K
"kiira"
Vieras
No oota nyt ensin aattoon ennen kuin alat valittaa. Ethän sä vielä tiedä mitä kaikkee saat.
Uskomatonta...
Uskomatonta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän kyseessä ole yhteiskunnan paineet, jossa naiselle edelleenkin jää kotityöt (tai vähintäänkin paskainen koti on naisen vika) ja ulkonäköpaineet (mies voi korvata ulkonäköpuutteita älyllä, karismalla, rahalla, vallalla, huumorilla - nainen ei sitten millään, ruma ku ruma). Kärjistystä tietysti, mutta eiköhän ne taustavireet ole vähän tuollaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25284544:Millenia: Toisaalta...miksi sekä kohdat 1 että 2 ovat ihan ok, jos lahjan antajana on vaimo ja lahjan saajana mies? Nainen voi ostaa miehelleen vaikkapa porakoneen, vaikka sekin voidaan tulkita "remontoi äijä enemmän, minä en aio". Tai vaimo ostaa miehelleen joululahjaksi partakoneen, vaikka sekin huutaa "siivoa naamasi, sinä ruokkoamaton sika".
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25284515:Nää on niin ihaniaMä taas tänään - siis eilen - pidin yhden oppitunnin aiheesta "Mitä nainen tarkoittaa, kun...".
Tosiasiahan on, että jos mies lähtee usein kalastamaan, sille voi lahjaksi ostaa uistimia, virveleitä tai vaikkapa lahjakortin johonkin kalastustarvikeliikkeeseen. Miehet on hemmetin yksioikoisia, suoria ja siten myös helppoja. Nainen jos lähtee usein ostamaan lastenvaatteita, niin ei se oikeasti halua ostelle lastenvaatteita, joten sille ei kannata ostaa lahjakorttia lastenvaateliikkeeseen. Jos haluaa miehen ostavan lahjaksi jotain muuta kuin mihin miehen mielestä ilmeiset merkit viittaavat, miehelle pitää sanoa asiasta suoraan. Ja suoraan sanominen ei ole "muuten..kun viime viikolla olit taas pitkään töissä ja minä jouduin ...blaa blaa blaa... ja äitisi sitten soitti ja ...blaa blaa blaa... niin ne Nico-Petterin kengät ...blaa blaa blaa... koska minä teen täällä kuitenkin päivisin kaiken...blaa blaa blaa.. ja siskosikin oli sitä mieltä, että ...blaa blaa blaa" Eli miehelle pitää hymyillä kujeellisesti ja sanoa, että olisipa kiva, jos pääsisin Guessille shoppailemaan vaatteita. Kannattaa painottaa sanaa "Guess", jotta mies tajuaa, mistä kaupasta vaimo haluaa lahjakortin.