Mies on ollut vankilassa vasta 2kk ja oon pettänyt jo 7 kertaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämäkuntoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämäkuntoon

Vieras
Lupasin etten petä mut en voi sille mitään:( Miks oon tällänen!oon niin pettynyt itteeni:( eilen petin muutaman panacodin ja tramalin takia. yks ukko lupas mulle ne jos annan sille. vittu mua vituttaa! mun piti saada mun lapsi takas jos pääsen kuiville mut sit äijä lähti linnaan ja exä vei lapsen kokonaan kun retkahdin taas. oikeestaan se on lääkärin syy kun kirjoitti selkäsärkyyn codit! maanantaina näen rakkaani mut pelottaa et se on kuullut mitä täällä teen!

Eli aina kaikkien muiden syy paitsi sun? Ukko on linnassa...lapsi läjti...exä on tyhmä jne jne Aina on selityksiä ja syitä, vaikka itse olet kuitenkin syypää omaan käytökseen

[QUOTE="vieras";23396005]Ja täällä uskotaan kaikki sadut mitä joku jaksaa keksiä...[/QUOTE]

Nin, pettäminenhän on satua ja myös lääkkeiden väärinkäyttö. Sitä ei tapahdu kun pahoissa saduissa

Miten niin et voi sille mitään ,että petät miestäs,joka on vankilassa?
Totta kai voit,ole panematta niitä muita miehiä,niin helppoo se on.
Sie syytät muita,siitä mitä sie itse teet,ei muut pakota sinnuu pettämään ja vetämään lääkkeitä itse olet syylinen siihen mitä oot tehny,ota vastuu teoistasi.
Miehes on ollu vasta 2 kk vankilassa ja oot pettäny jo seitsemän kertaa?
Paljompa välität miehestäs.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23395943]Voi suru sentään! Sun elämä taitaa olla tosi sekaisin. Pääsisitkö johonkin katkolle hoitoon?[/QUOTE]

Nimeomaan katkolle itsekin, niin ei tarvii pettää. Tosin en koskaan odottaisi jotain vankikundia.

Ikävä kyllä tämäkin tarina VOISI olla tosi... Tän sorttisia juttuja olen kuullut... Näissä tilanteissahan lapset yleensä sijoitetaan sijaisperheisiin, noin aluksi. Yleensä se onkin lapselle parempi vaihtoehto.

Tiedän tilanteen ja toivon että vastailijat saisi itse amanlaisen taakan kantaakseen, kaksinaamaisia luuseri mammoja jotka elävät pilvilinnoissaan päivät. Vituttaa se jos ei oikeasti tajua muuta elämää kui palstallaolemista.

minä en läksisi syyttelemään ap:tä mistään. tunnen tuon maailman. toivon ap että saat elämäsi kuntoon!!! täätä tuntemattomalta naiselta sinulle voimahalit! et voi mitään sille mitä tapahtui, se tapahtui jo.

Tiedän tilanteen ja toivon että vastailijat saisi itse amanlaisen taakan kantaakseen, kaksinaamaisia luuseri mammoja jotka elävät pilvilinnoissaan päivät. Vituttaa se jos ei oikeasti tajua muuta elämää kui palstallaolemista.

Ei olla kato noin v.itun idiootteja että lähettäis tollaselle linjalle. Ennemmin elän pilvilinnassa ku tollasta elämää. Ei säälitä yhtään tollaset.

[QUOTE="joojoo";23397181]Ikävä kyllä tämäkin tarina VOISI olla tosi... Tän sorttisia juttuja olen kuullut... Näissä tilanteissahan lapset yleensä sijoitetaan sijaisperheisiin, noin aluksi. Yleensä se onkin lapselle parempi vaihtoehto.[/QUOTE]

Miksi muka sijoitettaisiin, jos lapsen toinen vanhempi on täysin kykenevä huolehtimaan lapsestaan.

Yhteistyössä