia vanhempia, mun siskoa ja sen miestä ja lukuisia muita pariskuntia lähipiiristäni "sillä silmällä" pari viikkoa ja huomasin, et mä en oo mun miehelle mitään.

muiden miehet hoitaa kotia ja lapsia päivätyön lisäksi vapaaehtoisesti, muiden miehet ottaa naisiaan kainaloon, suukottaa ja sanoo rakastavansa, ne pesee pyykkiä ja jopa imuroi ja tekee ruokaa!!! leikkaa nurmikon, korjailee kaikkee mitä tarvii, jakaa asiansa ja rahansa puolison kanssa jnejne. lista on loputon.

mun mies käy töissä, mut kotona ei tee MITÄÄN.
en edes muista koska olis ottanut kainaloon, suukottanut tai halannut (varsinkaan julkisesti, sehän on tossun alla olemista!!!!), ei pese pyykkiä, ei imuroi ikinä, ei tee ruokaa kun ehkä kerran kahdessa kuukaudessa jonkun valmispizzan laittaa uuniin ja huhhuh kun oli rankkaa. nurmikon kyllä leikkaa!!! mutta ei korjaile mitään, minä täällä kaikki "miesten työtkin" hoidan, ei puhu mulle asioistaan eikä mulla ole käryäkään paljonko sillä on rahaa.

mä en tajua miks oon sen kans. purin meidän kihlauksen viikonloppuna ja otan pienen aikalisän. mä ansaitsen niin paljon parempaa.

Oletko pyytänyt häntä osallistumaan kotitöihin? Mikset vain jätä ruoanlaittoa miehen harteille?

Suukotatko ja halailetko häntä itse? Miehetkin kaipaavat hellyyttä.

[QUOTE="minttu";24072127]Oletko pyytänyt häntä osallistumaan kotitöihin? Mikset vain jätä ruoanlaittoa miehen harteille?

Suukotatko ja halailetko häntä itse? Miehetkin kaipaavat hellyyttä.[/QUOTE]

no arvaa vaan kuinka monta kertaa? olen pyytänyt, käskenyt, rukoillut, vaatinut....
kuollaan nälkään jos jätän miehen harteille ruuanlaiton. parhaassa tapauksessa se lähtee yksin johki muualle syömään ja me jäädään lapsen kanssa kaksin kotiin.

suukottaisin ja halaisin jos mua ei torjuttais aina. elän toista vuotta hirveässä puutteessa ja mun itsetunto on romahtanu ihan nolliin.
viime vloppuna huomasin kun menin pitkästä aikaa baariin, että ei hitto, mullahan olis vientiä!! mä oon luullu olevani susiruma paska joka ei parempaakaan saa.

mun miehen voit tulla ihan noutaan täältä ja kerro sitten mullekin kun se alkaa kaivata hellyyttä.

[QUOTE="EEE";24072198]Miten mies suhtautui kihlauksen purkamiseen?[/QUOTE]

ei mitenkään.
ihan sama olisinko sanonu et tää oli tässä tai hei kato tuolla menee lintu.
on se nyt pari päivää yrittäny enemmän ja ollu mielinkielin, mutta mua lähinnä ällöttää.

Vasta tänään tajusin itsekkin: Lapsen syntymän jälkeen omat arvoni ovat muutuneet, mutta miehen eivät. Hän ei halua elää elämäänsä sohvalla maaten ja pelkästään lapsille eläen. Hän haluaa juoda silloin kuin huvittaa, vaikka keskellä päivää! Eikä kellon mukaan vasta sitten kun lapsi on nukahtanut tai silloin kun lapsi on muualla hoidossa.

Niin. Mies käy töissä ja minä olen lapsen kanssa kototna. Mies tulee töistä ja menee nukkumaan, herää kun laitan lapsen nukkumaan (olen pyytänyt ja vaatinut häntä hoitamaan nukuttamisen, ei kiinnosta) ja käyttää itse rahansa. "Mene säkin töihin niin saat omaa rahaa": Olisi mullakin omaa rahaa, jos en maksaisi ruokaa ja vuokraa KOKO PERHEEN EDESTÄ.

Mies juo viikonloppuisin ja siihen puuttumalla loukkaan hänen henkilökohtaista tilaa ja aikaa. "En mäkään vaadi sua aloittamaan ratsastusta tai pitämään punasia vaatteita".

Näin puhuu ja käyttäytyy mies, joka on jo muutaman kuukauden toivonut että tehtäisiin toinen lapsi. Olen nyt sanonut etten tee hänen kanssaan enempää lapsia. Yksi riittää. Harmittaa etten ole aikaisemmin halunnut nähdä kuinka vähän hän oikeasti meistä välittää.

[QUOTE="surullinen";24072073] ei tee ruokaa kun ehkä kerran kahdessa kuukaudessa jonkun valmispizzan laittaa uuniin ja huhhuh kun oli rankkaa.[/QUOTE]

Anteeks mut tässä kohtaa pääsi nauruntyrskähdys

Yhteistyössä