V
väsynyt
Vieras
Mies on taas pahalla päällä, kiukutteli koko eilisen illan... minulle ja pienille lapsillemme
Olen niin kyllästynyt tällaiseen kohteluun, että mua nimitellään ja en saa edes suutani avata kun hän suuttuu ja paiskoo ovia. Lapsia hän ottaa liian kovalla otteella kiinni ja huutaa niin rumasti, kaikki loppuu lasten itkuun ja minä sitten joudun "pelastamaan" tilanteen, kun mieheni on mennyt tietokoneen ääreen oven taakse ja jättää vaan lapset omaan huoneeseensa... Hän haluaa pitää kulisseja yllä, muille näytellään niin hyvää isää ja täällä kotona sitten käyttäytyy tosi moukkamaisesti! Enää ei auta keskustelut, meillä on keskusteltu niin paljon ja just hänen kiukunpuuskistaan jotka oikeesti pelottaa jo aika lailla, hän tietää että hänen pitäisi oppia kontrolloimaan omat tunteensa mutta aina sattuu jotain uutta.
Olen tällä hetkellä taloudellisesti täysin riippuvainen hänestä näin kotiäitinä. Itselläni on toki opettajan koulutus ja töitä on jo lupailtu, kunhan nuorimmainen tuosta kasvaa. Selviäisin kyllä sitten lasten kanssa yksinkin. Kaipaisin vähän neuvoja yms. mitä tehdä... onko tämä hyväksyttävää vaiko pitäisikö alkaa suunnitella yksineloa lasten kanssa? Tänään on tulossa vieraita ja mun vastuulla on taas kaikki valmistelut, sivoukset ja kolmen lapsen hoitaminen, mies viihtyy koneella pokeria pelaten
Olen tällä hetkellä taloudellisesti täysin riippuvainen hänestä näin kotiäitinä. Itselläni on toki opettajan koulutus ja töitä on jo lupailtu, kunhan nuorimmainen tuosta kasvaa. Selviäisin kyllä sitten lasten kanssa yksinkin. Kaipaisin vähän neuvoja yms. mitä tehdä... onko tämä hyväksyttävää vaiko pitäisikö alkaa suunnitella yksineloa lasten kanssa? Tänään on tulossa vieraita ja mun vastuulla on taas kaikki valmistelut, sivoukset ja kolmen lapsen hoitaminen, mies viihtyy koneella pokeria pelaten