Mies ottaa päähän! (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jii

Vieras
Joo, ihan tyhmää tiedän, mutta sovittiin miehen kanssa että saan joululahjaksi auton. Mies kysyi että millaisen, ja sanoin että joku tuota nykyistä vastaava ( keskikokoinen henkilöauto) olis kiva, sedan ja missään tapauksessa ei mersua. Nyt se auto stten tänään tuli tuohon pihaan, CITYMAASTURI MERSU!
Joo, kaikilla ei ole autoa ja plaa plaa miten kehtaan valittaa, mutta jos olen koko yhdessäolo ajan kertonut inhoavani citymaastureita ja mersuja, niin miten uuno/ vittumainen pitää olla että ostaa tuollaisen.

Sanoin miiehelle, että saa ottaa marsunsa ja mennä sillä itse huomenna töihin ja minä kaivan vanhan autoni käyttöön. R-A-I-V-O-S-T-U-T-T-AA!

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Tota, mikset itse mennyt ostamaan sitä autoa?

Koska mies HALUSI ostaa sen joululahjana, yllättää. Minä olen ihan tyytyväisenä ajanut tuolla vanhalla autolla, lisäksi vähemmän mielelläni käytän niin suuria määriä miehen tienaamia rahoja vaikka perheen yhteisiä varoja ovatkin.

Miehelle oli tärkeämpää se, että vauvan kanssa ajan "isolla" autolla, joka on kuulema kolaritilanteessa turvallisempi.

Kiittämättömyys on maailman palkka. Miehesi kannattaisi vaihtaa sinut naiseen, jolle tuokin auto kelpaa. Sanopa toki hänelle, että seuraavalla kerralla pääsee helpommalla kun pitää auton, mutta vaihtaa akan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja H.Armaa:
Kiittämättömyys on maailman palkka. Miehesi kannattaisi vaihtaa sinut naiseen, jolle tuokin auto kelpaa. Sanopa toki hänelle, että seuraavalla kerralla pääsee helpommalla kun pitää auton, mutta vaihtaa akan. =)

peesi

Joo, tiedän että tämä on tyhmää, mutta silti. Varmaan tämä raskaana oleminen kaikkine riemuineen vaikuttaa myös, olen nimittäin kiukutellut vähän kaikesta. Mutta jos minä ihan oikeasti kuuntelen ja mietin mistä mies tykkäisi, niin miksi ei voi tehdä samaa. Kiva kiivetä tällä mahalla tuonne valtamerilaivaan.

H.Armaa: Olen ehdottanut aika monta kertaa vaimon vaihtoa, tulisi kuulema liian kalliiksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Koska mies HALUSI ostaa sen joululahjana, yllättää. Minä olen ihan tyytyväisenä ajanut tuolla vanhalla autolla, lisäksi vähemmän mielelläni käytän niin suuria määriä miehen tienaamia rahoja vaikka perheen yhteisiä varoja ovatkin.

Miehelle oli tärkeämpää se, että vauvan kanssa ajan "isolla" autolla, joka on kuulema kolaritilanteessa turvallisempi.

Miehesi on harvinaisen oikeassa. Älä valita.

Alkuperäinen kirjoittaja VoiTaivahanTali kynttilä:

Miehesi on harvinaisen oikeassa. Älä valita.

En valitakaan ainakaan miehelle, mökötän vain jonkin aikaa. Ja uskoisin että missä tahansa uudessa sedanissa vauva on yhtä turvassa kuin rumassa maantienorsussa..

uskomatonta kyllä, ap:n kaltaisia kiittämättömiä kitisijöitä OIKEASTI on olemassa. isäpuoleni oli ostanut exälleen syntymäpäivälahjaksi auton, ja ex oli ensimmäisinä sanoinaan tuumannut, että "tuon värinen"... ihan sairasta...

Alkuperäinen kirjoittaja luumu:
uskomatonta kyllä, ap:n kaltaisia kiittämättömiä kitisijöitä OIKEASTI on olemassa. isäpuoleni oli ostanut exälleen syntymäpäivälahjaksi auton, ja ex oli ensimmäisinä sanoinaan tuumannut, että "tuon värinen"... ihan sairasta...

Olen miehelle äärimmäisen kiitollinen monista asioista, mutta autot on aina olleet mulle "se" juttu. En saa kiksejä kesämökistä tai omakotitalosta, vaan siitä kun saan istua kauniissa autossa, joka on hyvä ajaa ja toimiva.
Ajan kuitenkin paljon keskustassa, ja pienempi auto nyt vaan olisi kiva. Ja mersut on vanhojen ihmisten autoja. Tuskin mieskään riemastuisi, jos hääpäivälahjaksi saisikin liput oopperaan metallican konsertin sijasta.

Joo, tiedän että tämä on tyhmää, mutta silti. Varmaan tämä raskaana oleminen kaikkine riemuineen vaikuttaa myös, olen nimittäin kiukutellut vähän kaikesta. Mutta jos minä ihan oikeasti kuuntelen ja mietin mistä mies tykkäisi, niin miksi ei voi tehdä samaa. Kiva kiivetä tällä mahalla tuonne valtamerilaivaan.

H.Armaa: Olen ehdottanut aika monta kertaa vaimon vaihtoa, tulisi kuulema liian kalliiksi. :D

Joo, voi tosiaan sanoa, että tuo on kiukuttelua. Hemmotellun, itsekeskeisen, lapsellisen ihmisen kiukuttelua. Jopa on murheet, mies ostaa vääränlaisen auton. Ja Mersun vielä. Voi hellanlettas, tajuatko edes miten mitättömät on sun ongelmat. Hanki oikeita ongelmia tai ole onnellinen elämääsi.

No, kyllä mäkin vähän ihmettelisin, en nyt tiiä suuttusinko jos mun mies mulle ostais mulle maasturimersun, kun tietää että mun mielestä mersu on vanhojen pappojen auto ja maasturi olis mulle aivan turha. Eli ymmärrän ap:n pointin, ihan sama oli nyt kyseessä mikä tavara tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:

Joo, voi tosiaan sanoa, että tuo on kiukuttelua. Hemmotellun, itsekeskeisen, lapsellisen ihmisen kiukuttelua. Jopa on murheet, mies ostaa vääränlaisen auton. Ja Mersun vielä. Voi hellanlettas, tajuatko edes miten mitättömät on sun ongelmat. Hanki oikeita ongelmia tai ole onnellinen elämääsi.

Juu, tajuan kyllä miten pieniä varmasti ongelmani joidenkin mielestä ovat.Mutta minusta nyt vain olisi kiva, jos kerran mielipidettä kysytään, niin se sitten otettaisiin edes jotenkin huomioon. Minusta nyt olis ollut reilua että mies olisi edes hetken miettinyt MINULLE lahjaa ostaessaan MINUA, eikä omia mieltymyksiään ja pätemisen tarvettaan.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No, kyllä mäkin vähän ihmettelisin, en nyt tiiä suuttusinko jos mun mies mulle ostais mulle maasturimersun, kun tietää että mun mielestä mersu on vanhojen pappojen auto ja maasturi olis mulle aivan turha. Eli ymmärrän ap:n pointin, ihan sama oli nyt kyseessä mikä tavara tahansa.

Juuri näin, en usko että olisin suuttunut ihan "normaali" olotilassa nän paljon, tuntuu vain että nyt raskaana ollessa kaikki tekemseni ja olemiseni katsotaan vain vauvan kannalta, ja tuo auto oli ihan viimeinen tippa.

Yhteistyössä