mies on maannut koko päivän (ei krapulassa, muuten vaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
ei osallistunut siivoukseen, ei ruuanlaittoon, ei mihinkään. sai tuoreet sämpylät ja kaikki nenän eteen, senkun pani pureskellen vaan. nyt kaveri soitti sille et lähetään kaljalle ja mies kehtas huikata mulle oven raosta et lenkitä koirat, hän ei EHDI!

ja meillä koirat "miehen koiria" eli olivat miehellä jo kun alettiin seurustella. mulla ei ole koiria vastaan mitään ja ne on mullekin rakkaita, mutta ollaan sovittu, et mies hoitaa niiden ulkoiluttamisen suurimmaksi osaksi. (niinkun on kyllä tehnytkin...)

mä niin ajattelin et tän tehopäivän jälkeen saisin kaatua sohvalle, mutta ei, meikä lähteekin lenkille kun toiset lähtee kaljalle. ottaa päähän. tekis mieli käyttää koirat vaan pikapissalla ja sanoo sit miehelle et lenkittää ne kun tulee.. mutta viiti koiria rangaista ihmisten typeryydestä.

huoks.

Huomenna ruokapöydässä sitten tokaiset, että ensi sunnuntaina on sun vuoros levätä ja maata koko päivä. Sinä saat sitten hoitaa kaiken vuorostasi!
Älä vaan totuta sitä tuohon!!!

Vuoroin vieraissa...ainakin meillä on niin.

On päiviä, jolloin minä vaan makaan, katson telkkaria, yms kun mies siivoaa, kokkaa, ulkoilee lasten kanssa.

Ja päiviä, jolloin mies nukkuu, katsoo telkkaa, mun tehdessä "kaiken".

Pidä huoli siitä, että sinäkin saat pitää näitä lököpäiviä.

Vuoroin vieraissa...ainakin meillä on niin.

On päiviä, jolloin minä vaan makaan, katson telkkaria, yms kun mies siivoaa, kokkaa, ulkoilee lasten kanssa.

Ja päiviä, jolloin mies nukkuu, katsoo telkkaa, mun tehdessä "kaiken".

Pidä huoli siitä, että sinäkin saat pitää näitä lököpäiviä.

jep, ja noin sen pitääkin mennä.
ei mun mies mikään yltiölaiska lapamato ole, ihan on lepopäivänsä ansainnut, mutta jotenkin mua loukkas älyttömästi sen "käsky" et lenkitä koirat...!!!! hittovie se ole mikään mua käskemään kun itse maannut koko päivän... oon vähän herkkis, mut väsyttäää...

[QUOTE="väsynyt";24512098]jep, ja noin sen pitääkin mennä.
ei mun mies mikään yltiölaiska lapamato ole, ihan on lepopäivänsä ansainnut, mutta jotenkin mua loukkas älyttömästi sen "käsky" et lenkitä koirat...!!!! hittovie se ole mikään mua käskemään kun itse maannut koko päivän... oon vähän herkkis, mut väsyttäää...[/QUOTE]

Ymmärrän...mäkään en tykkää siitä jos mua "käsketään". Enkä siitä, että sanotaan ettei ehdi, vaikka todellisuudessa kyse on siitä ettei vaan just nyt jaksa :)

Yhteistyössä