Mies on ollut vankilassa vasta 2kk ja oon pettänyt jo 7 kertaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämäkuntoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, saako kysyä sen verran, että onko sinulla huono itsetunto? Haetko jonkinlaista hyväksyntää noilla pettämisillä? Et osaa sanoa ei miehille?

Kannattaa nyt ihan rauhassa tutkia ja miettiä omia käyttäytymismalleja, mahdollisesti miettiä elämää taaksepäin aina lapsuuteen asti. Yleensä sellaiset ihmiset ajautuvat pettämään, joilla on huono itsetunto ja vaikeuksia hyväksyä itseään. Eivät arvosta itseään ja kokevat, ettei pysty sanomaan ei jos joku pyytää. Voimia sinulle ja yritä nyt ensin miettiä mistä pettämiset johtui ja miten saat ne loppumaan.

[QUOTE="Terve";23397453]Ei olla kato noin v.itun idiootteja että lähettäis tollaselle linjalle. Ennemmin elän pilvilinnassa ku tollasta elämää. Ei säälitä yhtään tollaset.[/QUOTE]

Painu sitten vittuun siitä naljailemasta, mene sinne kukkahattupiiriin kutomaan voikukka lakkeja neekeripenikoille saatanan mulkku ! !

Tiedän tilanteen ja toivon että vastailijat saisi itse amanlaisen taakan kantaakseen, kaksinaamaisia luuseri mammoja jotka elävät pilvilinnoissaan päivät. Vituttaa se jos ei oikeasti tajua muuta elämää kui palstallaolemista.

Tää ketju on taas kivaa yleistämistä. Että ap on pettänyt miestään siksi että on lääkekoukussa. Ei, vaan siksi että on moraaliton. Tiedän monta ihmistä jotka ovat käyttäneet huumeita (joista muuten tulee pikkasen pahemmat reflat kuin tollasista lääkkeistä...) eivätkä vieroitusoireissakaan olisi suostuneet pettämään puolisooan saadakseen lisää kamaa. Ihmisillä on erilaisia moraaleja, mikään aineiden käyttö ei siihen varsinaisesti liity, ap:lla nyt muuten vaan ei oo moraalia varmasti selvinpäinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja saatanan tyhmä olet;23397503:
Painu sitten vittuun siitä naljailemasta, mene sinne kukkahattupiiriin kutomaan voikukka lakkeja neekeripenikoille saatanan mulkku ! !

Ei siihen kukkahattupiiriä tarvita jos vähän on korkeemmalla ku te pellet :D

[QUOTE="Terve";23397519]Ei siihen kukkahattupiiriä tarvita jos vähän on korkeemmalla ku te pellet :D[/QUOTE]

:D Loppujen lopuski sinäkin olet säälittävä paskaperse jota voisi vetää turpaan mennentullen ja varmaan saatkin kun vastaan tulet :D

Kyllä se vika ihan sussa itessäs on. Mieti hoitoon menoa, laita elämäs järjestykseen. Tiedän että, on helpommin sanottu kuin tehty. Mutta kannattaa yrittää ainakin. Hae apua itelles.

Mun veli istuu vankilassa ja on istunu jo yli vuoden. Huumausaine rikoksia, pahoinpitelyitä ja yks törkee ryöstön yritys. Veljen avopuoliso oli näissä kaikissa mukana ja käyttää myös aineita.

Veli kun joutu linnaan, niin rupes tää ämmä pettämään joka viikonloppu. Jako persettään aineista, rahasta ja viinasta. Nyt tää kyseinen muija joutu tän kuun alusta linnaan istumaan omaa tuomiotansa. Monta kertaa alotti hoidot ennen vankilaan joutumista, mutta, aina livisti sieltä. Toivon vaan että, mun veli saa elämänsä järjestykseen kun vapautuu ja unohtaa samalla ton ämmänsä.

Menikö ap herne nenukkiin, kun et saanutkaan päänsilittelyä?

Vituttaa kun ei kukaan voi puhua suoraan ja olettaa kaikkien olevan virheettömiä kukkia syöviä luuseri paskoja, sehän se on täällä in, ja en muuten ole aloittaja vaan asiaa kokenut. Herneet on sun housuissas ja siellähän niitä tykkäät kasvattaa, kasvaa paremmin kun on lämmönlähdettä ja kompostimultaa likellä.

Tiedän tilanteen ja toivon että vastailijat saisi itse amanlaisen taakan kantaakseen, kaksinaamaisia luuseri mammoja jotka elävät pilvilinnoissaan päivät. Vituttaa se jos ei oikeasti tajua muuta elämää kui palstallaolemista.

Katsos ei älykäs ihminen tollaiseen sontaan "ajaudu". Kyllä tuollaiseen täytyy itsensä ihan vapaaehtoisesti ajaa. Siinä se ero on! Meistä luusereista moni käy töissä sen aikaa, kun tämä aloittaja narkkaa ja jakelee toosaansa. Joten kukahan se tässä PILVIlinnoissa elelee :)

[QUOTE="juupas";23397479]Miksi muka sijoitettaisiin, jos lapsen toinen vanhempi on täysin kykenevä huolehtimaan lapsestaan.[/QUOTE]

Ei se tuosta mitenkään varmuudella selviä, On ihme, jos tuontyyppisellä akalla on kunnollinen eksä. No, ihmeitä sattuu! Ja kakarat ikävä kyllä seuraa usein perässä samaa rataa... Sitä en toivo tokikaan :(!

Itseäänhän tuossa saa syyttää,eikä muita! Kukas ne lääkkeet naamaansa tunki ja avas haaransa muille jätkille,kun mies ollu vasta 2 kk vankilassa,ap itse.:headwall:

Ei se tuosta mitenkään varmuudella selviä, On ihme, jos tuontyyppisellä akalla on kunnollinen eksä. No, ihmeitä sattuu! Ja kakarat ikävä kyllä seuraa usein perässä samaa rataa... Sitä en toivo tokikaan :(!

No on kyllä taas niin kapeakatseinen kommentti etten jaksa edes sanoa muuta kuin että ap kirjoitti että exä vei lapsen, josta voisi päätellä että lapsi asuu isällään.

Itseäänhän tuossa saa syyttää,eikä muita! Kukas ne lääkkeet naamaansa tunki ja avas haaransa muille jätkille,kun mies ollu vasta 2 kk vankilassa,ap itse.:headwall:

Sinut saisi työntää sinne selliin märehtimään niin on suppeaa tuo maailmankatsomus, vituttaa teidänlaiset perseen nuolijat jotka luulee kaikilla elämän olevan herkkua ja että kaikkeen voi itse aina vaikuttaa, vittu mene itse hoitoon saatanan hyeena!

Sinut saisi työntää sinne selliin märehtimään niin on suppeaa tuo maailmankatsomus, vituttaa teidänlaiset perseen nuolijat jotka luulee kaikilla elämän olevan herkkua ja että kaikkeen voi itse aina vaikuttaa, vittu mene itse hoitoon saatanan hyeena!
Persettä en nuolle:D
Helppoo on muita syyttää ja niin hemmetin vaikeeta elämää,joopa joo.Ei voi vaikuttaa vai,ap olis voinu jättää tunkematta niitä pillereitä naamaansa,ei niitä kukaan väkisin suuhun tunkenut.
Pakkoko sitä on pillua muille jakaa,mistään syystä?
Mie en oo hyeenä,niin kuin sä,en mie tarvia hoitoo,toisin kuin sinä.Ootko aina nuin agressiivinen?
:hug:

[QUOTE="aha";23397672]Katsos ei älykäs ihminen tollaiseen sontaan "ajaudu". Kyllä tuollaiseen täytyy itsensä ihan vapaaehtoisesti ajaa. Siinä se ero on! Meistä luusereista moni käy töissä sen aikaa, kun tämä aloittaja narkkaa ja jakelee toosaansa. Joten kukahan se tässä PILVIlinnoissa elelee :)[/QUOTE]

komppaus, sairasta touhua. Todella sairasta. Hakeudu hoitoon ihan oikeesti, oksettaa lukea tommosta p***aa!

En petä sen takia et saisin miestä ja munaa vaan pelkästään siksi et ne lupaa mulle jotain millä saan pään sekasin:/ olot. vaikka kuinka päättäisin et en petä niin sit ajattelenki et vielä tän kerran tai mitä välii ku oon ennenki pettäny. enkä mä saa kumminkaan tyttöä takas koskaan! ne vaan valehtelee

Alkuperäinen kirjoittaja apelämäkuntoon;23398659:
En petä sen takia et saisin miestä ja munaa vaan pelkästään siksi et ne lupaa mulle jotain millä saan pään sekasin:/ olot. vaikka kuinka päättäisin et en petä niin sit ajattelenki et vielä tän kerran tai mitä välii ku oon ennenki pettäny. enkä mä saa kumminkaan tyttöä takas koskaan! ne vaan valehtelee

onko se tyttö sun ainoa lapsi?

Alkuperäinen kirjoittaja apelämäkuntoon;23398659:

Älä viitsi, saa lääkkeitä/kamaa muutenkin kuin perseellä. Tai sit ne mistä saat lääkkees on jotain limasia, oksettavia spurguja jotka ei saa pillua muutenku kiristämällä. Itse käytin huumeita (niin, huumeita, en lääkkeitä) vuosia eikä kertaakaan tarvinnut jakaa kellekään muulle kuin omalle miehelleni. Sun moraalis vaan on surkee.

Yhteistyössä