Mies ostaa minulle liian kalliita lahjoja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HarmittaaLastenPuolesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HarmittaaLastenPuolesta

Vieras
Joo voi kuulostaa jostain oudolle ja outoa tämä onkin.

Nimittäin mieheni ostaa minulle vuosi vuodelta kalliimpia joululahjoja ja pihistelee lasten lahjoissa vaikka olen sen niin monesti sanonut etten halua välttämättä mitään vaan laittaisi sen rahan lasten lahjoihin koska joulu on lasten juhla eikä vaimojen! Sain selville mitä tänä jouluna mies on hankkinut ja kyllä vituttaa suoraan sanottuna. Yritän sitten itse lapsille ostaa mitä voin ja osan velaksi.

Onko kellään muulla yhtä hullus tilannetta? Itkettää oikeesti tuo miehen hölmöys, miksi ihmeessä näin päin, lapset ne lahjat tarvitsee :(

Ja tämä on totta vaikka varmaan ei siltä kuulosta :'(

Saatko sitten jotain, mistä et tykkää? Ei niitä lapsia tarvitse liikaa lahjoa, nykyään tuntuu olevan ihan liikaa lahjoja lapsillakin. Usein ne lasten parhaimmat lahjat on aika edullisiakin. Olen varma, että meillä kouluikäiset tulevat olemaan tyytyväisimpiä niihin halvimpiin lahjoihin mitä saavat, vaikka saavat niiden lisäksi kallistakin. Ajatus on tärkein. Pienempänä lapset olivat väliin tosi pettyneitä, kun eivät saaneet toiveitaan. Sukulaiset kyselivät lahjatoiveita ja ne kerrottiin. Ostivat kuitenkin sitten jotain ihan muuta ja paljon kalliimpaa. Ei isovanhemmillle ja kummeille mitenään mennyt perille, että ne vajaan kympinkin lahjat olsivat olleet lapsille tosi tärkeitä, kun taas ne viidenkympin tai yli lahjat olivat sitten täysiä turhakkeita.

No en nyt kehtaa sanoa tässä mikä se lahja on, mutta maksaa 800€, vuosi vuodelta menee hullummaksi, sanoin reilusti ennen joulua, että mä sitten suutun taatusti ja joulu on pilalla jos ei usko mun toivetta että lahja ei saa olla kallis ja olisin mielellään kokonaan ilmankin, pääasia, että lapset saa mieluisia paketteja muutaman, ruoka on hyvää ja saa olla oman perheen kanssa viettämässä rauhaisaa joulua, tunnelma on tärkeintä!

Lapsille tosiaan tulossa muutama paketti per nenä että en haluakaan liikaa krääsää vaan silti mies vois auttaa enemmän niiden hankkimisessa ja unohtaa minun lahjomisen!

Niin siis no on se mun lahja ihan mieleen ja näin, mutta vanhassakaan ei olisi ollut mitään vikaa!!
Enpä kehtaa myydäkään edellisien vuosien lahjoja poiskaan...

Mikkään ei ole hyvä.. osa itkee ettei mies huomioi yhtään jne. Osa ei osaa sitten arvostaa. :D
Lapset ovat meillä kuitenkin lopulta vain "lainassa". Yleensä ne edulliset lahjat ja tunnelma on tärkeintä, varsinkin toisistaan oikeasti välittävät vanhemmat! <3
Miehesi selvästi yrittää hassulla tavalla huomioida Sinua ja osoittaa kuinka tärkeänä sua pitää vaimonaan. Kannattaa yrittää arvostaa sitä elettä vaikka järjellä ajateltuna se ei kivalta tunnukaan lasten suhteen.
Ihanaa ettei miehesi ole alkanut nähdä sinua vain 'tiimin toisena osakkaana lasten kasvatuksessa' vaan naisena, joka ansaitsee ne kalliimmatkin lahjat. ;)

Yhteistyössä