Mies on naureskellu mun toilaukselle jo pari tuntia

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Siis ok, mä en o aina laatikon terävin veitsi mut noh...
Mies pyys tossa ottamaan lehtikorista lehden ja viel sano et otathan tän päivän lehden? Noh mä kävelin keittiöstä lehti kädessä ja katoin sitä viel ja sanoin et "lukeehan täs perjantai et mut tänään on lauantai eli eihän tää voi olla tän päivän lehti" käännyin ympäri ja hain oikeen lehden.
Kuitenki laittanu lehdet väärinpäin paperinkeräyskoriin tahallaan et saa hämätä vaimoonsa....
:D

:D Mä tunsin itseni kanssa kerran tosi teräväksi kun uutisissa näytettiin miten rekisterikilpiä tehtiin. Rupesin sitten hohottamaan ja vakuutin kaikille, että sen täytyy olla lavastettua kuvaa, koska ne teki kaksi kappaletta kutakin rekisterikilpeä. :D Eihän niin voi tehdä, kahteen autoon sama rekkari? Kunnes joku selvensi, että tuleehan siihen autoon kaksi rekisterikilpeä; eteen ja taakse. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Mä tunsin itseni kanssa kerran tosi teräväksi kun uutisissa näytettiin miten rekisterikilpiä tehtiin. Rupesin sitten hohottamaan ja vakuutin kaikille, että sen täytyy olla lavastettua kuvaa, koska ne teki kaksi kappaletta kutakin rekisterikilpeä. :D Eihän niin voi tehdä, kahteen autoon sama rekkari? Kunnes joku selvensi, että tuleehan siihen autoon kaksi rekisterikilpeä; eteen ja taakse. :ashamed:

:laugh: Hyvä et muutkin osaa

Yhteistyössä