Mies ostaa usein minulle herkkuja joista minä en pidä ja tunnen itseni nirsoksi vaikka en ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lilian"

Vieras
Kultainen ajatus ja siksi on hankala sanoa, että etkö todella muista etten pidä tästä. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta ja silti menee niin usein mönkään kun tuo yllätyksenä jotain herkkuja minulle. Mielestäni en edes ole kamalan nirso mutta kai mies sitten muistaa, että jotain olen ko. ruuasta puhunut ja tuo sitä.

Esim. Pidän erilaisista juustoista ja usein ostan prisman juustotiskistä pienen palan jotain hyvälle maistuvaa juustoa. Mies ei vlitä kuin edamista leivänpäällä. Ainoa juusto jota en voi sietää on vuohenjuusto maistuu mielestäni aivan kamalalle ja usein tuskailinkin kun se oli jossain vaiheessa muodissa ja sitä tuntui olevan lähes jokatoisessa ravintolan ruuassa ja tietysti siinä annoksessa joka muuten kuulosti hyvätä. Eikös mieheni tuonut minulle eilen yllätyksenä vuohenjuustoa palan :) Karkkeja ostan välillä (aikaharvoin kylläkin) mutta hedelmätoffeita en tykkää syödä kun kerran niitä syödessä alkoi helvetillinen kipu hampaassa ja toffee juuttui osittain irronneeseen paikkaan kiinni ja tästä epidodista seurasi juurihoito. Jouduin vielä kärvistelemään la illasta ma aamuun hammaskivun kanssa ja ma ei enää viereisiäkään hampaita näkynyt kun turvotus ikenissä oli niin kovaa. Sairaala reissukin siitä seurasi kun antibiootteja piti tiputtaa suoneen. Jotenkin en siis mielellään syö enää hedelmätoffeeta niin eikös mieheni tuonut juuri niitä minulle yllätystuliaisiksi :)

Lisäksi on muutama muu herkku joista en kamalasti tykkää, voin kyllä syödä kos on tarjolla eikä muuta ole, ja näitäkin on tietysti tuonut.

No ei tuo tahallaan, sen kyllä huomaa eikä sellainen todellakaan sopisi hänen käytökseen mitenkään. Sitten on surullinen ja pettynyt kun koitan jotenkin kauniisti sanoa etten pidä hänen tuomasta yllätyksestä.

No mutta on sullakin oikeus olla vähän pettynyt, jos ei tuollaisia asioita muista tai tajua.. No mutta miehet on sellaisia. Kai se kuitenkinn yhdestä virheestä yhden asian kohdalla oppii, ettei tuo vähän väliä sitä vuohenjuustoa esim.? :D

penis.gif

Olet uusi täällä

Parempaa koulutusta varmaan vaatii? Oma ukko unohtaa päänsäkin välillä mutta ei ole mennyt edes kymmentä vuotta oppia mistä suklaasta, karkista ja limsasta tykkään. Tietää myös sipsit ja niiden kanssa syötävät dipit, osaa tilaa oikeanlaista kiinalaista ja pitsaa eikä valitse hullummin keksejä tai leivonnaisiakaan. Tuntee ehdottomasti ne mutamat inhokit.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind