Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nään kaikissa noissa kuvissa, ja jos on Raskauskeijun one step -testi nii ne ei oo mun kokemuksella ees kovin herkkiä.. esikoisesta tein samasta pissasta PC:n liuskan ja one stepin nii PC oli paljon vahvempi viiva

Mä nään kaikissa noissa kuvissa, ja jos on Raskauskeijun one step -testi nii ne ei oo mun kokemuksella ees kovin herkkiä.. esikoisesta tein samasta pissasta PC:n liuskan ja one stepin nii PC oli paljon vahvempi viiva
Raskauskeijun on ja 10iu. Mulla on näkynyt samalla lailla aiemminkin, eikä tuu viivanpaikkaa turhaan ni katsotaan😱😍

Raskauskeijun on ja 10iu. Mulla on näkynyt samalla lailla aiemminkin, eikä tuu viivanpaikkaa turhaan ni katsotaan😱😍
Jännittävää! :love: 🙈 Peukut pystyyn!

Täällähän olis kans dpo13 mut en oo tehny uutta testiä kun on vaan enää se digi. Ja mua jotenkin ahistaa nähdä se teksti :"Ei raskaana". Et jospa vaan oottelen tuleeko menkat ke tai to. 🙏

Onnea aida91!tosi paljon tarrasukkia sinne ja niin toivon että pysyy matkassa!
Mut oli vissiin vahingossa poistettu tosta esittelylistaltakin eli tosiaan Soulsister85 ja yritys aloitettu 3/25 ja neljäs lapsi, eka yhteinen.
Täällä vointi hyvä. Ei kipuja ja hyvin minimaalisesti vuotoa enää mikä on hyvä koska aion aloittaa yrityksen heti kun vuoto loppuu. Ajatukset kääntynyt jo uuteen raskauteen vaikka vielä surettaa tosi paljon.
Aion säilyttää neuvolakortin muistoksi peanutista ja sinnekin pitäisi soittaa että en tarvitse palveluja tällä hetkellä enää.
Seuraavalla kerralla jos raskauden niin aion vaatii hcg mittaukset heti alkuun ja varaan varhaisultran jo aiemmin johonkin 7-8 viikon välille että saan edes jotain mielenrauhaa.

Mulla liila digitesti alkoi vilkkumaan tänään, eli ovis ehkä tulee nyt sit pari päivää toivottua aiemmin 😫 liuskatesti on kyllä ihan tosi vaalee vielä mut helposti se siitä perjantaiksi tummuu.. premom ennustaa ovista nyt perjantaille, Flo sunnuntaille ja FF maanantaille mikä ois hyvä 😶

@Soulsister85 hyvä että kipuja ei oo, selvisitkö ilman kaavintaa siis? Voimia suruun ja toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian 🫶🏻

• Tykkää
Reactions: EKarolina
Mulla liila digitesti alkoi vilkkumaan tänään, eli ovis ehkä tulee nyt sit pari päivää toivottua aiemmin 😫 liuskatesti on kyllä ihan tosi vaalee vielä mut helposti se siitä perjantaiksi tummuu.. premom ennustaa ovista nyt perjantaille, Flo sunnuntaille ja FF maanantaille mikä ois hyvä 😶

@Soulsister85 hyvä että kipuja ei oo, selvisitkö ilman kaavintaa siis? Voimia suruun ja toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian 🫶🏻
Onko siis hankala jos tuleekin jo vähän aiemmin? 🩷

Eiks se lila saattanut vilkutella useampanakin päivänä? Että just loppuviikosta sit ois se ovispäivä😊

Yhteistyössä