Mies pakotti minut sulkemaan facebook-tilin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras.

Vieras
Eppäilee, että viestittelen siellä muille miehille ja ehdottelen siellä tapaamisia. :O Mies itse ei ole poistunut facebookista, haluaa kuulemma vahtia etten laita sinne profiilia takaisin.
Mitä mieltä olette? yrittääköhän mies pettää itse minua?

Selvästi haluaa puuhata siellä jotain selkäsi takana. En suostuisi lopettamaan vastoin omaa tahtoani yhtään mitään.
Ilmeisesti teillä on luottamuspula suhteessa puolin ja toisin.

[QUOTE="minna";28912539]ET kai Sä lopettanu?? Yks syy voipi olla puuhailee itse jotain ja kääntää Sen
nurin päin...[/QUOTE]

Lopetin tilin, koska mies ei muuten halunnut jatkaa suhdettamme.

[QUOTE="aapee";28912550]Lopetin tilin, koska mies ei muuten halunnut jatkaa suhdettamme.[/QUOTE]

Mutta sehän olisi ollut vain hyvä asia jos olisit päässyt moisesta alistavasta kontrollifriikistä eroon.

[QUOTE="vieras";28912602]lopeta se suhde, älä fb:tä. Tuommoinen kontrollointi vain kasvaa suhteessa aikaan.[/QUOTE]

Minusta suhde on tärkeämpi kuin fb, mutta yhteydenpito ystävättärieni kanssa hankaloituu ilman bookkia. :/

[QUOTE="aapee";28912678]Minusta suhde on tärkeämpi kuin fb, mutta yhteydenpito ystävättärieni kanssa hankaloituu ilman bookkia. :/[/QUOTE]

Miehelle suhde ei näytä olevan fb:tä tärkeämpi.

Seuraavaksi mies pyytää sinua lopettamaan yhteydenpidon kaikkiin ystäviisi ja sukulaisiisi. Sen jälkeen hän kieltää sinua käymässä missään kodin ulkopuolisissa harrastuksissa ja kohta kaupassakin. Tai korkeintaan kellon kanssa odottaa sinua.

Onnea vain sinulle, aika rankan tien olet itsellesi valitsemassa.

• Tykkää
Reactions: dipt

Yhteistyössä