mies ottaa hermoon;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hanski

Vieras
Meillä on 4 kk poitsu ja aivan ihana,mutta jostain kumman syystä avomies ottaa niiii hermoon että!!aina saa sanoo et syötä ja vaihda vaipat eikä mitään tee oma-aloitteisesti..paljon on kyl töissä ja ollaan poitsun kaa kahestaa ja helppohan poikaa on hoitaa ja käyn välillä shoppaamas kun mummo hoitaa sit poikaa sil välin..mut miehen kaa menee kyl hermot aika tiheään..toki hyviäkin päivii on,mut joskus pakko purnata..onks teil muilla tällästa??EI SILLEE VAKAVAA, mut pitipä nyt kirjottaa jos noi hormoonit alkas jo tasaantuu;)vai johtuuks se niistä??(helppo laittaa hormonien piikkiin::)no anyway nautitaa silti vauvoistamme!!ne on ihanii!!

vähän samaa täälläkin, edelleen vaiks poika on 5 kk niin luulenpa et ne hormoonit edelleen kiusaa :) ukko ei tee paljoo mitään myöskää oma-alotteisesti, pakko aina pyytää et tee sitä, vaiha vaippa jne. on se kumma kunnei itse tajua tarjota apuaan. mut on alkanu parantuun hiukan tilanne tääl, oon kehunu ukkoo aina kun se hoitaa ja sanonu mite arvostan sitä ja mite poika viihtyy isänsä kanssa enkä mitenkää mollaa tai arvostele miehen hoitamista, et se saattaa olla syy miks ukko on alkanu enemmä hoitaan ihan itse. koitappa sinäkin samaa, kehut ja kannustat, et vahdi vieres saati moiti vaikka olisikin moittimisen aihetta. eiköhän se ukko siitä innostu asiasta :)

taitaa kyllä olla aika normaalia ettei miehet hoida kauheesti, se on sitä kunnei ne oo kantanu pienokaista sisällää nii ei ne vaan osaa.

hiljaa hyvä tulee, uskoo on se oma ukko "parantais" tapansa. uskoa ja jaksamista sinnekin.

joo, meilläkin kyllä mies tekee kaiken mitä pyydän / sanon / alan vihjailemaan. Muttei vaan jotenkin oma-aloitteisesti tajua. Ehkä nyt kun lapsi jo 10kk on alkanut mieskin tajuamaan säännölliset ruoka- ja nukkuma-ajat kun on joutunut olemaan kahdestaan lapsen kanssa. Mut ei ehkä vieläkään aina oikeen hoksaa mitä lapsi kitisee, kun itse näkee heti että kaipaa syliä / haluaa leikkimään / tai väsyttää.

Yhteistyössä