mies on alkanut vaatia ihan ihme asioita perheeltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsynyt puoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsynyt puoliso

Vieras
ja lateleen omituisia sääntöjä ja kuitenkaan ne samat asiat ei koske sitä itseään?! siitä on tullut tyranni ihan oikeasti!! ei ole mitenkään väkivaltainen varsinkaan fyysisesti, mutta näköjään joissain rajoissa henkisesti!
tiedän, että on turhautunut kun sillä on älyttömän korkea työmoraali ja joutunut oleen "terveenä" jalkansa takia sairaslomalla jo pitkään. tiedän, että siitä tässä on kyse, mutta kohta hirttää kiinni.
se yrittää pompottaa ja käskyttää koko perhettä, karjuu lapsia olemaan hiljaa kun katsoo tvtä vaikka ne ei edes välttämättä melua, mut pitäis olla ihan kusi sukassa. huutaa mulle ja raivoaa kun on sekaista, mut ei kuitenkaan itse pistä tikkua ristiin asian eteen -päinvastoin.
mä kohta jätän koko äijän ja tai pakotan sen sairaslomaltaan töihin, pää hajoaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Luultavasti voisi hän tylöterveyshuoltonsa psykologille käydä juttelemassa.

Ei kai turhautuminen sairaslomaan tarkoita heti kallonkutistajalle menoa. Vähän rajaa. Saisi lähes kaikki kotiäiditkin tuolla näkemyksellä käydä päivittäin hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Luultavasti voisi hän tylöterveyshuoltonsa psykologille käydä juttelemassa.

Ei kai turhautuminen sairaslomaan tarkoita heti kallonkutistajalle menoa. Vähän rajaa. Saisi lähes kaikki kotiäiditkin tuolla näkemyksellä käydä päivittäin hoidossa.

Jos vaativat tuolla tapaa perheiltään kummia ja mahdottomia, niin sellaisissa tapauksissa joutaisivatkin päivittäiseen kontrolliin.

Ihan hyvä ehdotus käydä juttelemassa psykologin kanssa. Se mikään kallonkutistaja ole, mutta keskustelu hänen kanssaan, ja purkaminen ylipäätään ammatti-ihmisen kanssa voisi helpottaa oloa.

toihan ei mihinkään "kallonkutistajalle" mene. joskus vuosia sitten meillä oli aika vaikeaa ja ehdotin pariterapiaa, niin mies sai hirveän hepulin, että ei hän mikään hullu sentään ole :xmas:
että en viitsi edes ehdottaa kun on niin pöljä ja elää jossain 1700 luvulla.

Yhteistyössä