I
ihme_mies
Vieras
Olent tapaillut jonkun aikaa aikuista miestä ja vaikka on ollut välillä aika myrskyisää niin pidän hänestä kovin. Nyt mies sanoi, että haluaa ottaa etäisyyttä minuun (levätä) eikä siis erota. No ihan ok periaatteessa, mutta hän on kuitenkin hyvin mustasukkainen minun menoistani. Siis jo ennen tätä "irtiottoa". Kun hän tietää, että olen ulkona ystävieni kanssa alkaa kauhea tekstaripommitus ja kysely kenen kanssa olen "panemassa" jne.
Vähän olen sekaisin tällaisen käytöksen kanssa kun mitään syytä mustasukkaisuuteen ei ole. Aikaisemmin sinkkuaikoina olen viettänytkin aika riehakasta elämää (ja olen sen kertonut kysyttäessä) mutta mies kyllä tietää että nyt en halua muita! Välillä tuntuu että mies on Tohtori Jekyll ja Mr.Hyde.
Niin ja mitään teinejä ei siis olla vaan 4-kymppisiä...
Vähän olen sekaisin tällaisen käytöksen kanssa kun mitään syytä mustasukkaisuuteen ei ole. Aikaisemmin sinkkuaikoina olen viettänytkin aika riehakasta elämää (ja olen sen kertonut kysyttäessä) mutta mies kyllä tietää että nyt en halua muita! Välillä tuntuu että mies on Tohtori Jekyll ja Mr.Hyde.
Niin ja mitään teinejä ei siis olla vaan 4-kymppisiä...