Mies otti mua naamasta kiinni ja huusi mun naaman eessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mä teen

Vieras
haukku että en saa tulla väliin kun se raivosi meijän 1 veelle et papereita ei saa ottaa pöydältä,menin sit lapsen luokse koska oli hädissään ja sitte alko raivoo mies mulle että mitä sä tuut väliin kun mä komennan en mäkään tuu sun ja lapsen väliin ja rupee silittää lapsen päätä,niinkuin mä nyt tein siis. Onks mikään sossu auki tai mitään. Mies lähti nyt lapsen kaa otti lapsen ja sit ku viedlä huusin etten kattele sitä enään ni sit otti lapsen ja lähti. Ja mä oon raskaanakin vielä rv.30

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- "mies löi mua"
- "mies tönäs mua"

Katsokaa joskus peiliin.

Ei kun oikeesti mä en tehnyt MITÄÄN mä vaan menin väliin kun laspelle oli niin kamala. Siinä mun rikokseni.Haukku mut tyhjäks ja heitteli täällä tuoleja ja kaikkee. En tajuu mistä tuli sille toi

Turvakoti on aina auki ja siellä on sosiaalityöntekijä.
Katso netistä oman paikkakuntasi turvakoti ja/tai päivystävä sosiaalityöntekijä ja/tai lastensuojelun päivystys.

Eikö oikeesti kukaan ota tosissaan tätä nyt? Kun en haluisi mitään poliisia kun mitäs jos vie lapsen johkin pois tai jotain? Ja kaikki vaan siksi kun mies on tollanen sekopää.

AP teit aivan oikein kun menit väliin. Soita nyt kaikille tutuilles josko mies olis siellä lapsen kanssa. Jos ei niin ota yhteyttä johonki kriisikeskukseen esim. Mobileen missä ne osaa kertoa mitä tilanteessasi kannattaa tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä mä teen:
Eikö oikeesti kukaan ota tosissaan tätä nyt? Kun en haluisi mitään poliisia kun mitäs jos vie lapsen johkin pois tai jotain? Ja kaikki vaan siksi kun mies on tollanen sekopää.

Jos et halua poliisia niin soita turvakotiin. Siellä varmasti neuvotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
AP teit aivan oikein kun menit väliin. Soita nyt kaikille tutuilles josko mies olis siellä lapsen kanssa. Jos ei niin ota yhteyttä johonki kriisikeskukseen esim. Mobileen missä ne osaa kertoa mitä tilanteessasi kannattaa tehdä.

Ja voit tosiaan soittaa vaikka nimettömänä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Siis mikä tässä oli ongelma? Se et mies komensi lasta?

Se että otti mua kiinni kasvoista ja vielä lapsen edessä! Eli pahinpitelyä ja se, että otti lapsen ja häipyi ja mä en tiedä mihkä! Eikö toi oo muka jo syy ?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:

Näinkö teilläkin lasta komennetaan mitä ap just kerto?!

Ap kertoi vain että mies raivosi. Se on aika suhteellinen käsite. Mitä tarkoittaa tuo lapselle raivoaminen????? Luulen et raskaushormoonit puhuu... yliragoinnin makua. Ja uskon et alkaa ärsyttää miestä, jos äiti tulee väliin kun toinen koittaa olla auktoriteetti. Äiti vesittää tällöin isän kurinpidon - ja lapsi käyttää sitä kohta hyväkseen. Sori vaan.

Toistan:
Turvakoti on aina auki ja siellä on sosiaalityöntekijä.
Katso netistä oman paikkakuntasi turvakoti ja/tai päivystävä sosiaalityöntekijä ja/tai lastensuojelun päivystys.

Lisään:
Jos hakeudut itse turvakotiin lapsesi kanssa, niin ei ne SINULTA lasta ota pois.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:

Näinkö teilläkin lasta komennetaan mitä ap just kerto?!

Ap kertoi vain että mies raivosi. Se on aika suhteellinen käsite. Mitä tarkoittaa tuo lapselle raivoaminen????? Luulen et raskaushormoonit puhuu... yliragoinnin makua. Ja uskon et alkaa ärsyttää miestä, jos äiti tulee väliin kun toinen koittaa olla auktoriteetti. Äiti vesittää tällöin isän kurinpidon - ja lapsi käyttää sitä kohta hyväkseen. Sori vaan.

En tiedä miten teillä eletään, mutta meillä päin ei ketään tartuta kasvoista eikä mistään muualtakaan kiinni missään tilanteessa, tämä on pahoinpitelyä! Ja 1-veelle ei voi huutaa, se pitäisi jokaisen tajuta myös!

Ihmetyttää sellaset valittajaämmät, jotka provosoimalla saavat miehen kiehumaan ja sitten valittavat sitä, että saavat turpaansa ukoltaan :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- "mies löi mua"
- "mies tönäs mua"

Katsokaa joskus peiliin.

Ei kun oikeesti mä en tehnyt MITÄÄN mä vaan menin väliin kun laspelle oli niin kamala. Siinä mun rikokseni.Haukku mut tyhjäks ja heitteli täällä tuoleja ja kaikkee. En tajuu mistä tuli sille toi
Oikeesti ja oikeesti. Auttaako täällä siitä kirjoittaminen oikeesti? Hae jostain apua tilanteesesi.