mies ostaa lahjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vingutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vingutin

Jäsen
21.09.2009
503
0
16
asia on siis näin: olen seurustellut mieheni kanssa kohta noin pari vuotta.
jos mulla sattuu olemaan huonopäivä (en siis äkäinen, mutta mieli maassa), niin tämä mieheni ostaa minulle lahjoja :o

minusta se on outoa. olen sanonut hänelle asiasta, että todellakaan ei tarvitse ostaa, koska tunnen, että mut pitäisi lahjoa piristyääkseni.

voi miten hankalaa. tietty mies muutenkin lohduttaa,mutta noi lahjat häiritsevät tavallaan. ehkä juuri siksi, että ne todellakin piristävät. voiko ihmisen mieli olla hetkellisesti ostettavissa :o

voi tätä mun logiikkaa :headwall:

sinäkö mielumin haluisit rypeä masiksessa tai ainakin siinä tunteessa pidempään? Mielenkiintoinen näkökanta. Hmm. Olisit kuule vaan ihan tyytyväinen, että mielesi on ostettavissa :)

40. Jos varallisuutta
on voittanut mies,
hän eläköön idartamatta;
moni oudoille säästää,
mitä rakkaille aikoi,
käy paljossa toisin kuin toivot.

41. Ilahduta ystäviä
asein ja vaattein,
sen parhaiten oivallat itse;
lahjat enentävät
ystävyyden ikää,
jos kohtalo kääntyy oikein.

Lähde: Eddan jumalrunot, Korkean runo

Alkuperäinen kirjoittaja yks vaa:
sinäkö mielumin haluisit rypeä masiksessa tai ainakin siinä tunteessa pidempään? Mielenkiintoinen näkökanta. Hmm. Olisit kuule vaan ihan tyytyväinen, että mielesi on ostettavissa :)

en mä ryve :) olen vain hiljaisempi kuin normaalisti. ja ikinä mun "pahat mielet" eivät ole kestäneet yhtä päivää kauempaa.. nojoo.. silti pistää vaan miettimään.

alitajuntaista halua saada lahjoja, heh
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Se ajattelee, että piristyt siitä. Kyllä mäki koitan tehdä jotain jos miehellä on huono päivä, jotain sellasta mistä luulen sen piristyvän. Ja eikös toi ole aika mainio keino kun kerran piristyt? :)

on on hyvä keino. mutta kun tulee se tunne, että mä olen lahjottavissa
:ashamed:

tavallaan siis noloa.. |O

Miesten ja naisten suurta palkkaeroa on perusteltu silläkin, että mies tarvitsee ison tilin pitääkseen naisensa tyytyväisenä. Turkeilla ja hajuvesillä on sen verran iso hintalappu.

Yhteistyössä