mies on todella väsynyt ja olen alkanut epäillä että jopa masentunut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
meillä on ollut tosi raskas elämänvaihe takana, rakennettiin, minä opiskelin, miehen mummu kuoli ymsyms ja mies on nyt ihan loppu ja todella pahalla päällä jokaikinen päivä vaikka olis nukkunu kuinka hyvin.
mikään ei ole hyvä mitä mä teen, jatkuvasti tiuskii mulle ja lapsille, kiukuttelee ja karjuu, huutaa ja haukkuu, ilkeilee ja v*ttuilee ja mä en enää jaksa.
olen nätisti yrittänyt puhua ja jutella, olen sanonut et puhuis sit ammattilaiselle jos ei mulle, mutta hakuthan mä siitäkin sain kun pidän häntä kuulema hulluna jne. olen aivan lopussa tähän ja tarvitsen itse kohta jotain hoitoa, auttakaa, miten tästä voi selvitä kun haluaa jatkaa, mutta toinen ei pistä tikkua ristiin vaan ajaa käytöksellään perheensä pois :(

mun miehellä oli masennus, tai siis eihän se noin vaan mene pois, johtui läheisen ihmisen itsarista, josta nyt yli vuosi aikaa. hakeutui työterveyshuoltoon, sai terapia-apua kerran viikossa, sairaslomaa kuukauden ja vähän päälle, lisäksi mielialalääkityksen. toimi hänellä. nyt kaikki on jo paremmin. hän ei osannu käsitellä asiaa, se sitten kasvoi suureksi ja johti väsymykseen. oireena mm yskä. yritti purkaa pahaa oloaan alkoholiin, enää ei ole ongelmia juomien kanssa. tilanne normalisoitunut. en osannu auttaa, en vaan huomannut että toinen kärsi, ajattelin äksyyden olevan vain osa hänen persoonallisuuttaan.

Uusimmat

Yhteistyössä