Mies paljon poissa kotoa, muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Tekee töitä kuusi päivää viikossa ja arkena illat venyy n. 19-20, tämänkin jälkeen saattaa jatkaa kotitoimistolla. Nyt sitten lähti kaverin varpajaisiin ja muutaman viikon päästä viikoksi etelään miesporukalla. Ollaan oltu yhdessä vasta 3/4 vuosi eikä tietty yhteisiä lapsia. Mulla on kaksi ja aika sidottu oon niiden kanssa kotiin. Mitä tekemistä sitä lasten kanssa oikein keksisi ja mistä saisi uusia kavereita myös itselle? Kaipaan aikuista seuraakin vaikka päivisin käyn töissä. Jotenkin vaan tulee tunne että välittääkö musta vaikka järki sanoo, että yrittäjällä menee aika töihin ja kavereitaankaan ei voi unohtaa suhteen myötä...

Meillä mies toisella paikkakunnalla töissä n.200 km:n päässä.On paljon poissa kotoa, koska työpäivät pitkiä, jonka vuoksi turhaa ajella edestakas väliä.Tähän on vaan jotenki pakko tottua ja oon osittain tottunutkin.Kyläillään kavereill ja ulkoillaan lasten kanssa tai meillä käy kavereita kylässä.

Mun mies tekee normi työpäivää ma-pe 7.00-16.30 mutta siihen päälle on neljänä arki-iltana lätkätreenit, joissa menee kymmeneen.. sitten viikonloppuisin 1 tai 2 peliä.. jos vieraspelit niin saattaa olla la-su pois kotoa.. Kyllästyttää välillä urakalla.

ei hän ymmärrä sinun tilannetta kun ei ole itsellä lapsia eikä sitä kokenut, mitä on olla lasten kanssa yksin. Kyllä ehkä silti välittää, vaikka ei ymmärrä.

meillä kans mies aina yöt töissä,yleensä ottaa sit lisäajoja myös päiväks ja monesti meneeki niin et se tulee jopa 12aikaan yöllä ja lähtee kahen tunnin päästä takas..jos sattumoisin on kotona niin yleensä nukkuu taikka remppaa autoonsa tms. mut saan mäki yleensä n.kerran kahessa vkossa nukkuu aamulla pitkään :D
ei me hirveesti edes touhuta yhdessä mitään vaiks yhtä aikaa satuttas kotiin,ollaan eri huoneissaki yleensä päivät :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Tekee töitä kuusi päivää viikossa ja arkena illat venyy n. 19-20, tämänkin jälkeen saattaa jatkaa kotitoimistolla. Nyt sitten lähti kaverin varpajaisiin ja muutaman viikon päästä viikoksi etelään miesporukalla. Ollaan oltu yhdessä vasta 3/4 vuosi eikä tietty yhteisiä lapsia. Mulla on kaksi ja aika sidottu oon niiden kanssa kotiin. Mitä tekemistä sitä lasten kanssa oikein keksisi ja mistä saisi uusia kavereita myös itselle? Kaipaan aikuista seuraakin vaikka päivisin käyn töissä. Jotenkin vaan tulee tunne että välittääkö musta vaikka järki sanoo, että yrittäjällä menee aika töihin ja kavereitaankaan ei voi unohtaa suhteen myötä...

Näette siis lähinnä öisin?

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
meillä kans mies aina yöt töissä,yleensä ottaa sit lisäajoja myös päiväks ja monesti meneeki niin et se tulee jopa 12aikaan yöllä ja lähtee kahen tunnin päästä takas..jos sattumoisin on kotona niin yleensä nukkuu taikka remppaa autoonsa tms. mut saan mäki yleensä n.kerran kahessa vkossa nukkuu aamulla pitkään :D
ei me hirveesti edes touhuta yhdessä mitään vaiks yhtä aikaa satuttas kotiin,ollaan eri huoneissaki yleensä päivät :laugh:

Onkos toi nyt sitten parisuhdetta???

Juu, ei meilläkään paljon miestä kotona näy... Töissä, töissä ja töissä on.... Sitten ku on kotona kerrankin moneen päivään, niin kina on valmis... Näin meillä. =)

Kello neljältä soi, taas lähti rekkamies... jne... eipä tuota paljon näy ja vapaa-ajat menevät sitten erinäköisissä projekteissa tallissa tai puuhommissa metsässä :whistle:
Mutta tähän on jo niin tottunut näiden yhteisten vuosien aikana.

ukko lähtee päivällä ja tulee joskus yöllä... tai miten jaksaa ajaa. eilen se lähti ennen 12 ja tuli kotia aamulla 4.30. saas nähdä monelta tänään vai meneekö huomisen puolelle.

Mun mies tekee sitä surullisenkuuluisaa 80 h työviikkoa.
Ihan hyvin arki ja parisuhde toimii näinkin. Mutta olisihan se kivaa jos tuo joskus alkaisi tekemään vain 40 h työviikkoa kuten normaalit ihmiset :xmas: .

juu, eipä tuota ole näkynyt viimeiseen 4kk:een. On ulkomailla töissä ja seuraavan kerran nähdään parin kuukauden päästä. Tätä jatkuu vielä jonkin aikaa. Mutta onneksi netti ja puhelin toimivat :)

Onhan sillä vapaita aina välillä, mutta silloin kun on töissä, on sitä todella tiiviisti. Aamut alkaa aamuyöllä, ja päivä loppuu iltayöllä... lähes aina näin. Välillä tulee kotiin, välillä ei.

Ihan hyvin tämä toimii, mutta mä olen harjoitellut jo aiemmin tätä kyseisen ammatin edustajien kanssa ennenkin. :D

Mies on viikkojakin työreissuillaan välillä ollut. Totuttiin molemmat siihen tavallamme. Helppoa ei ole ollut, mutta nyt mies minun ja lasten takia pyytänyt lähitöitä enempi ja myös on kotona paljon enempi, kuten normaalit loma-ajat yms. Sanon sen ettei helppoa ole yksinäänkään olla työreissuleskenä mutta vielä vaikeampaa se on kolmen pienen lapsen ollessa perheessä.

meillä mies on ollu kohta pari vuotta lähes yhtä soikkoo maailmalla töissä. nähdään ku pystytää eli mies on kesällä kk kotona lomalla ja me ollaan oltu yhteensä 4kk miehen luona lomailemassa. Totuttu ollaa kaikki vaikka ei tää kivaa ole mutta elämä on.

No, meillä mies on reissussa kerralla 10-14 päivää, pyörähtää kotona 1-2vrk ja lähtee taas. Sitten välillä on viikon tai parin viikon vapaa. Pyöritän yksin arkea ja välillä on tosi kova ikävä, mutta tähänkin tottuu. Alkuun kun mies onkin kotona, on meidän arki aluksi sekaisin, ennen kuin taas sulaudutaan yhteen.

Yhteistyössä