mies on pahalla tuulella. koska HÄN nyt siivoo, mun pitäisi samalla sekunnilla nostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
perseeni ja siivota sen kanssa....

meillä on muuten ihana liitto, tämä on ainoa joka meitä hiertää. mä olen sellainen että teen kotihommat kun teen. mutta teen ne kuitenkin. mies taas sellainen että kun alkaa siivoo, odottaa että minäkin heilun täällä rätti kourassa samalla sekunnilla. ja kun en ole, se alkaa marttyyriksi ja tekee lopulta minunkin hommani.

tästä on puhuttu, olen sanonut ettei tee minun osaani, minä teen sen kyllä. mutta en välttämättä juuri sillä sekunnilla.

nyt se imuroi tuossa raivokkaasti ja mua ahdistaa.

Mitäpä jos sinä siivoisit ja tekisit sen osasi ihan suosiolla ettei mies paran tarvi alkaa tekemään sinunkin hommiasi. Toki ymmärrän miestäsi jos sikolätissä joutuu muuten asumaan jollei itse ala siivoamaan.

Tuolla sialla on taas oikein tyypillinen palstakommentti...

Ymmärrän ap pointtisi. Meillä sama juttu. Mies siivoaa tosi harvoin, mutta kun intoutuu siivoamaan niin minun pitäisi olla heti samantien myös yhtä innokkaana siivoamassa, vaikka minä kuitenkin siivoilen täälläjatkuvasti ja pääsääntöisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja sika:
Mitäpä jos sinä siivoisit ja tekisit sen osasi ihan suosiolla ettei mies paran tarvi alkaa tekemään sinunkin hommiasi. Toki ymmärrän miestäsi jos sikolätissä joutuu muuten asumaan jollei itse ala siivoamaan.

:D no höhöpö. meillä on siisti koti. ei sellaisesta kyse. ja kuten sanoin, minä teen osani, en vain juuri sillä sekunnilla kun mies saa päähänsä että minun pitää se tehdä.

eikö tärkeintä ole että minä osani teen yhtälailla kuin mies? ei mulle tulis mieleenkään alkaa kiukuttelee miehelle jos se ei imuroi juuri sillä hetkellä kun minä saan päähäni että hänen on NYT alettava tekeen sitä.

Meillä oli exän kanssa just samalla tavalla, kun hän jotain teki, niin odotti että minä teen hänen kanssaan, mutta eihän se kuitenkaan koskaan toiminut toisinpäin ja minä kuitenkin tein pitkin viikkoa jotain pientä siivoilua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla sialla on taas oikein tyypillinen palstakommentti...

Ymmärrän ap pointtisi. Meillä sama juttu. Mies siivoaa tosi harvoin, mutta kun intoutuu siivoamaan niin minun pitäisi olla heti samantien myös yhtä innokkaana siivoamassa, vaikka minä kuitenkin siivoilen täälläjatkuvasti ja pääsääntöisesti.

AIVAN!!!! juuri näin. :) meillä tehdään molemmat ihan yhtälailla hommia täällä, se tekee kuka viittii/kerkee/jaksaa. aina fifty-fifty menee. mutta en voi sietää tuota mentaliteettia että kun mies alkaa touhuu, se on minulle merkki että akka ylös ja hommiin.

en minäkään tee miehelle sellaista. mies saa minulle tunteen että pitää minua laiskana.

kuulostat ihan mun ystävältä mutta tuskin olet joten et ole ainoa joka omaa tuollaisen miehen. meillä taas kun mies ei tee kotihommia yhtään niin olisit onnellinen ettei tarvii yksin siivoo.

Yhteistyössä